Prvo bih voleo da kazem nesto veznao za izjave tipa "bas me briga koliko mi auto trosi plina, ionako je jeftiniji nego benzin". To moze da stoji kao ispravno razmisljanje, ali meni je jedna druga stvar na pameti, a to je ispravnost sistema koji su vezani za potrosnju. Cini mi se da je Dora rekao, da ne jurim sada post, kako svi pomahnitaju kada im se poveca prosecna potrosnja plina, a kada se to dogodi na benzinu, nema tolike panike. Donekle tacno, ali meni je to prvenstveno znak da nesto nije u redu i da treba proveriti zasto je to tako, naravno posle prihvatljivog uzorka.
E sad moj Tipo 2.0 IE sa venturi Lovatom je od ugradnje stalno trosio vise nego je "normalno". Najmanja prosecna potrosnja je bila oko 13l/100km. Dogadjale su se tu cudne stvari sa regulatorom pritiska goriva (http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=1001), ali kada je to reseno, prosecna potrosnja plina se nije smanjila. Bio sam na stelovanju i posle razlicitih metoda merenja prosecne potrosnje nikada nije spadala ispod 14l/100km, a ponekad se pela i do skoro 17l/100km.
U medjuvremenu sam promnio sve 4 gume (ima veze sa potrosnjom
) vozio nekih 500km i nakon toga napumpao azot u gume, na propisani pritisak naravno. Sve ovo vreme od promene guma, skoro vise od godinu dana, prosecna potrosnja varira u tih "vise nego normalno" kako bi neki rekli, za taj auto, retko dostigne 14l/100km, uvek je vise. A da, promenio sam i termo ventil, jer mi je stari rano otvarao, ali ni to nije smanjilo potrosnju.
Da napomenem da sam plin sipao na razlicitim pumpama.
E sada nastaje preokret. Resim ja da odem i da proverim pritisak u gumama, jeste proslo vise od godinu dana od kako sam zadnji put proveravao, ali Azot je unutra, a on bi trebalo da daje manje oscilacije u pritisku u zavisnosti od spoljnje temperature, trebalo bi da uopste ne "hlapi" itd. Na moje cudjenje pritisak u sve 4 gume je bio manji za 0,6atm. OK, dopumpam ja azot na propisanih 2,2 napred i 2,0 pozadi, sa novom skolom da i pritisak azota u gumama treba proveravati
.
I tu bi "izgleda" zez. Prosecna potrosnja plina, jos u "test fazi" je dosla na nekih 12+l/100km, i to po ovako blagoj zimi koja je bila u zadnjih masec dana, cista gradska voznja, oborena svetla stalno upaljena.
Znam ja da prosecna potrosnja zavisi od pritiska u gumama, ali me je zavarao Azot
.
Test u toku.
E sad moj Tipo 2.0 IE sa venturi Lovatom je od ugradnje stalno trosio vise nego je "normalno". Najmanja prosecna potrosnja je bila oko 13l/100km. Dogadjale su se tu cudne stvari sa regulatorom pritiska goriva (http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=1001), ali kada je to reseno, prosecna potrosnja plina se nije smanjila. Bio sam na stelovanju i posle razlicitih metoda merenja prosecne potrosnje nikada nije spadala ispod 14l/100km, a ponekad se pela i do skoro 17l/100km.
U medjuvremenu sam promnio sve 4 gume (ima veze sa potrosnjom

Da napomenem da sam plin sipao na razlicitim pumpama.
E sada nastaje preokret. Resim ja da odem i da proverim pritisak u gumama, jeste proslo vise od godinu dana od kako sam zadnji put proveravao, ali Azot je unutra, a on bi trebalo da daje manje oscilacije u pritisku u zavisnosti od spoljnje temperature, trebalo bi da uopste ne "hlapi" itd. Na moje cudjenje pritisak u sve 4 gume je bio manji za 0,6atm. OK, dopumpam ja azot na propisanih 2,2 napred i 2,0 pozadi, sa novom skolom da i pritisak azota u gumama treba proveravati

I tu bi "izgleda" zez. Prosecna potrosnja plina, jos u "test fazi" je dosla na nekih 12+l/100km, i to po ovako blagoj zimi koja je bila u zadnjih masec dana, cista gradska voznja, oborena svetla stalno upaljena.
Znam ja da prosecna potrosnja zavisi od pritiska u gumama, ali me je zavarao Azot

Test u toku.
Comment