Vidi, nijedan savet koji sam ti dao nije pogrešan.
Da se nadovežem na Zoranbg nije to netipičan problem. TO je tipičan problem malog motora sa malim zahtevima i malim vremenom ubrizgavanja jer je tupanski inženjer iz njemu znanih razloga verovatno zbog uštede stavio dizne (benzinske) od starijeg i jačeg brata a onda ih uštrojio kratkim vremenom ubrizgavanja. Sad ti na to staviš gas koji ima trome dizne koje pola dana
u pre nego se otvori klip a isto tako i dok se ne zatvori- To što piše vreme na kompu da je2 miliseknde je u lažnim snovima, kad dobije impuls klip ode gore i nije to džedajski svetleči maš koji trenutno radi, ima vreme da ode i da se vrati. namestiš to na leru da radi nema snage kod viših obrtaja jer nema gasa (ali njemu perfektno radi samo nema snage) i obrnuto, namestiš da ide dobro ali onda ima previše gasa na leru.
Šta sad, ja imam po 100 komada dizni svih fela, novih, imam sve burgijepo 1 desetu od 1.2 do 4.5 mada preko tri ne trebaju, imam komprator sa kojim ću proveriti i namestiti hod klipa, znam napmet, ne znam, vidim šta pokaže po popravka. Iskustvo čini da imaš jedan promašaj, retko ali baš retko dva, većinom nijedan.
bet ovoga imaš 100 promašaja pa ti tapkaj nogom koliko hoćeš...
Dok nisam turio vems moje ubrizgavanej je imalo vreme od 2 ms do 6 ms znači u 4 milisekunde 165 konja crta je vertikalna treba namestiti da radi u atmosferi i kad upali turbo i vidi, radilo je... I sad ja to treba da objasnim u tri rečenice.
Korak jedan, odeš kod majstora i tako tri puta.
pa nije majstorluk za svakog i nije sve za majstorisanje...
Da se nadovežem na Zoranbg nije to netipičan problem. TO je tipičan problem malog motora sa malim zahtevima i malim vremenom ubrizgavanja jer je tupanski inženjer iz njemu znanih razloga verovatno zbog uštede stavio dizne (benzinske) od starijeg i jačeg brata a onda ih uštrojio kratkim vremenom ubrizgavanja. Sad ti na to staviš gas koji ima trome dizne koje pola dana

Šta sad, ja imam po 100 komada dizni svih fela, novih, imam sve burgijepo 1 desetu od 1.2 do 4.5 mada preko tri ne trebaju, imam komprator sa kojim ću proveriti i namestiti hod klipa, znam napmet, ne znam, vidim šta pokaže po popravka. Iskustvo čini da imaš jedan promašaj, retko ali baš retko dva, većinom nijedan.
bet ovoga imaš 100 promašaja pa ti tapkaj nogom koliko hoćeš...
Dok nisam turio vems moje ubrizgavanej je imalo vreme od 2 ms do 6 ms znači u 4 milisekunde 165 konja crta je vertikalna treba namestiti da radi u atmosferi i kad upali turbo i vidi, radilo je... I sad ja to treba da objasnim u tri rečenice.
Korak jedan, odeš kod majstora i tako tri puta.
pa nije majstorluk za svakog i nije sve za majstorisanje...
Comment