STAG ubrizgavanje gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    A to za ECU mogu ja nekako da proverim da li je odgovarakuci ili je potrebno na licu mesta videti?

    Drugoroslo je prilicno vremena od pocetka ugradnje STAG-a pa me interesuje,da li je bilo nekih problema do sada u radu istog?
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      Radi dobro i pouzdano a imam vozila (privredna) koja su prešla poprili?an broj kilometara.
      Za ECU ti treba ta?na oznaka i osciloskop.
      Što se Renoa ti?e 6 cilindara, 3000 kubika a isto važi i za Peugeot. Nema sile više da bilo kakav gas ugradim u taj auto....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • nikolapanic
        CBC Senator XXL
        • 16.10.2005
        • 657
        • Petrovac

        Pa onda mozda i da se nadam jer se radi o Safranu,2000ccm,12V,97KW,sa niskoomskim injectorima(bar po autodati)
        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          nisko omski ili visoko omski benzinski injektori, svejedno je STAG-u.
          proverio u praksi, a tako tvrdi i proizvodja? u uputstvu.

          moje iskustvo je da radi bez greške kombinacija koju sam probao- niskoomski injektori benzinski, nisko omski gasni injektori,, full group tip ubrizgavanja, turbo.

          može da se utera u <2% razlike benzin-gas.

          ina?e, radi i sa + i sa - okidanjem injektora. (opcija u softveru pri setovanju).
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            ina?e, radi i sa + i sa - okidanjem injektora. (opcija u softveru pri setovanju).
            Hmmm, NE tacno...
            Bilo bi lepo da je tako prosto, kao sto se na prvi pogled cini. Jedan je probao samo softverski, pa se usr.. Za takve motore je pisan poseban firmver, da bi softverska funkcija proradila.
            Uostalom nije ni bitno, takvih auta je poprilicno malo, a u krajnjem slucaju i oni se mogu "napraviti" da rade.


            Sve standardne verzije gasnih ECUa su radjene za visokoomske brizgace, tako da emulacija brizgaca ne radi dobro za niskoomske.
            Postoje i tipovi benzinskih brizgaca i ECUa na koje se NEMOZE UGRADITI UBRIZGAVANJE GASA, pa cak ni STAG.

            E, sada pitanje za sve:

            Kod kog tipa benzinskih brizgaca se ne moze ugraditi ubrizgavanje gasa (a da normalno funkcionise) i zasto?
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • nikolapanic
              CBC Senator XXL
              • 16.10.2005
              • 657
              • Petrovac

              IvanT,
              ne ocekujes valjda da ja i slicni meni daju odgovor na tvoje pitanje?!

              Reci da li tu spada auto koji sam pomenuo ili ne,i navedi,mislim da mnoge interesuje.
              Da ne bude samo odgovor-hehe,na svaki moze!
              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                Bilo bi lepo da je tako prosto
                a što ne bi bilo prosto, tako prosto.
                u ?emu je komplikacija, kada je ionako PWM signal na brizgaljkama kome je svejedno samo po sebi kakav je polaritet.
                ja probao softversku opciju STAG 300 i radi kako treba.
                doduše to je firmver iz oktobra 2006, sa kojim radi za ranije verzije možda je i bilo problema.

                sve i da bi bio hipoteti?ki to problem jednostavno se rešava jednim obrta?em faze, hardverski tranzistor driver i par komponenti okolo njega.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  ja probao softversku opciju STAG 300 i radi kako treba.
                  Hipoteticki, nisi mogao da probas sa istim firmverom injektore kod kojih se okida plus, a firmver pisan za one kojima se okida minus. Mogao si da probas, ali to nije radilo.
                  Osim ako
                  jednostavno se rešava jednim obrta?em faze, hardverski tranzistor driver i par komponenti okolo njega.
                  , na sta ce ti vecina majstora reci "... kome psujes majku..", tako da, necu dalje.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    nisi mogao da probas sa istim firmverom injektore kod kojih se okida plus, a firmver pisan za one kojima se okida minus
                    ne razumem te, ho?eš da kažeš da postoje 2 firmvera ?

                    zašto bi bilo tako kada se softverski reguliše (to obrtanje faze) pri ?emu se firmver ne dira ( u istom firmveru je i opcija + i opcija - okidanja).

                    mislim da je firmver 21 sa obe opcije, pogleda?u kasnije koja je ta?no oznaka.


                    ako ipak ne radi zašto postoji softverska opcija.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      Najnoviji firmver je 24 ali ta opcija ima odavno a i ja ne razumem zašto ne bi radila kad je i firmver isto softver.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        Koje ste aute probali (Brick i dora), kod kojih se plusom okidaju injektori i samo softverski je radilo, bez ucitavanja odgovarajuceg firmvera?
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          Ja nijedan ali je Galileo rekao da radi a dosada me nije slejbo nijednom. Prvom prilikom ?im se pojavi neki improvizova?u spajanje ECU da probam.
                          Znam da si imao problem sa Landi Renzom i sa su ti poslali firmver za tu priliku ali ovde ima opcija u programu a nema nigde naglašeno da treba poseban firmver za to.

