STAG ubrizgavanje gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeljan
    CBC Član
    • 02.06.2005
    • 64
    • palic

    #46
    ne znam Doro zasto se zucis,ja sam postavio pitanje i to bas zato sto sam najebo sa poljacima i to u samo jednoj isporuci robe ,dotle sve bilo ok,
    ko ce sta da radi je licno njegova stvar,znaci pitanje je bilo da li neko ima sliku i iskustva na vise kilometara
    potpis nije po pravilima foruma

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #47
      Originally posted by BOOST
      Na Trioniku standard:
      1. Startna sekvenca = multi switch sequent
      2. Normalan rezim rada do Lambda 0,98 = sequent
      3. Ful load, lambda kontrola opel loop = fule group

      ================================

      Spec verzija programa koju sam vozio
      1. Startna sekvenca = multi switch sequent
      2. Normalan rezim rada do Lambda 0,98 = sequent
      3. Ful load, lambda kontrola opel loop = multi switch ful group
      =======================================

      Da li ondak moZe da radi STAG na TRIONIC ecu odnosno na SAAB-u 9000 CSE???

      Mnogi mi prichaju priche da SAAB 9000 CS sa TRIONIC ECU je zeznut i da se to nemere namestiti...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Originally posted by zeljan
        ne znam Doro zasto se zucis,ja sam postavio pitanje i to bas zato sto sam najebo sa poljacima i to u samo jednoj isporuci robe ,dotle sve bilo ok,
        ko ce sta da radi je licno njegova stvar,znaci pitanje je bilo da li neko ima sliku i iskustva na vise kilometara
        Ne žucim se nego prenosim kako je "jedan naebo sa poljacima pa ?u i ja..." Ja sam na to samo dodao da sam naebo i sa ostalima...Pa kad naebem onda nek me bar manje košta... To što se tvog pitanja ti?e, a žucim se zato sto sam od prvog dana poštovao Brand koji sam zastupao i ostao na tome i pored o?iglednog gubitka novca za razliku od drugih koji su stavljali šta je bilo rentabilnije a sad ?e oni dobiti licencu Lovata a mene ko džebe, bar tako mi je prenešeno u uvijenoj formi. A diler kod koga kupujem ide svugde gde sam sklopio ugovor ili dogovor i nudi jeftiniju ugradnju od mene.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Samo pomra?eni um u tre?oj fazi sifilisa može smisliti fulgrup pa posle seckati impuls da bi glumio sekvencijalni. Neke ingilire stvarno treba obesiti
          uz rizik da dodajem ulje na vatru emocija, ja baš mislim suprotno.
          jedan od jako dobrih, pouzdanih i jeftinih na?ina da se obezbedi efikasno hladjenje venitla, njihovo podmazivanje i uopšte dugove?an rad usisnog sistema.
          i Bosch ima isto rešenje u LH sistemu, i nešto ne vidim da se iko u svetu žali na pouzdanost ili rad na takav na?in.
          a LH je išao i u jako skupe motore, velikih kubikaža, mnogo konja, pa stigao i u Rols Rojs kao princip rada ubrizgavanja.

          da je problem razumevanja celog toga protoka goriva u svim fazama obrtanja radilice, da dokumentacija je štura, da je sistem ne mnogo ?esto ugradjivan u masovniju produkciju i time nije široko poznat mogu da odmah potpišem.

          kada probam da uproedim taj full group sistem koji radi stotine i stotine hiljada km bez greške i današnje mnoge motore koji se pate sa sekvencijalnim ubrizgavanjem po pitanju posledica na glavu motora (sedište ventila) prosto mi žao što su sniženi kriterijumi robusnosti samoh motora.
          koliko mogu da pro?itam, danas više nije pitanje samo Ford Zetec motora koji treba da imaju dodatno obradjivanje ventila i sedišta, tu je i Toyota, Honda, Volvo; Fiat i ?itav niz marki i novijih modela koji na gasna goriva imaju problemati?nu pouzdanost.

          izvor su nema?ki auto gas forumi, kao i iz Hr gde je gomila postova na temu noviji modeli motora, gas i ventili mogu da se slože da rade bez Flash Lube i sli?nih aditiva.

