Da ne otvaram novu temu,pojavio se neki uredjaj-talijanski a koji se sklapa u Hrvatskoj a zaboravih mu naziv.Cena je stvarno niska sto se tice direktnog ubrizgavanja i u BG-u daju tri a u Nisu dve godine garancije za uredjaj(za grand cherokee V8 kako mi rece drug u BG-u je 1100 evra a u Nisu 850 evra).Je li to ono sto IvanT testira ili?
Sekvencioni plin za 650 evra? Moze li to da valja za tolko?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Je li to ono sto IvanT testira ili?
@BRABUS
Firma "Metan auto", neki Sinisa, ako ti je poznato, a uredjaj je NX gas.
E sada kratak izvestaj o radu uredjaj koji se trenutno testira:
Uredjaj za sada radi dobro i predjano je oko 10.000 km. Uradjena su dva dostelovavanja do sada i to je ono sto mi se nesvidja. Posto je ugradnja izvrsena na EURO 3 motoru, benzinski ECU je dva puta registrovao siromasnu smesu. Lambda integrator pokazuje da je potrebno obogacenje smese prvi put za 15%, a drugi za 10%. Kako se ipak radi o TURBO motoru, videcemo kako ce pokazati za jos nekih 5-6.000 km. Za sada smatram da ce uredjaj odlicno raditi na EURO1 i EURO2 motorima i da ce biti odlicna "zamena" za lambda kontrolu.
Za EURO 3 i 4 motore, samo skuplja i po mom misljenju ipak ozbiljnija varijanta dolazi u obzir.
Jeftiniji uredjaj ce biti u ponudi od 01.12 po ceni od 700-750E za 4 cilindra.
Eto, toliko.
Comment
-
-
-
Tu prvenstveno treba obratiti paznju na pritisak nadpunjenja, da bi se izabrao odgovarajuci uredjaj. Preko 140kW i preko 0,7-0,8 bara nadpunjenja, obicno zahteva reduktor koji moze da pokrije do 200kw ili 2 manja ili...
U svakom slucaju moze, samo treba znati sta se hoce sa autom i motorom.
Comment
-
-
Moze, ali snaga motora diktira cenu, koja automatski nije niska, jer zahteva, kao sto napisah dva reduktora ili jedan jaci, kao i brizgace koji ce imati dovoljan protok. U svakom slucaju se za tvoj auto dolazi do cifre od nekih 1kE, nazalost.
Comment
-
-
Bravo 1.6 16v metalna usisna(EURO2) taj od 700? el ce da radi kako treba? el moze vece dizne da ima malko vise konica na gasu?Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Moze i hoce da radi, a konjici se nekupuju bas tako lako. Da bi ti konj ziveo treba mu i vazduha i "hrane". Samo sa hranom bez vazduha, brzo crkava. Jel tako?
Comment
-
-
SRPSKI:
NE CITIRATI POST U DIREKTNOM NASTAVKU DISKUSIJE,DAKLE TIK IZNAD
PA reci cime da ga ranim... i kolko kosta? mislim konji ne ranaJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Da li je moguce da si opet citirao poruk "tik" iznad?
Gorivo = hrana
Vazduh = Turbo
Comment
-
Comment