porsche 944 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    #16
    Isao si u opciju "nova tema" to je lock, idi u opciju "odgovor" i tu se predstavi.
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment


    • #17
      Joj bwe ja da imam Porsche-a cepao bi ga na benzin pa makar litar bio i 150 din.

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #18
        nije to taj porsche na kog ti mislis.... ovo je daleko jeftinija varijanta, i moze svako da ga ima ako hoce, kosta kolko otprilike i neki polovan autic tipa korse,pola,punta.... pa ako ces da teras, izvoli, tu sam ako treba pomoc
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          Originally posted by *Egon*
          Isao si u opciju "nova tema" to je lock, idi u opciju "odgovor" i tu se predstavi.
          hm..ne razumem, odgovor mogu poslati tek ako citam necije predstavljanje ali ce to onda biti odgovor u okviru njegovog topica...
          a osim "new topic" nema dugih opcija, a predstavljanja su izlistana kao "topic"-i. ?????
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #20
            Da skratimo pricu


            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... &start=400
            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              #21
              Originally posted by ale944
              Originally posted by *Egon*
              Isao si u opciju "nova tema" to je lock, idi u opciju "odgovor" i tu se predstavi.
              hm..ne razumem, odgovor mogu poslati tek ako citam necije predstavljanje ali ce to onda biti odgovor u okviru njegovog topica...
              a osim "new topic" nema dugih opcija, a predstavljanja su izlistana kao "topic"-i. ?????
              Ja sam sad pritisnuo opciju "citiraj" i zato i imamo tvoje pitanje i moj odgovor.
              Ako ides na opciju "Odgovor", nema citiranja predhodnog posta.
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #22
                @boost
                pogledao sam formule za kritican protok (mach1) kroz nozzle/venturi u xls-u koji si radio, i mislim da ti je promaklo par greskica, izmedju ostalog sabrao si mm sa kelvinima u pretposlednjem clanu... (gustinu takodje treba odrediti prema boost-u)
                elem, kritican protok(bez choking-a) kroz povrsinu:

                mmax = (A * pt/sqrt[Tt]) * sqrt(gam/R) * [(gam + 1)/2]^-[(gam + 1)/(2*(gam - 1))]
                gde je A povrsina pop preseka(difuzora u ovom slucaju) u m2
                pt - Apsolutno pritisak u Pa
                Tt aps. temp (273+stC)
                gam-gama(kapa) 1.4 za troatomne gasove

                takodje kod apsolutnog pritiska za turbo auto treba naravno uzeti boost u obzir, npr 1.5 bar boost-a = 2.5 bar abs.= 250 000 Pa

                u svakom slucaju hvala, bitno je da dodjemo do resenja na kraju...
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Hehe.. formule sklepane na brzaka kao okvirno resenje. Varijacije uvek postoje u sustini je kao putokaz ne kao detaljna racunica

                  Posto vidim da si u igri, nisam uspeo da nadjem podatak za sledece:

                  Mesanjem vazduha i gasa u odnosu 15,7:1 , interesuje me efekat hladjenja smeshe pod uslovom da je vazduh temperature 120C stepeni i prelaz agregatnog stanja gasa iz technog u gasovito se vrsi u plenumu. Koliki je pad temperature smese, dakle, koliko ce energije povuci gas da bi presao u gasovito iz technog stanja iz vazdusne mase koja je da kazemo 16 puta veca

                  Chekam
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by ale944
                    e Doro, ako je ovde neko arogantan onda si to ti.... nemoz covek da postavi pitanje a da ti ne banes sa nadobudnim stavom "ja sam majstorcina, a vi ostali nemate pojma, dodjite kod mene da vam ja pokazem kako se to radi" ...znas sta valja a sta ne valja, ti odredjujes sta je off a sta nije...u cemu je poenta onda foruma i diskusije????
                    ako je to sve sto si imao da kazes, nemoj onda molim te vise, mozda ce neko imati nesto korisno da kaze...
                    i majstore, zakrpi taj rezervoar pa onda pricaj drugima kako sta treba ili ne...
                    E Ale kad budeš odgovorio na tone "pametnih" pitanja onda ćeš i ti imati stav "evo još jedan što oće da se vozi na gas, da košta 100 evra, da ide trio fantastikus, da bude ogledno delo za sve buduće generacije itd..."
                    Ja jesam majstorčina, ti jesi postavio glupo i arogantno pitanje, moj rezervoar jeste probušen ali moj auto pali uvek Sem kad neće...
                    Nisam ti ja kriv što si kupio auto gde je gas skuplji od njega pa se sad jediš.

