Neki članovi foruma svoje neznanje nadoknadjuju dugačkim porukama.
Neću više da zagadjem temu koja je mogla biti skroz korisna da te ubedjujem u nešto što znaju i deca ako paze na času.
Samo da ti ipak objasnim a i zbog drugih. Gas je malo korozivan pa lagano nagriza i bocu jer je metalna da ne kažem gvozdena.
Bakar kao bakar se u prirodi teško nalazi u čistom stanju, rekao bih da je veoma prljav i praškast kad ga nadju. Ima svakavih primesa pa se kvalitet ogleda u tome da ima što manje loših primesa.
Cev ili bakar iz Majdanpeka ima oko 21 do 23 kila i onako odoka (primer) košta 100 evra kotur 50m. Cev noname proizvodnje ima oko 12 Kg i košta 60 evra za 50 metara.
Obzirom da se bakar prodaje na kilo ispadne da je onaj od 60 evra skuplji ali za servisera je jeftiniji. Prvi ima zid od 1mm i prilično je mekan i lak za oblikovanje, savijanje. Drugi ima oko 0.5 mm zid i mnogo je tvrdji (ima više loših primesa) plus tanji zid pa se teže savija gdetreba i lako se lomi.
Pošto ti sa sva tvoja dva auta an gas nisi to ni video ni dožive a ni čuo, ne znači da ja Speedplus i ja lažemo jer smo za razliku od tebe držali u rukama a i savijali bogami na hiljade metara za ovih dosta godina. Iz tog razloga znam da Bakar nije bakar, onaj za oluke ili pokrivanje krova i onaj za kazane i ona za NISU ISTI a plus ako nemaš pojma šta je galvanska struja i šta radi na autu nemoj lupetati.
Ti me bi stavio tačku na pljačku to jest na to da ti kao amater soliš pamet majstorima u svakodnevnim trivijalnim stvarima a plus toga stvarno postoji predmet (nekad pre) koji se zvao tehnologija materijala koji sam ja morao dobro da savladam a i jesam.
Tako da molim te nemoj više da pišeš na ovu temu naegdote nego ako si radio nešto pa išao na atest iznesi svoje iskustvo.
Ove poslednje poruke će volšebno nestati sutra.
Neću više da zagadjem temu koja je mogla biti skroz korisna da te ubedjujem u nešto što znaju i deca ako paze na času.
Samo da ti ipak objasnim a i zbog drugih. Gas je malo korozivan pa lagano nagriza i bocu jer je metalna da ne kažem gvozdena.
Bakar kao bakar se u prirodi teško nalazi u čistom stanju, rekao bih da je veoma prljav i praškast kad ga nadju. Ima svakavih primesa pa se kvalitet ogleda u tome da ima što manje loših primesa.
Cev ili bakar iz Majdanpeka ima oko 21 do 23 kila i onako odoka (primer) košta 100 evra kotur 50m. Cev noname proizvodnje ima oko 12 Kg i košta 60 evra za 50 metara.
Obzirom da se bakar prodaje na kilo ispadne da je onaj od 60 evra skuplji ali za servisera je jeftiniji. Prvi ima zid od 1mm i prilično je mekan i lak za oblikovanje, savijanje. Drugi ima oko 0.5 mm zid i mnogo je tvrdji (ima više loših primesa) plus tanji zid pa se teže savija gdetreba i lako se lomi.
Pošto ti sa sva tvoja dva auta an gas nisi to ni video ni dožive a ni čuo, ne znači da ja Speedplus i ja lažemo jer smo za razliku od tebe držali u rukama a i savijali bogami na hiljade metara za ovih dosta godina. Iz tog razloga znam da Bakar nije bakar, onaj za oluke ili pokrivanje krova i onaj za kazane i ona za NISU ISTI a plus ako nemaš pojma šta je galvanska struja i šta radi na autu nemoj lupetati.
Ti me bi stavio tačku na pljačku to jest na to da ti kao amater soliš pamet majstorima u svakodnevnim trivijalnim stvarima a plus toga stvarno postoji predmet (nekad pre) koji se zvao tehnologija materijala koji sam ja morao dobro da savladam a i jesam.
Tako da molim te nemoj više da pišeš na ovu temu naegdote nego ako si radio nešto pa išao na atest iznesi svoje iskustvo.
Ove poslednje poruke će volšebno nestati sutra.
Comment