                          Galileo je u Americi pa retko ovde svra?a tako da nema pravog odgovora dok ne probam.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            nisam siguran da razumem gde bi bio problem,
                            injektor ko injektor je prakti?no omski otpornik (ima zanemarljivi efekat impedanse) spojen na neku razliku potencijala koja je fiksna i iznosi 12 (13)V.
                            ili nešto manje kada je u pitanju nisko omska varijanta.

                            u emulatoru (Lovato, tj AEB) koji sam detaljno reversnim inženjeringom do detalja analizirao, takodje je obi?an omski otpornik taj koji vara ECU,
                            ono ostalo okolnih komponenata je radi komfora pri prebacivanju vrste goriva, nema uticaja na rad ECU.

                            ECU je svejedno šta mu se poturi samo da te?e struja kroz njegov driver- izlazni stepen.

                            to isto radi i gasni ECU, interno spaja otpornik u seriju sa ulaznom žicom od brizgaljke i po principu potenciometra odnosno pada napona uzima okida?ki impuls.

                            u softveru se samo definiše koja ivica impulsa da se uzima kao relevantna za timing, ina?e struja te?e kroz otpornik svejedno kako je prika?eno je ista.


                            radi probe može da se poveže ulaz u ECU gasa ne sa negativne grane injektora benzina nego sa pozitivne strane, tj dovede se napon aku na gasni ECU a sa njega se vrati umanjen na benzinski injektor a masa injektora direktno na masu.
                            i jedan solid state rele koji se okida od benz ECU, a on okida gasni ECU.
                            to mora da radi takodje.

                            to radi simulacije negativne ili pozitivne strane okidanja.

                            sam firmver u gasnom ECU ništa ne menja po pitanju hardvera, po pitanju emulacije injektora putem otpornika.
                            može da promeni kalibaraciju A/D konvertera sa kojim se uzorkuje taj okida?ki impuls injektora, da timing bude bolji.

                            to je možda bitno za vrlo visoke turaže i full sekvencijalni sistem, kada je sinhronizacija gasnog vs benzinskog timinga birzganja ve? važna.

                            ja sam se igrao sa full group i tu je skoro pa nebitno, ionako se brizganje vrši u svakom od 4 takta tako da to plus ili minus okidanje skoro pa je nebitno za rad.

                            uslov je da je ECU tako napravljen da može softverski da se vrši obrtanje faze, odnosno menja logi?ku ta?ku sa koje se uzima impuls.
                            sa jedne ili sa druge strane otpornika.

                            kapiram da je problem ako je signal sa benzinskog injektora neki složen a ne prost on-off ali mislim da i za to ima softver- firmver rešenja.


                            koliko sam video iz elektri?ne sheme emulatora, sve zajedno je prili?no glup sistem i ECU benzina nema blagog pojma šta se dešava sve dok te?e neka struja u predvidjenom opsegu.
                            tj nema nikakve povratne sprege radi kontrole niti ECU zna koji je zapravo injektor stavljen (može bilo koji i to ?e elektri?ki raditi).
                            ne ulazim u protok benzina i loše posledice toga.


                            pomenuo si pitanje nekih specifi?nih injektora benzina, na šta misliš ?

                            na koje si ti probleme nailazio sa tim injektorima i ECU gde se okida pozitivnim pulsom ?

                            pitam iz znatiželje..
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              proverio sam, verzija 21 ima u sebi i pozitivno i negativno okidanje injektora uz uslov da je hardver verzija 11 ili više.

                              upravo gledam i verziju 24, od izmena uvedena je mogu?nost kalibracije senzora, rad sa strujnom lambda sondom, i direktna Renix emulacija (ranije je bio potreban spoljni emulator) uz dodatu statistiku rada i statistiku održavanja sistema.


                              moja primedba/ smetnja je samo 8 ta?aka za kalibraciju u ver 21, pogleda?u da li je to prošireno na više ta?aka uzorkovanja.

                              ako sam dobro razumeo sa sheme sada Stag podržava i bireduktor konfiguraciju sa kapacitetom do 400KS LPG.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Svakim danom u svakom pogledu ovaj uredjaj mi se svidja sve više
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X