CIVIC 1.8 2008 pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • barda74
    CBC Član
    • 14.07.2009
    • 52
    • Beograd

    CIVIC 1.8 2008 pitanja

    Pozdrav svima.
    Planiram da ugradim gas (Honda Civic 1.8 140ks, 2008.god) pa sam ''malo'' istraživao tržište. Elem, koliko sam uspeo da vidim trenutno su najčešći sistemi BRC, Zavoli, Landirenco/Landi i Stag+Tomaseto. Pokušavam da utvrdim šta mi je od svega ovoga najbolje, jer planiram duže da vozim ovaj auto, pa bi pokušao smaranje da svedem na minimum.

    Prvo da kažem da BRC ispada iz kombinacije jer su me otkačili obzirom da se ’’u moj auto plin ne ugrađuje’’, ’’ motor je rađen od nekvalitetnih materijala jer je auto projektovan za vožnju po gradu a ne neku veliku km’’.

    Zavoli ima korektnu cenu u odnosu na kvalitet, serviser mi deluje pouzdano, stavljaju flashlube i preko nekog broja obrtaja računar dodaje malo goriva. NPR preko 4500 rpm otvara naizmenično i benzinske dizne i pušta malo benzina (npr. 2 milisekunde svaku). Ovo mi deluje ok što se tiče čuvanja osetljivih delova na motoru, ali se plašim da razlika u oktanskoj vrednosti gasa i benzina nije nešto što će praviti problem. Moderni motori usklađuju rad u zavisnosti od oktanske vrednosti goriva koju troše pa je pitanje dal’ tu može biti neke muke?

    Landirenco/Landi varijanta isto ima proverenog servisera, rade bez flashluba i imaju dosta povoljnu varijantu Landi sistema za koji majstori kažu da je skoro ista stvar sa Landirencom (bilo već priče ovde na forumu). Kod njih me malo muči što rade totalno bez flashluba pa mi u glavi gori lampica za upozorenje o pregorelim ventilima i tim glupostima (mada su mi i neki drugi majstori rekli da je FL na savremenim sekventima više psihološko poboljšanje). Postoji i pitanje malo bučnijih dizni ali je to zanemarljivo u celoj priči.

    Treća Stag (premium)/ Tomaseto varijanta je najskuplja od svih al mi je i nekako najbliža. Servisera znam (odradio mi već 3 auta koja su odlično funkcionisala), stavlja flashlube, video sam da radi iste automobile kao što je moj... E sad šta me kod njega muči, u tom premijum kitu idu kvalitetniji valtek 34 injektori, najnoviji stag ECU, al mi nekako (verovatno pogrešno) utisak da su ovi ostali ipak kvalitetniji (dugotrajniji). Stag premijum ima prednost što vrši autokorekciju uz pomoć grešaka koje šalje benzinski ECU i to je po onome što piše na njihovom sajtu jedinstveno u svetu. Sa druge strane neki serviseri koji ugrađuju Stag mi rekoše da to i nije neka ogromna prednost u odnosu na 300+ model.
    Iskreno, najviše bih voleo da saznam da ovaj stag/Tomaseto komplet ima istu pouzdanost kao i ovi ostali, tad bi mi rešenje bilo najjednostavnije. Skupljaj pare i ugrađuj.


    P.S. znam da je veći deo ljudi sa kojima sam pričao o ugradnji ovde na forumu. Stvarno nemam nameru da merimo čiji je ’’duži,’’ za sva tri servisera imam dobre preporuke tako da tu namam razliku. Problem je da odaberem šta je najbolje za moj auto ( ako uopšte ima neke razlike, pa krečim za džabe).
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

    Razlika izmedju Staga 300+ i premiuma je upravo u mogućnosti da koriguje smešu na osnovu trima goriva što je za tvoj auto bitno. Nisu jedini na svetu kao što ni oni slovenci iz druge teme nisu jedini na svetu ali je bitno.

    Ostalo ne bih da komentarišem, lepo si opisao razmišljanje na temu i dilemu, vrlo korisno.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #3
      Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

      Možemo li znati čija je ovo izjava:
      da se ’’u moj auto plin ne ugrađuje’’, ’’ motor je rađen od nekvalitetnih materijala jer je auto projektovan za vožnju po gradu a ne neku veliku km’’.

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        #4
        Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

        Da li sa tim novim sistemom nema potrebe za povremenom vožnjom na benzin sa ovakim plinskim uređajima?

