Aj Ivane kad zavrsis ta testiranja ti nas obavesti sta si uradio.Mozda srvarno bude dobro ,kvalitentno(kao ono skupo) a jeftino, mislim....sve je moguce.
galieo5
komentar na tvoju primjedbu metal na metal, bavim se drugom oblascu koja ima neke dodirne tacke sa ovim topicom, prilikom postavljanja instalacija sa vazduhom pod pritiskom desava se da se na pojedinim spojevima umjesto gumenih dihtunga koriste bakarne selne i pokazale su se bolje nego gumene, barem kada je rijec o vazduhu i kiseoniku pod pritiskom
naravno prilikom svakog mijenjanja preporucljivo je ovakve dihtunge postavljati nove
IvanT po postu od 25 novembra ,da li imas ovaj sekvent od 700 750 heroja i mozes li reci ko je proizvodjac jeli to ovaj NX
naravno ako nije poslovna tajna
sto se tice citanja evo prelistah topic od pocetka i nasao sam samo da se pominje ovaj Zavoli od 3
pozdrav
Aj Ivane kad zavrsis ta testiranja ti nas obavesti sta si uradio.Mozda srvarno bude dobro ,kvalitentno(kao ono skupo) a jeftino, mislim....sve je moguce.
A ti mislis da nam IvanT to ne bi rekao?
Ivane samo napred u testiranju!!! Kako se prijavljuje da budem zamorac na cijim kolima ce se testirati neki sekvencialni sistem???
IvanT po postu od 25 novembra ,da li imas ovaj sekvent od 700 750 heroja i mozes li reci ko je proizvodjac jeli to ovaj NX
naravno ako nije poslovna tajna
Neznam da li citamo istu temu , ali ja sam pronasao vise tipova uredjaja. Cak sam detaljno opisao NX gas (koji BTW nemam nameru da ikada ugradjujem), a odgovorio sam da za sada nemam jeftini sekvencijalni u ponudi.
Par poruka ispod pise da ce posle NG biti povoljnijih sistema za ubrizgavanje gasa, od "izabranog" Italijanskog proizvodjaca.
@Srdjan
Organizovacu nagradnu igru sa 10 ucesnika koji "prilazu" po 500E, pa ce mo izvuci srecnog dobitnika!
galieo5
komentar na tvoju primjedbu metal na metal, bavim se drugom oblascu koja ima neke dodirne tacke sa ovim topicom, prilikom postavljanja instalacija sa vazduhom pod pritiskom desava se da se na pojedinim spojevima umjesto gumenih dihtunga koriste bakarne selne i pokazale su se bolje nego gumene, barem kada je rijec o vazduhu i kiseoniku pod pritiskom
naravno prilikom svakog mijenjanja preporucljivo je ovakve dihtunge postavljati nove
pozdrav
Da da, ranije sam i sam radio na odrzavanju aviona gde se na instalacijama visokog pritiska iskljucivo koriste bakarne sajbne, podloske ili kako vec, ali ono sto nisam napomenuo je i to da i sama dizna u sebi ne sadrzi ama bas nikakav deo od gume, sto znaci da metal na metal dihtuje i ujedno otvara kad dizna okine, jos jedna zanimljivost je i ta da te plinske dizne rade kontra obicnim, tj. kad dodje napon one otvaraju, a inace su zatvorene.... o ovom ruskom uredjaju bih mogao pisati danima, ali ne vredi te muke. Uskoro mi u goste iz nekih drugih razloga (paragliding) dolazi jedan prijatelj iz Moskve koji ugradjuje GIG-IV i donece koji komad pa cemo videti.... ko zna mozda i bude sekvent za 500evra, u sta ja licno duboko sumnjam
Ma oni ovo ugradjuju u sve zivo, ali uredjaj jos uvek nema nikakve sanse na nasem trzistu iz hiljadu razloga, pre svega zbog odvratnog izgleda, povremenog brujanja membrane, nepreciznosti u stelovanju i jos ko zna koliko razloga medju kojima je i sam princip rada dizni koji je kako sam vec rekao kontra svim ostalim. Razlog za tako nesto je i sama namena ovih uredjaja koja je usko vezana za podneblje Sibira i ostatka hladne Rusije. Samo stelovanje ne zahteva komp vec se steluje rucno pomocu onih potenciometra i prekidaca, makar je do sada tako bilo, ali je u planu dosta promena na tom polju. Koliko god sve ovo zvucalo nama bezveze kod njih se ovaj uredjaj jako dobro pokazao i imaju ogromnu potraznju, ali kod njih, sto sigurno nece biti slucaj i kod nas, makar jos neko vreme.
galileo5
ako nesto radi na -40 tesko da moze da bude lose, naravno to ti je istina ziva, rusi si tehnologijom puno idealniji od zapada jedina losa strana im je marketing, da ne govorimo o pokusajima prodora na zapadno trziste
ono sto se meni licno svidja po pitanju ruske tehnologije je da pokusavaju da naprave stvari sto je moguce prostije
ma to ce biti trziste buducnosti jer posle kine na red je njihov procvat
jeronimo:
u firmi four trade iz pančeva vrše ugradnju plinskog uredjaja sa sekvencijalnim ubrizgavanjem za 550 evra proizvodjač BRC...
kvaka je što je to servis za ladina vozila(ovlasceni) a da li hoce da rade druge tipove vozila ... ko to zna
_________________
evo sad ija da se ispravim , informacija koju sam imao je ZASTARELA
sada se ugradjuju tri sekvencijalna sistema lanirenco,brc i jos jedan a moguca je i ugradnja sistema po izboru...
elem cena je sada 950 evra za bilo koji sistem koji pokriva euro3 i euro4 standard.
unapred se izvinjavam svima koji su ucestvovali u diskusiji ...
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
ma znaci da cijene padaju za starije modele automobila i za sekvent, inace u podgorici postoji grupa majstora koji ugradjuju zavoli sistem i landi renzo sekvent za 800 eura i daju garanciju godinu dana,
neki majstori koji dolaze iz cacka ovdje
Meni je iskreno glupo da za toliku lovu dobijam u 21 veku samo godinu dana garancije... To mora da se promeni uskoro kao i cena. Udarac mora da bude manji. Srecna svima nova 2007 i sve najbolje!
Comment