Kolika vam je potrošnja plina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    1. put u zivotu sam namerno na autoputu isao ravno 90 ta vidim tu cuvenu "potrosnju na otvorenom" , sipao na izlazu iz NI na ECO , do aleksinca i nazad , ponovo na istoj pumpi sipao posle 2h (dakle na istom pritisku na pumpi i istoj spoljnoj temeraturi). Epilog : sipano 5,5 LPg sto je negde malo manje od 9/100.

    Po gradu kao @Honda

    Da sam vozio normalno, trosio bi vise na autoputu nego po gradu
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      Originally posted by Flavio
      For the records:
      Calibra C20NE (2.0i 8v),vakum LandiRenzo,
      Mesovito:lokalni put 30-50km/h,regionalni 70-90km/h,auto put 110-130km/h - prosek 8,7 L/100km .
      Da dodam,gradska izlazi oko 13-14.
      Zanimljivo,ista potrosnja kao i Ascona .
      Jeste isti motor ali ...

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        ascona ima 1050 kg
        alfa 155 ima 1300 kg

        i alfa ima vise konja.., eto naprimer .zasto vise trosi..
        mada je sve to relativno..,od auta do auta..potrosnja na gasu
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Flavio
          CBC Senator XXL
          • 13.06.2006
          • 1926
          • 012 Centar
          • KaraWagon 1.4T.Spark

          @Zoki,ne citas breah .
          Nisam ni spomenuo Alfu,pisao sam o Calibri i Asconi .
          Vidi citat.

          Edit
          Mora promenim avatar .Mnogo zraci .

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            xexe upravu si

            a evo i za calibru ,, ima 1320 kg .. to je skoro 300kg vise nego Ascona.

            to je velika razlika. otprilike kao auto samo sa vozacem i auto sa vozacem i jos 4 odrasla putnika..... puno.mora trosi vise sa istim motorom.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • deki-ascona
              Bio nam je drug! RIP
              • 10.04.2007
              • 2118
              • NI , Trosharina

              Pa i ne mora. Zanemarujete aerodinamiku , calibra je niska i lepo oblikovana, ascona je sva u coskovima i ravnim ivicama. A tezina ? Pa na asconi je sve od aluminijuma , kevlara i slicnih NASA materijala , ko je kriv calibri sto je pravljena od recikliranog chelika
              Originally posted by Valent Vudriga
              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

              Comment


              • 10l gasa kad se cepa u gradu...

                Comment

                • bokija
                  CBC Senator XXL
                  • 25.01.2008
                  • 640
                  • Beograd

                  Originally posted by deki-ascona
                  Pa i ne mora. Zanemarujete aerodinamiku , calibra je niska i lepo oblikovana, ascona je sva u coskovima i ravnim ivicama. A tezina ? Pa na asconi je sve od aluminijuma , kevlara i slicnih NASA materijala , ko je kriv calibri sto je pravljena od recikliranog chelika
                  Kupi slona i kilo kikirikija Mozda popravis aerodinamiku Al ne verujem da ces dobiti Pezoa
                  I'm not beautiful,but I'm stupid

                  Comment

                  • deki-ascona
                    Bio nam je drug! RIP
                    • 10.04.2007
                    • 2118
                    • NI , Trosharina

                    Cuo sam od majstora za parno grejanje da bakarne cevi "rade" vise ili manje u zavisnosti od temp.razlike kojima su izlozene. Jel to znaci da treba svi mi ljubitelji LPG da na jesen povremeno sapunicom kontrolisemo spojeve? Koje su sanse da se pojavi curenje kad je ujutru 5, a preko dana 25 C?
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      Te bakarne cevi "rade" jer temperatura vode u instalaciji varira od 15 od 80 stepeni recimo.
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        dakle lazna uzbuna.
                        hvala.
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          Pa imas zato petlje na cevima blizu svakog spoja (ventila) i kod boce ispod poklopca i u motornom prostoru.
                          Bakar je mekan i kad se stegne bilo koji tip da je spajanja to kao da je zavareno jedno za drugo (mesing za bakar). Na kraju nije to ni neki pritisak niti velika duzina ili promena temperature pa da se nateze previse. Za takvu cev na preko deset metara duzine se stavlja jedna petlja od fi 50mm po standardu za gasne instalacije na jahtama recimo gde vlada surovi Loyds register of shiping standard. Ne mozes da osiguras bez svih tih zahteva a ima ih mali milion u vezi svega i svacega.

