Uradi sam autogas i atest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Uradi sam autogas i atest

    Pristao si na to pa i nemas osnova da ih tuzis ali je prljavo i bezobrazno.

    Meni su trebali da rade prepravku za reatest. Tocak boca i povezivanje cevi.

    U tri servisa su mi rekli neku nisku cenu, a ja odem kod poznanika i pitam

    da odradimo ja i on zajedno za tu cenu.

    Kaze pa delovi toliko kostaju a treba da garantuje prolazak na atestu.

    A jesu ti rekli i jos nesto ako bude trebalo? Ja razmislim pazi svi mi to rekli!

    Vratim se ja u jedan najpoznatiji servis u SD da ga pitam sta to moze konkretno da bude i koliko.

    Pa kaze znas mozda su cevi kratke pa treba da se zamene a to je 20E. Sad ja vec vidim bezobrazluk.

    Meni cevi treba da se skrate ceo metar nisam bre lud. A jel mozes da mi kazes treba li da se menjaju?

    Dizalica mi je zauzeta jos sat vremena. Vazi docicu za sat vremena.

    E onda sledi cuvena recenica to ne moze da se vidi dok se sve ne rasturi i skine boca.

    Intelekt mi neda da poverujem u to a kakva korist da se raspravljam sa majmunom kad laze.!

    I tako ja lepo odem kod coveka koji je bio najskupli al nije trazio nista dodatno, nekako mi

    bilo postenije nego ga te posle prave budalom.
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #2
    Kad advokati zakukaju da je monopol da samo notari mogu da sacinjavaju ugovore, onda se dogovore da mozes cak i sam napises, pa ako je ok, notar overi po umanjenoj ceni. A kad ja hocu da sam promenim bocu radi atesta,a neee, mora kod majstora zbog potvrde, pa na atest. Moja logika je da valjda atestirac kaze da li je u redu,sta mu znaci majstorovo parce papira? Mogu sam da popravljam kocnice i menjam plocice, pa ako prodjem tehnicki, onda je moja majstorija valjda ok...skrenuh s teme,tj.ovo je za onu drugu temu, ali me samardzic podseti koliko sam se nervirao.

    A za ovu temu, ovaca i makaza ce uvek biti, pa se dobro raspitajte gde ce te i sta ce te. Desi se da me i ošišaju kad želim da uštedim gde možda i ne treba da se uštedi, ali sam metodom pokušaja i promašaja (to se valjda zove iskustvo) sveo šišanje na razumnu meru
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Nije za temu ali opet radi tačnosti, možeš sve uraditi u vezi gasa ako je tvoj auto u pitanju. Sve je po propisu... Tako piše.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #4
        E?
        Pa što mi to niko nije rekao na vreme...

        I opet nije za ovu temu, ali ima li neko takvo iskustvo, da je sam radio prepravku,a da je prošlo kod atestiraca....mislim, da nije da samo piše da može
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Ja sdam lepo pitao i kazu na atestu mora racun od majstora.

          Sad znaci odem i zakon u ruke pa udri.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Račun ne traži niko ako si stvarno baš na račun mislio.
            Ako si mislio na potvrdu, može i od poslastičarnice, samo je bitno da je firma, privatno obdanište recimo, rodjendaonica, optika i šta znam sve te specijalizovane firme za gas

            Možda sam lupio ovo za atest ali onaj predlog za projekat zbog kojeg se digla frka je predvidjao instituciju sam svoj majstor za svoje potrebe.
            Proveriću...

            To da može poslastičarnica, nisam lupio...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              Originally posted by b_samardzic View Post
              Pristao si na to pa i nemas osnova da ih tuzis ali je prljavo i bezobrazno.

              Meni su trebali da rade prepravku za reatest. Tocak boca i povezivanje cevi.

              U tri servisa su mi rekli neku nisku cenu, a ja odem kod poznanika i pitam

              da odradimo ja i on zajedno za tu cenu.

              Kaze pa delovi toliko kostaju a treba da garantuje prolazak na atestu.

              A jesu ti rekli i jos nesto ako bude trebalo? Ja razmislim pazi svi mi to rekli!

              Vratim se ja u jedan najpoznatiji servis u SD da ga pitam sta to moze konkretno da bude i koliko.

              Pa kaze znas mozda su cevi kratke pa treba da se zamene a to je 20E. Sad ja vec vidim bezobrazluk.

              Meni cevi treba da se skrate ceo metar nisam bre lud. A jel mozes da mi kazes treba li da se menjaju?

              Dizalica mi je zauzeta jos sat vremena. Vazi docicu za sat vremena.

              E onda sledi cuvena recenica to ne moze da se vidi dok se sve ne rasturi i skine boca.

              Intelekt mi neda da poverujem u to a kakva korist da se raspravljam sa majmunom kad laze.!

              I tako ja lepo odem kod coveka koji je bio najskupli al nije trazio nista dodatno, nekako mi

              bilo postenije nego ga te posle prave budalom.
              ajd da kažem svoje iskustvo:
              1- Pogledaš u bocu i kažeš,"ok,samo menjamo bocu a cev je dovoljno dugačka". Onda promeniš bocu,i ukapiraš da cev,tako kako je vođena,ne valja(ne prolazi atest).Da joj menjaš putanju,nema dovoljno dužine.
              2- druga mogućnost,počneš da menjaš cev a ona se zbog starosti(krtoće) presavije.
              3- Treća solucija pomeranjem cevi,pokreneš sav krš,koji je nalepljen na zidovima,koji posle zapuši negde,pa na kraju izludiš i uzmeš i staviš novu cev.
              4-Cev je tankozidna,savestan instalater neće da rizikuje vaš život i svoj posao
              Ponekad stvari nisu onakve,kako izgledaju.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                I jos oce covek da radi bez zarade mnogo sam mu se svideo.