          ?ak ?itam i da postoje meseci i godišta koji motora sa kojom glavom motora može da radi uz gas (i taj sekvencijalni sistem iz fabrike), pa onda biranje pre ili posle tog i tog meseca proizvodnje, pa neke obevezne zamene glava motora kroz recall proceduru, pa pregrevanje ventila, itd..


          uglavnom ono što sam pro?itao da je samo 1/3 ta?no potpuno a ostalo preterivanje (zaštita onoga koji ugradjuje) ve? mi deluje kao horor lutrija.

          ok, sekvencijalno je elektronski programabilno gledano super rešenje, ali dodatka venturi Flash Lube dolivanja ulja u toj kombinaciji meni deluje kao smešno rešenje napretka.

          nemam iskustva iz prve ruke, možda i nije tako osetljiv sekvencijalni sistem kao što se piše, ono što znam je da full group radi pouzdano i nema neke brige.

          eto još jednog koga misliš da treba obesiti


          ozbiljno, a šta je glavna muka oko tog Renixa, šetaju se paraemtri nakon ugradnje, fali neka informacija od ECU ili prosto gasni LPG sistem je spor u reakciji na odziv ?

          da li uz te?ni LPG su isti (potencijalno pošto znam da nema iskustava) problemi sa Renix sistemom ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #50
            Brick, mislim da se Dora ne zali na full group ubrizgavanja, naprotiv, vec samo na taj specijalan slucaj kod renoa koji ima svoje specificnosti koje je dora naveo..

            btw, stag na korsi i dalje radi ok, nema nikakavih problema.....
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #51
              Evo i ja da se oglasim.

              Vozim na jugu stag 200 (isto sto i stag 300) na 1.6 16v fiat motoru, koji je iscackan na svakojake nacine. maltretiram auto do 8000rpm-a svaki boziji dan, presao sam do sad oko 10 000 km bez ikakvih problema, samo sipaj i vozi

              sta vise, sistem se pokazao kao jako adaptivan prema bilo kakvim promenama na mehanici mashine, te mu nije smetao ni KN filter, ni obradaleptira gasa, ni auspuh, ma nista.... samo cuti i radi

              Mislim ko od vas moze da se pohvali da mu auto bolje ide na plin nego na benz. ? oce neko na crtu ? (gde si Aleeeee)

              @Brick:

              Prica se o konkretnom slucaju Renault-a Espace-a 2.8 V6 motoru, koji radi u full groupu sa PWM pogonjenim diznama ! Da li mozes da naslutis gde nastaje problem ?

              @TAZZ:

              Ne bi trebalo da bude problema, osim ako impulsi u multi switch rezimu nisu previse blizu, posto plinski ecu nije preterano pametan pa ne zna da ocita 2 vezana impulsa vec samo prvi.... treba konsultovati nadleznu osobu za trionic da objasni preciznije "multi switch" , npr jednim waveform-om i sve se odma vidi, crno na belo

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Originally posted by Gumetina
                Evo i ja da se oglasim.


                @Brick:

                Prica se o konkretnom slucaju Renault-a Espace-a 2.8 V6 motoru, koji radi u full groupu sa PWM pogonjenim diznama ! Da li mozes da naslutis gde nastaje problem ?
                Da, i gde su oni 50 evra što si rekao da ne?e raditi
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • galileo5
                  CBC Veteran
                  • 31.03.2005
                  • 131
                  • Leskovac, South Serbi

                  #53
                  Pa nije valjda da jos nije platio opkladu? E naci ce i njega neki maler, npr. da mu iz cista mira rikne MAP senzor

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    konkretnom slucaju Renault-a Espace-a 2.8 V6 motoru, koji radi u full groupu sa PWM pogonjenim diznama ! Da li mozes da naslutis gde nastaje problem
                    iz ovoga što si naveo kao podatke, sugeriše da se radi o najobi?nijem klasi?nom EFI sistemu.

                    full group PWM-klasika 80 tiih.

                    u ?emu je uopšte problem, kako se manifestuje.