        Comment

        • barda74
          CBC Član
          • 14.07.2009
          • 52
          • Beograd

          #5
          Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

          Originally posted by Stratos
          Možemo li znati čija je ovo izjava:
          da se ’’u moj auto plin ne ugrađuje’’, ’’ motor je rađen od nekvalitetnih materijala jer je auto projektovan za vožnju po gradu a ne neku veliku km’’.
          Nemam pojma kako se čovek zove, zvao sam mobilni koji stoji na njihovom sajtu i dobio ovaj odgovor. Hteo sam bez puno razmišljanja da ugradim gas kod njih jer ipak imaju dobru (kvalitetnu) opremu, a i na jednom turskom sajtu sam video da najviše ugrađuju BRC u moj tip motora. Rekoh evo nekog sa iskustvom, to je to, a čovek me oladi najstrašnije.

          Da li sa tim novim sistemom nema potrebe za povremenom vožnjom na benzin sa ovakim plinskim uređajima?
          Mislim da će potrebe za vožnjom na benzinu biti uvek bez obzira na gasni sistem. Mada, na prethodnom autu (A3), vozio sam non stop na plin 2-3 godine i nikakvih problema sa benzin diznama i pumpom nije bilo.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

            I BRC kao i drugi rade na tom i drugim hondinim motorima odlično a FL mazalo je ,po meni,obavezno.Nisam ni probao bez .

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

              Originally posted by Ji 4Tze
              Da li sa tim novim sistemom nema potrebe za povremenom vožnjom na benzin sa ovakim plinskim uređajima?
              Malo vožnje na benzin čuva dizne od preranog prljanja, ma koliko se činilo da te 4 kapi benzina dodaju trošak, kasnije se ispostavi da je ušteda
              Osnovni problem je nečistoća u benzinu koaj se pri radu na benzinu polako ispira i troši dok se vremenom ne nakupi da ipak zaprlja dizne. Motor kad se ugasi, hladi se a dizne ne rade. Kod rada na gas, dizne ne rade ali se motor greje i sprži nečistoću (zapeče) na njima, to je jedan od osnovnih problema za uredjaje na motorima tipa FSI, GDI i ostale ružne reči, nema šta da hladi dizne a motor je vreo.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • barda74
                CBC Član
                • 14.07.2009
                • 52
                • Beograd

                #8
                Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                Nije loše to mazalo neka ga, neće neki problem da napravi sem ako ga nije previše.

                Dora reče da ima još neko čiji softver koristi korekcije benzinskog ecu-a. Imali li tih kod nas i zna li se od kojih su?

                Comment

                • bmiillan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.04.2005
                  • 393
                  • beograd
                  • clk 200k

                  #9
                  Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                  moze i zavoli (AEB) sa master kljucem
                  nemoj na silu uzmi veci cekic

                  Comment

                  • barda74
                    CBC Član
                    • 14.07.2009
                    • 52
                    • Beograd

                    #10
                    Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                    Čujem i da bardolini ima varijantu sa korekcijama, istina?

                    Comment

                    • bmiillan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.04.2005
                      • 393
                      • beograd
                      • clk 200k

                      #11
                      Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                      za bardolini ne znam ali ga ne bih uzimao u razmatranje
                      nemoj na silu uzmi veci cekic

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #12
                        Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                        Bardolini je ipak niža klasa uređaja,po mojim saznanjima. Možda i grešim?

                        Comment

                        • barda74
                          CBC Član
                          • 14.07.2009
                          • 52
                          • Beograd

                          #13
                          Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                          Veoma teško ćeš i nešto saznati pošto na netu nema skoro ništa. Nešto malo po bugarskim forumima i dosta na nekom tajvanskom/tajlandskom ko će znati čije su one karakuke.

                          Jedan serviser u BG ga vidim ugrađuje u dosta dobrih i skupih automobila, pa reko da se raspitam. Priča je dosta poznata valtek/reil injektori, tomaseto ili bardolini isparivač...

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #14
                            Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                            Nekom logikom: kažeš jedan serviser, ako je bardolini tako dobar zašto ga radi samo jedan serviser? Proučio sam propratnu dokumentaciju i ne dopada mi se i to je samo moje mišljenje. Video sam nekoliko auta sa tim uređajem.Nisu dolazili u servis po bombone .
                            Taj auto je visoko tehnološki, ne dozvoli da ga neko unazadi.

                            Comment

                            • barda74
                              CBC Član
                              • 14.07.2009
                              • 52
                              • Beograd

                              #15
                              Re: CIVIC 1.8 2008 pitanja

                              Dal je taj jedini ili nije namam pojma možda ih ima još 10, nađoh sajt od ovoga, vidim radi svašta pa .... U svakom slučaju to što je bugarski baš i ne uliva poverenje, al kad vidiš gde je sve to ugrađivao nene

                              Znam da ovaj motor kod mene nije baš jednostavan, zato i krečim ovaj zid.

                              Comment

                              Working...
                              X