Imam stag 300, valtekove dizne, zavoli zeta s isparivac. Sve se to nalazi na bmw-u e36 320i 94. godiste. (na koji je naknadno namestena turbina ali to nije od nekog znacaja :-)
sljaka to dve godine bez problema,do pre neki dan.
Nije mogao da prima gas u voznji do kraja,vec je vracao na benzin. Zapusio filter. Zamenio sam i filter tecne faze i gasovite.
Usput produvam cev koja dolazi od boce do ventila za plin. Sklopim to sve i radi savrseno. Vuce mnogo bolje nego ranije, ne vraca na benzin, pritisak plina ne spada ispod 1bar. Vozio sam se par dana tako a onda je pocelo da zeza.
U mestu nece preko 4500 obrtaja,a u voznji do 3000 i onda pocinje da trza i vraca na benzin.
Dijagnostika kaze da pod gasom opada pritisak plina do 0,3 bara a onda i vraca na benzin.
Znaci fali mu plina ali ne mogu da shvatim gde je zapusilo.
Opet sam skidao cev od multiventila do motora i prohodna je. Filteri ok. Skidao isparivac da proverim membrane i rekao bih da su ok. Jedino mi pada na pamet da je u isparivacu problem i nisam siguran ima li jos neki vid redukcije pritiska osim opruge i membrane ne ulasku. Kad duvam ustima a otvorim onu oprugu koja pusta plin u isparivac rekao bih da ima neki otpor.
auto je moj,a ja sam automehanicar,pa cackam. ljudi koji ugradjuju plin nisu sigurni u cemu je problem,pa resavama sam. imam dijagnostiku za stag i podesen mi je ok plin. Lambda radi u svim rezimima normalno.
Vidim da ovde ima strucnih i iskusnih ljudi pa bi mi pomoc dobro dosla
sljaka to dve godine bez problema,do pre neki dan.
Nije mogao da prima gas u voznji do kraja,vec je vracao na benzin. Zapusio filter. Zamenio sam i filter tecne faze i gasovite.
Usput produvam cev koja dolazi od boce do ventila za plin. Sklopim to sve i radi savrseno. Vuce mnogo bolje nego ranije, ne vraca na benzin, pritisak plina ne spada ispod 1bar. Vozio sam se par dana tako a onda je pocelo da zeza.
U mestu nece preko 4500 obrtaja,a u voznji do 3000 i onda pocinje da trza i vraca na benzin.
Dijagnostika kaze da pod gasom opada pritisak plina do 0,3 bara a onda i vraca na benzin.
Znaci fali mu plina ali ne mogu da shvatim gde je zapusilo.
Opet sam skidao cev od multiventila do motora i prohodna je. Filteri ok. Skidao isparivac da proverim membrane i rekao bih da su ok. Jedino mi pada na pamet da je u isparivacu problem i nisam siguran ima li jos neki vid redukcije pritiska osim opruge i membrane ne ulasku. Kad duvam ustima a otvorim onu oprugu koja pusta plin u isparivac rekao bih da ima neki otpor.
auto je moj,a ja sam automehanicar,pa cackam. ljudi koji ugradjuju plin nisu sigurni u cemu je problem,pa resavama sam. imam dijagnostiku za stag i podesen mi je ok plin. Lambda radi u svim rezimima normalno.
Vidim da ovde ima strucnih i iskusnih ljudi pa bi mi pomoc dobro dosla

Comment