                    Stag 300 je sistem bez plinskog ECUa, i kao takav potpuno mu je svejedno kakav je fabri?ki sistem EFI, sve dok je kompatibilan sa benzinskim brizgaljakama.

                    isto tako radi i ICOMov sistem, i još neki, koliko sam mogao da pro?itam.

                    šta je smetnja radu STAG / KME sistema ili nekog drugog koji radi bez ikakvih senzora dodatno osim MAPa za pobudu ispariva?a, da bi radio sa Renix sistemom ?

                    šta drugim uredjajima može da zasmeta sa full group tog V6 Renoa ?

                    pitam radi saznavanja suštine problema koji se provla?i odranije a nigde nisam našao konnkretan opis problema ili rešenje tog nekog problema.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #55
                      Stag 300 je sistem bez plinskog ECUa, i kao takav potpuno mu je svejedno kakav je fabri?ki sistem EFI, sve dok je kompatibilan sa benzinskim brizgaljakama.
                      Stag ima ECU.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #56
                        koliko sam ja razumeo , kod tog renoa , prosto receno, umesto da okine jedan impuls od npr 12 ms, on okine 2 od 6 ms. sad..imas signal sa bobine koji je referentan za broj obrtaja (ciklusa) ali odjednom nemas vise jedan impuls po ciklusu nego dva... i tu dolazi do zabune ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #57
                          Na punom gasu ima 6 milisekundi a 25 impulsa. Svaki savremen plin je koncipiran da radi sa jednim impulsom i on je na leru obi?no od 2.5 do na maksimumu oko 18 ms.
                          Kad se pogleda na osciloskopu sve je jasno... Plus otpor dizni od 2.5 oma a ne 15 o?ekivanih. Zato proizvodja?i drugih uredjaja kažu zaobidji to u širokom luku i batali se muka...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • galileo5
                            CBC Veteran
                            • 31.03.2005
                            • 131
                            • Leskovac, South Serbi

                            #58
                            Ovako nekako izgleda Renix sekvenca kod pomenutog Renoa.

                            Problem nastaje u samom firmware-u koji jednostavno nije pisan za ovakav oblik impulsa, pa se mora prilagoditi da ukupno trajanje ubrizgavanja benzina bude konvertovano u jedan odgovarajuci impuls gasa.
                            Sve u svemu je to lepo zamisljeno i trebalo bi lepo i bez problema raditi, ali na normalnom i ispravnom motoru, a ne na onoj sklopociji od auta.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              Svaki savremen plin je koncipiran da radi sa jednim impulsom i on je na leru obi?no od 2.5 do na maksimumu oko 18 ms.
                              Kad se pogleda na osciloskopu sve je jasno...
                              ah tako.
                              ispade Renix star 20 godina previše avangardan za te savremene plinske sisteme

                              dijagram sa osciloskopa je jasniji da ne može biti.
                              potrebna je brzina u odzivu plinskog sistema a tu je izgleda ranjivost ovih drugih.

                              ovo oko omskog otpora brizgaljke benzina mislim da nije vredno pomena, samo stvar driver tranzistora koji ?e biti odabran (da li onaj od 0,2 evra ili onaj od 0,3 evra cene koštanja).
                              štednje previše

                              ok, zna?i STAG je dovoljno brz da isprati rad svih mogu?ih benzinskih brizgaljki. fino
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                Stag ima ECU.
                                pošto sam nehotice izazvao zabunu, da se dopunim.
                                STAG koristi benzinski ECU za sva prora?unavanja upravljanja radom motora i paljenja, nema svoj zasebni sa svojim setom senzora (TPS, knock, temp antifriza, AMM i ostali inputi motora) ve? neku vrstu prevodioca- uzme gotov sažvakani podatak od fabri?kog benzin ECU i prevede ga u oblik/ koli?inu za gasno gorivo.

                                kompletna mapa motora ostaje ona fabri?ka, sa svim zaštitama i sitnim nijansama upravljanja (klima, automatik, kontrola proklizavanja itd) motora koje je predvideo proizvodja? automobila.

                                proizvodja? STAG-a ima i svoj forum, doduše na poljskom sa raznoraznim upitima i temama.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X