Auto mi inače ide ko zmaj i na plin i na benzin. I pre ovog problema sa nepaljenjem je sve bilo u redu osim što su benzinske dizne bile malo prljave.
Auto pali na gas, neće na benzin
Collapse
X
-
Originally posted by Mrcela View PostJa bih to proverio, šta majstoru mogu da zaebu ne možeš ni zamisliti. Prvo što ti je majstor trebao objasniti zašto je opšte menjao pumpu,drugo da li je izmerio pritisak koji pumpa baca?
Dok je bila stara pumpa na autu merio je ispred mene dok je auto jos bio vruć. Pritisak je na kontaktu bio 3,8 bari ali veoma brzo spada p oprestanku rada pumpe. Dok motor radi pritisak je konstantan 3,8 bari. Zatim sam ostavio autu kod njega da vidi šta se ujutru dešava.
Ujutru nisam bio tu ali mi je rekao da je ujutru pritisak nula pre davanja kontakta, zatim kad je dao kontakt pumpa je nabila pritisak 3,8 bari ali pogurala je vazduh. Kad on ispusti vazduh na manometru pritisak normalno spadne. Tako da je nekoliko puta to ponovio i davao kontakt da bi konačno gorivo stiglo do dizni. Jedva je upalio auto na benzin.
Zbog ovog smo promenili pumpu. Ova druga dosta duže drži pritisak kao što sam već napisao u prvom postu i ne gura vazduh ujutru kad je merio pritisak. Ali i sa njom je ujutru pritisak nula bari pa kad da kontakt pritisak skoči na 4 bara.
Comment
-
-
Moja stara pumpa je evidentno slabija od ove druge što sam zamenio ali isto ujutru ne mogu da upalim na benzin i pali preko dana.
Mene najviše kopka što je pritisak ujutru nula bari da li treb atako da bude ili treba da ima bar neki pritisak. Ako ne valja ova druga pumpa onda da je vratim, daću za novu 150 evra i da se više ne nerviram.
Comment
-
-
Originally posted by zoranbg View Poststavis nepovratni ventil ko na dizelasu, salim se. mada bi pomoglo verovatno.
da nemas neki vakum u rezervoaru? cep?
Comment
-
-
Ta greška sa bravom se manifestuje tako što kad dam kontakt auto ne prepozna kod i ne dozvoljava ni pumpi da radi, a lampica auto sa ključem treperi. Onda ja izvadim ključ, sačekam par sekundi, ubacim ključ i sve je onda u redu. To mi se desi možda 2, 3 puta mesečno.
Probao sam jedno jutro kad neće da upali da skinem čep rezervoara i ništa.
Jutros nisam mogao da upalim na benzin pa sam morao da vratim creva za plinske dizne. I odmah je upalio na plin. Radio je minut na plin, ugasio sam auto i odmah je posle upalio na benzin bez problema.
Comment
-
-
Onda nije do propuštanja plina iz isparivača ili dizni pa da ga dave dva goriva. Nešto je do benzina, signal dizni ili stvarno nedostatak pritiska mada bi sastavio bar jedan cilindar sa kapljicom benzina.
Mogao bi da probaš sa start sprejom da vidiš da li će upaliti, ako nema goriva ugasiće se odmah. Ako to radiš, pažljivo, ne preteruj sa količinom dodavanja.
Comment
-
-
Originally posted by Mrcela View PostEvo sada sam se čuo sa jednim majstorom , kaže da je normalno da nema pritiska bez datog kontakta, što je i moje mišljenje. Pominje pumpu, rele pumpe , filter goriva.
Zamenio sam i svećice malopre tako da će to možda ujutru da reši problem. Možda ujutru toplotna vrednost svećice ne odgovara benzinu pa zato neće da upali.
Comment
-
-
Originally posted by sonetpro_kg View PostMožda ujutru toplotna vrednost svećice ne odgovara benzinu pa zato neće da upali.
Kaže ovaj majstor da je to ovako teško rešiti preko foruma, što je tačno. Kaže da i napon može pasti , ili neki od senzora. To je stvarno zeznuto , kada nema grešaka na dijagnostici, mora se '' pjeske'' raditi.Srećno druže. Nadam se da ćeš rešiti problem.Last edited by Mrcela; 10.09.2014, 13:37.-Жиле-
Comment
-
Comment