Pozdrav svima.
Planiram da ugradim gas (Honda Civic 1.8 140ks, 2008.god) pa sam ''malo'' istraživao tržište. Elem, koliko sam uspeo da vidim trenutno su najčešći sistemi BRC, Zavoli, Landirenco/Landi i Stag+Tomaseto. Pokušavam da utvrdim šta mi je od svega ovoga najbolje, jer planiram duže da vozim ovaj auto, pa bi pokušao smaranje da svedem na minimum.
Prvo da kažem da BRC ispada iz kombinacije jer su me otkačili obzirom da se ’’u moj auto plin ne ugrađuje’’, ’’ motor je rađen od nekvalitetnih materijala jer je auto projektovan za vožnju po gradu a ne neku veliku km’’.
Zavoli ima korektnu cenu u odnosu na kvalitet, serviser mi deluje pouzdano, stavljaju flashlube i preko nekog broja obrtaja računar dodaje malo goriva. NPR preko 4500 rpm otvara naizmenično i benzinske dizne i pušta malo benzina (npr. 2 milisekunde svaku). Ovo mi deluje ok što se tiče čuvanja osetljivih delova na motoru, ali se plašim da razlika u oktanskoj vrednosti gasa i benzina nije nešto što će praviti problem. Moderni motori usklađuju rad u zavisnosti od oktanske vrednosti goriva koju troše pa je pitanje dal’ tu može biti neke muke?
Landirenco/Landi varijanta isto ima proverenog servisera, rade bez flashluba i imaju dosta povoljnu varijantu Landi sistema za koji majstori kažu da je skoro ista stvar sa Landirencom (bilo već priče ovde na forumu). Kod njih me malo muči što rade totalno bez flashluba pa mi u glavi gori lampica za upozorenje o pregorelim ventilima i tim glupostima (mada su mi i neki drugi majstori rekli da je FL na savremenim sekventima više psihološko poboljšanje). Postoji i pitanje malo bučnijih dizni ali je to zanemarljivo u celoj priči.
Treća Stag (premium)/ Tomaseto varijanta je najskuplja od svih al mi je i nekako najbliža. Servisera znam (odradio mi već 3 auta koja su odlično funkcionisala), stavlja flashlube, video sam da radi iste automobile kao što je moj... E sad šta me kod njega muči, u tom premijum kitu idu kvalitetniji valtek 34 injektori, najnoviji stag ECU, al mi nekako (verovatno pogrešno) utisak da su ovi ostali ipak kvalitetniji (dugotrajniji). Stag premijum ima prednost što vrši autokorekciju uz pomoć grešaka koje šalje benzinski ECU i to je po onome što piše na njihovom sajtu jedinstveno u svetu. Sa druge strane neki serviseri koji ugrađuju Stag mi rekoše da to i nije neka ogromna prednost u odnosu na 300+ model.
Iskreno, najviše bih voleo da saznam da ovaj stag/Tomaseto komplet ima istu pouzdanost kao i ovi ostali, tad bi mi rešenje bilo najjednostavnije. Skupljaj pare i ugrađuj.
P.S. znam da je veći deo ljudi sa kojima sam pričao o ugradnji ovde na forumu. Stvarno nemam nameru da merimo čiji je ’’duži,’’ za sva tri servisera imam dobre preporuke tako da tu namam razliku. Problem je da odaberem šta je najbolje za moj auto ( ako uopšte ima neke razlike, pa krečim za džabe).

Planiram da ugradim gas (Honda Civic 1.8 140ks, 2008.god) pa sam ''malo'' istraživao tržište. Elem, koliko sam uspeo da vidim trenutno su najčešći sistemi BRC, Zavoli, Landirenco/Landi i Stag+Tomaseto. Pokušavam da utvrdim šta mi je od svega ovoga najbolje, jer planiram duže da vozim ovaj auto, pa bi pokušao smaranje da svedem na minimum.
Prvo da kažem da BRC ispada iz kombinacije jer su me otkačili obzirom da se ’’u moj auto plin ne ugrađuje’’, ’’ motor je rađen od nekvalitetnih materijala jer je auto projektovan za vožnju po gradu a ne neku veliku km’’.
Zavoli ima korektnu cenu u odnosu na kvalitet, serviser mi deluje pouzdano, stavljaju flashlube i preko nekog broja obrtaja računar dodaje malo goriva. NPR preko 4500 rpm otvara naizmenično i benzinske dizne i pušta malo benzina (npr. 2 milisekunde svaku). Ovo mi deluje ok što se tiče čuvanja osetljivih delova na motoru, ali se plašim da razlika u oktanskoj vrednosti gasa i benzina nije nešto što će praviti problem. Moderni motori usklađuju rad u zavisnosti od oktanske vrednosti goriva koju troše pa je pitanje dal’ tu može biti neke muke?
Landirenco/Landi varijanta isto ima proverenog servisera, rade bez flashluba i imaju dosta povoljnu varijantu Landi sistema za koji majstori kažu da je skoro ista stvar sa Landirencom (bilo već priče ovde na forumu). Kod njih me malo muči što rade totalno bez flashluba pa mi u glavi gori lampica za upozorenje o pregorelim ventilima i tim glupostima (mada su mi i neki drugi majstori rekli da je FL na savremenim sekventima više psihološko poboljšanje). Postoji i pitanje malo bučnijih dizni ali je to zanemarljivo u celoj priči.
Treća Stag (premium)/ Tomaseto varijanta je najskuplja od svih al mi je i nekako najbliža. Servisera znam (odradio mi već 3 auta koja su odlično funkcionisala), stavlja flashlube, video sam da radi iste automobile kao što je moj... E sad šta me kod njega muči, u tom premijum kitu idu kvalitetniji valtek 34 injektori, najnoviji stag ECU, al mi nekako (verovatno pogrešno) utisak da su ovi ostali ipak kvalitetniji (dugotrajniji). Stag premijum ima prednost što vrši autokorekciju uz pomoć grešaka koje šalje benzinski ECU i to je po onome što piše na njihovom sajtu jedinstveno u svetu. Sa druge strane neki serviseri koji ugrađuju Stag mi rekoše da to i nije neka ogromna prednost u odnosu na 300+ model.
Iskreno, najviše bih voleo da saznam da ovaj stag/Tomaseto komplet ima istu pouzdanost kao i ovi ostali, tad bi mi rešenje bilo najjednostavnije. Skupljaj pare i ugrađuj.

P.S. znam da je veći deo ljudi sa kojima sam pričao o ugradnji ovde na forumu. Stvarno nemam nameru da merimo čiji je ’’duži,’’ za sva tri servisera imam dobre preporuke tako da tu namam razliku. Problem je da odaberem šta je najbolje za moj auto ( ako uopšte ima neke razlike, pa krečim za džabe).

Comment