                          Cevi za grejanje nigde normalno nisu cvrsto fiksirane ni na drzacima ni kroz zidove. Samo se pridrzavaju. Zbog problema oko odzracivanja se ne prave nigde petlje. Desava se sa naprsnu lemna mesta ali to je uglavnom vise zbog loseg hartletovanja nego zbog zamora od razlike u temperaturi. Mada gde je "tanko" tu i naprsne ako se uopste ikada i desi.
                          Dobri majstori za grejanje nadrukaju posle zavrsenog posla desetak bara i to vazduha u sistem zajedno sa manometrom i ostave da prenoci. Isto i za vodovodnu instalaciju bilo od kojih cevi da je osim mozda ovih sada plasticnih (ne znam koliko mogu da drze). Pa ako ne curi vazduh nece ni voda sigurno kad je 400x gusca.

                          Comment

                          • bokija
                            CBC Senator XXL
                            • 25.01.2008
                            • 640
                            • Beograd

                            Originally posted by bokija
                            Danas sam podvukao prvu crtu na plinu i izgleda ovako,722 km gradske voznje ne bas one naj surovije,65 l plina,sto mu dodje ravno 9 litara.Nije lose s obzirom da sam pola od toga bas jako stisko gas znate kako je u pocetku.
                            Posle prvog servisa,Ivan mi malo korigovo mapu izmedju 2500-3000RPM-a i verovatno zbog hladnijeg vremena,na 1500 km prosek je sad 9,25.Jos nisam uspeo da smirim nogu na pedali gas tesko to ide.
                            I'm not beautiful,but I'm stupid

                            Comment

                            • Sishi
                              CBC Član
                              • 27.11.2007
                              • 12
                              • Ljubljana

                              Mazda MX3 1.8 V6, 130KM, Lovato vakumski sistem: mojih prvih 949km, 90% po gradu:

                              331 km - 38,0L = 11,5 LPG/100km
                              312 km - 36,6L = 11,7 LPG/100km
                              306 km - 34,7L = 11,3 LPG/100km
                              --------------ukupno do sada---------------
                              949 km - 109,3L = 11,5 L/100km gasa
                              + 9,03L euro95 = 0,95 L/100km benzina

                              Prijašnja potrošnja benzina - prosjek cca 400km sa 45L (isto 90% grad)= 11,3 L/100km za ovo doba. Ljeti prosjek po gradu cca 10.5L, zimi cca 12 L/100km. Relacija prosjek 8,5-9L euro95. Relacija na gas još će se izmerit.

                              Po gradu su vožnje 4 puta po 3km i još 3-4 puta po 5-6km svaki radni dan. Ostalo cca 12-15km po 10-15 puta mjesečno. Prosjek 1200-1300km/mjesec.
                              Tu su još 4-5 puta duže relacije za dopust zimi, ljeti,... - ukupno prosjek 15-16.000km/godinu.

                              Znači po gradu je potrošnja praktički ista, kod gasa ide još cca 1L benzina. Po čitanju ovog foruma ja sam očekivao čak nešto višu potrošnju kod gasa (12-13L), ipak je to ne baš štedljiv 1850 ccm3 V6 motor sa ugrađenim neslavnim vakumskim sistemom. Zanimljivo bi bilo znati potrošnju sa sekventom.

                              Ujutro kad je hladan (vani cca 3-5 st.C) treba cca 0,5-0,7km = cca 1 min da prebaci na gas. Popodne kad je hladan (vani cca 15 st.C) prebacije kad se 3. do 5. put stisne na gas. Kad je ugrijan prebacuje čim se stisne na gas.

                              Comment

                              • zunna
                                CBC Početnik
                                • 25.10.2008
                                • 1
                                • Banjaluka

                                passat 1.8 66kw grad 13.5 na otvorenon 8l.

                                Comment

                                Working...
                                X