                    Pojenta foruma je da se pomogne.
                    Kad oćeš da ti neko pomogne onda ga ne pitaš jel seljak jedan kako se bre stavi taj gas, mislim znam sve samo ne znam kako se stavi.

                    A OFF pa naravno da ću ja da odredim šta je off dok imam tu moć Kad ti budeš odgovorio na mnogo pitanja i utvrdi se da si od pomoći za ostale, možda i ti dobiješ tu moć da prdneš u noć


                    Malo predigre...
                    Evo sklonjam se pa neću više oftopičariti
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #25
                      malo termodinamike ...
                      Latentna toplota (toplota isparavanja) za butan je 372 kj/kg, a za propan
                      358 kj/kg. radi jednostavnosti racunice recimo da mix 50-50 prop/but ima 365 kj/kg.
                      prilikom ovakvog mehahizma hladjenja moramo razlikovati dva procesa, prvi je isparavanje i hladjenje uz pomoc latentne toplote, a drugi, kada su prop/but iparilili mesanje gasova sa razlicitim temperaturama (hladni butan propan i vruci vazduh). Cp vazduha je oko 1 kj/kgK
                      prvi deo , isparavanje, za mas odonos 16:1 ce oduzeti toplote vazduhu dovoljno za temp.pad od oko 22-24 stepena, a drugi , mesanje ce ga dodatno ohladiti za jos 10-ak stepeni. dakle ukupni efekat ce biti oko 30-35 C, odnosno vazduh sa pocetnih 120 ce se ohladiti na 90-ak stepeni.
                      naravno ovo je samo gruba okvirna racunica, koja ne uzima u obzir ostale parametre, tipa vrsta strujanja, razmenu toplote sa usisnom granom itd.. stvarni rezultat moze biti malo losiji od ovog, ako npr lpg prilikom isparavanja dodiruje usisnu granu, pa onda od nje uzima toplotu umesto od vazduha.
                      Poredjenja radi, hladjenje sa water injection-om je daleko efektnije, voda ima izuzetno veliku latentnu toplotu od oko 2500 kj/kg (lpg samo 365),
                      a i dobar je knock suppresant -> mozemo terati veci boost bez velike korekcije tacke paljenja )

                      ja sam mislio da radim slican sistem, sa tecnim ubrizgavanjem lpg, ali lik koji je imao vialle liquid injection nije hteo da mi proda samo dizne i pumpu. mislim da je to prava stvar, lpg sa svojim visokim oktansim brojem + dodatni cooling efekat, turbo masine prosto placu za ovako necim.
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by Dora

                        A OFF pa naravno da ću ja da odredim šta je off dok imam tu moć Kad ti budeš odgovorio na mnogo pitanja i utvrdi se da si od pomoći za ostale, možda i ti dobiješ tu moć da prdneš u noć


                        Malo predigre...
                        Evo sklonjam se pa neću više oftopičariti
                        hm, to prdenje u noc je cisto razbacivanje, puni to u neku bocu, mozda uskoro pocnes da radis i kola na metan hehe ) pa idemo malo cng.... na pasulj )
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          Kauboj Dzimi jase na svinji,svinja prdi , kauboj smrdi

                          PS: nije off ima veze sa CNG..mozda nova tema ?

                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by ale944
                            naravno ovo je samo gruba okvirna racunica, koja ne uzima u obzir ostale parametre, tipa vrsta strujanja, razmenu toplote sa usisnom granom itd.. stvarni rezultat moze biti malo losiji od ovog, ako npr lpg prilikom isparavanja dodiruje usisnu granu, pa onda od nje uzima toplotu umesto od vazduha.
                            Bojim se da gas hladi samo rashladnu tecnost u isparivacu i kada u gasovitom stanju izadje kroz mikser ne moze bitnije da ohladi vazduh.
                            Naravno, ako si ovo pisao za klasican venturi sistem.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #29
                              Originally posted by Uros Piperski
                              Bojim se da gas hladi samo rashladnu tecnost u isparivacu i kada u gasovitom stanju izadje kroz mikser ne moze bitnije da ohladi vazduh.
                              Naravno, ako si ovo pisao za klasican venturi sistem.
                              nemoj da se bojis, nije rec bila o venturiju nego o isparavanju gasa u usinoj grani.....
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                ale944 lepa racunica, znaci, jedan mocan IC pametno odabran AR turbine i usis sa bakelitnom izolacijom prema glavi, temp u**** jedan letnji dan oko 45 C stepeni, minus nekih 30-ak, idealni "TuRbo Weather"
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X