                A od kad to bakar gubi svojstva? On patinira kao zlato i srebro!

                A unutra nema sta da se zapusi. Nisam to nikad cuo.

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  Uzmeš staru i novu bakarnu cev,pa probaš da saviješ i onda će se samo kasti.
                  A unutra ima šta da se zapuši.Kao i u prvom sllučaju,uzmeš cev kroz koju je prolazio gas 10 godina,saviješ pa onda istreseš,da vidiš kakva čudovišta izleću napolje.

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Ja ta cudovista video nisam a na 2 auta imam plin star vise od 10 godina.

                    Uzmi bakarni lim star 50 godina pa probaj da ga savijas videces da je i dalje savitljiv.

                    Kod mene je debelozidna bakarna cev, jos mi samo treba da mi stavi neku papirnu cev.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by b_samardzic View Post
                      I jos oce covek da radi bez zarade mnogo sam mu se svideo.

                      A od kad to bakar gubi svojstva? On patinira kao zlato i srebro!

                      A unutra nema sta da se zapusi. Nisam to nikad cuo.

                      1. Humanitarac
                      2. Na polici u radnji a u životu ima galvanizacije hemije, agresivnih materija i koješta, postane flispapir a naročito ono što su oni jeftiniji šabani stavljali pa je već u startu tanko 0.5 mm.
                      3. Koliko si bakarnih cevi kroz koje je prolazio gas video presečene?
                      Pitam ja pošto tvrdiš, ne pitaš.

                      Unutrašnji prečnik cevi se smanji na 2 mm a naslaga koja se stvara je nečistoća iz gasa i veoma je krta, dok cev stoji nepokrtno i naslaga je na mestu, ako se cev prelomi, presavije, pomeri, naslaga puca u pločice koje zapuše cev.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by b_samardzic View Post
                        Ja ta cudovista video nisam a na 2 auta imam plin star vise od 10 godina.

                        Uzmi bakarni lim star 50 godina pa probaj da ga savijas videces da je i dalje savitljiv.

                        Kod mene je debelozidna bakarna cev, jos mi samo treba da mi stavi neku papirnu cev.
                        Biću ipet strpljiv mada umeš da me iznerviraš kad odvališ glupost.

                        Bakar ima osobinu da se stvrdne kad stoji na polici duže vreme a ne kad nešto radi, što je duže vreme postojanja to je više tvrd.
                        Bakar ima osobinu da se omekša, to jest vrati u prvobitno stanje kad se jako zagreje i naglo ohladi, postaje opet mek.

                        Elementarno poznavanje materijala, 1 razred srednje škole.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Serviseri svoje neznanje obicno nadoknadjuju nekim stranim izrazima kao i strasnim posledicama ukoliko se ne zamene neki delovi makar i ispravni jer je to jedini nacin da se dobro ugradi. Jos ako mu musterija poveruje i ode zadovoljan kuci jer se spasio tragedije.

                          Kakva oksidacija bakra pa ima limova koji su stari po nekoliko stotina godina i nisu promenili svojstva. Mozemo li da se upoznamo sa izgledom toga sto ispada iz cevi a vi nazivate cudovistem? Jedino sto je savesno je zameniti cev ukoliko je mehanicki ostecena.

                          Gledao sam kad tzv majstor menja zadnje gurtne na puntu pa mu smeta lezaj. Uzeo majstor da skida lezaj misli kaop kod WV konusni al nesto tesko ide.
                          Radapciger u ruke i krc poispadase kuglice lezaja. Musterija tu ja gledam razvoj situacije. Kaze ova mast mora da se zameni i uposlio musteriju da brise kuglice. On u medjuvremenu gleda sta ce dalje kolika je steta. Vrati on onako sve redom semering pa kuglice i kosuljicu nabi preko kuglica. Okrenu se prema musteriji i kaze tebi se zbog ovog lezaja greje tocak a ne zbog gurtni, moras pod hitno da zamenimo lezaj. Vozi ovako par dana ali kupi i dodji da zamanimo lezaj.

                          Sad sledi najbolje naplatio mu je zamenu gurtni a zamenu lezaja ce za par dana.

                          Hvala majstore dovidjenja, a vidim nije mu prijatno sto sam bio tu pogledo me na kratko par puta kad se lezaj raspao. Dobro je sledeci puntic ce bolje da prodje. Bitno je da se zaradi.

                          Comment

                          • Chubbs
                            Everybody lies
                            • 29.01.2006
                            • 5807
                            • Novi Sad
                            • Audi A6 1.8T

                            #14
                            podsecas me na franju. i na pile. u konoplji.
                            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Originally posted by Dora View Post
                              Biću ipet strpljiv mada umeš da me iznerviraš kad odvališ glupost.

                              Bakar ima osobinu da se stvrdne kad stoji na polici duže vreme a ne kad nešto radi, što je duže vreme postojanja to je više tvrd.
                              Bakar ima osobinu da se omekša, to jest vrati u prvobitno stanje kad se jako zagreje i naglo ohladi, postaje opet mek.

                              Elementarno poznavanje materijala, 1 razred srednje škole.
                              Koja to hemijska reakcija nastaje u bakru pa postaje krt? Radim instalacije i u zgradama starim po 50 godina

                              Bakar je i dalje mekan. Cak sta vise stajanjem dolazi do rasterecenja unutrasnjeg napona izazvanih mehanickom

                              obradom i remecenjem kristalne resetke bakra. Korozija je cisto povrsinska i stvara se zastitni sloj karbonata bakra.

                              Comment

                              Working...
                              X