STAG ubrizgavanje gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    *IvanT*

    Koje ste aute probali (Brick i dora), kod kojih se plusom okidaju injektori i samo softverski je radilo, bez ucitavanja odgovarajuceg firmvera?
    Dora:
    Ja nijedan
    , a brick je naravno preskocio odgovor iako je u predhodnom postu rekao da je probao.

    Nije mi jasno sto se toliko potresate, niko nije reako da Stag ne moze da koristi pozitivan impuls, vac da mu za to treba odgovarujuci firmver i da samo softversko podesavanje to ne moze da resi.
    Saradjujem sa firmom koja proda preko 200 AC uredjaja mesecno, tako da nam ne treba informacija iz Amerike sta je i kako je. Galileo u zadnje vreme takodje kupuje od njih, pa "distrubuira" robu dalje.

    Brick, hvala na detaljnom opisu kako radi emulator, ali meni je ugradnja gasa posao kojim se bavim skoro 7 godina, tako da sam poprilicno upoznat sa nacinom na koji rade i daleko komplikovaniji uredjaji od emulatora.

    pomenuo si pitanje nekih specifi?nih injektora benzina, na šta misliš ?

    na koje si ti probleme nailazio sa tim injektorima i ECU gde se okida pozitivnim pulsom ?

    pitam iz znatiželje..
    Pitranje je bilo prvenstveno upuceno majstorima koji posecuju forum, ali ga izgleda nisu procitali ili ih ne interesuje koji su injektori u pitanju i zasto sekvencijalni sistemi ne mogu da rade sa njima.
    Doduse, mozda STAG moze, ko zna koliko jos emulatora ima u njemu, a mi "nismo obavesteni".
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      Citat:
      *IvanT*

      Koje ste aute probali (Brick i dora), kod kojih se plusom okidaju injektori i samo softverski je radilo, bez ucitavanja odgovarajuceg firmvera?


      Citat:
      Dora:
      Ja nijedan
      , a brick je naravno preskocio odgovor iako je u predhodnom postu rekao da je probao.
      IvanT, nisam hteo da presko?im samo mi nije delovalo tako važnim.
      nisam u?itavao nikakav poseban firmver osim standardnog, 21.
      probao simulaciju na stolu, i premerio da radi.
      elektri?ki, mehani?ki nisam puštao benzin kroz dizne, ako je to bitno za softversku temu.

      ne treba nikakav poseban softver niti firmver specijalno za taj na?in rada za taj uredjaj (model, verziju) koji sam probao.

      iz tvog posta zaklju?ujem da si ti probao na nekom autu i da si imao problem, sa tom verzijom 21 i hardverom 11 ?

      ne kažem kako je u ranijim verzijama, nemam pojma pri?am samo o ver 21.

      ova nova ver 24 sada radi i sa 1 i 2 cilindra, odnosno za skutere je prilagodjen softver što do sada nije moglo.
      ima puno iteracije softvera jednog te istog uredjaja po nazivu, verujem da je nekada u ranijim verzijama možda bio problem.

      a zašto ti ne veruješ fabrici kada tvrdi i napiše da ima i pozitivno i negativno okidanje, da li AC Autogaz je toliko neozbiljna firma ??

      pitam jer nešto nisam naišao na žalbe za Stag kontrolere po forumima, a tražio sam baš žalbe i greške u radu jer me je zanimalo iskustvo drugih.

      je li ima uredjaja drugih firmi gde su posebni firmveri za poz i neg okidanje ?
      kako je to ina?e rešeno, npr Lovato, Landi Renzo, BRC, koji su ve? popularniji kod nas ?

      meni se sve ?ini da softvere prepisuju jedni od drugih, ili da sve radi jedan ista ekipa pošto su toliko sli?na njihova uputstva za upotrebu (mislim na softver i opis opcija).
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        Nije mi jasno sto se toliko potresate, niko nije reako da Stag ne moze da koristi pozitivan impuls, vac da mu za to treba odgovarujuci firmver
        a što bi se potresali, uredjaj ne?iji tamo ko uredjaj.
        ne re?e koji je to odgovaraju?i firmver, zaintrigirao si me da potražim mada ne uspevam da nadjem na oficijelnom sajtu tako nešto.


        Brick, hvala na ....
        nije namera bila tebi objašnjavati ve? da pokušam da te navedem da preciziraš gde bi mogao da bude problem u jednoj tako prostoj stvari.

        ili nije tako prosto, pitam u ?emu da nau?im jer ono što sam video unutar kutije emulatora mi ni malo ne deluje kao komplikovana elektronika.

        Pitranje je bilo prvenstveno upuceno majstorima koji posecuju forum, ali ga izgleda nisu procitali ili ih ne interesuje koji su injektori u pitanju
        evo mene interesuje iako nisam majstor i nemam nikakvih interesa ni za ni protiv (Stag ili bilo ?ega) ali uvek želim da saznam nešto više...
        pa ako imaš volje da podeliš znanje pokuša?u da te pratim.

        a možda i može taj Stag i taj neki problem da reši, ako je ve? neko u svetu imao takav problem i javio fabrici da poradi na pitanju

        a koji je problem tih injektora ?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          Brick, ja nisam ugradio nijedan AC uredjaj, ali poznajem serviser koji jesu, pa se nasao i jedan auto koji ima okidanje plusa. Prosle nedelje je poslat iz fabrike AC firmver koji je prilagodjen okidanju plusa. Nista cudno jer tako u principu rade i ostale fabrike. Ja sam iz LandiRenza takodej dobio jednom priilikom firmver koji cita plus. Isto tako rade i ostale, a cak neki uopste nemaju opciju za citanje plusa.

          Sto se tica softvera, moze se reci da su svi slicni i da imaju slicne opcije, mada tu nemaju posebno sta novo ni da izmisle. Prednosti nekih fabrika u odnosu na ostale su u tome sto dobijes gotove fajlove za konfiguraciju, koje ucitas u ECU i taj auto radi bez greske. Naravno to se indirektno naplacuje pa su takvi uredjaji skuplji od drugih.

          Inace, AC nesmatram neozbiljnom firmom, sta vise mislim da "debelo" napreduju, ali isto tako nemogu da kazem ni da su najbolji. Njihov kontroler STAG 300, je po meni i dalje nedovoljno brz za najnovije tipove benzinskih ECUa, pa znaju cesto da odu u limp mod. Par stranica pre ove sam napisao da se na novijim turbo motorima (Euro 3-4), na ponasa kako treba, a u servisu imam listu kodova sa diagnostike kod motora koji je samo 2.000 km vozen na gas. Svi su vezani za kvalitet smeshe.
          Iskustva drugih mozda nisu takva, ali ja bih i dalje vole da vidim jedan noviji turbo motor sa Stagom i iskustva korisnika sa novijim motorima.
          Euro2 i 1, i motori pre njih rade i sa kuhinjskom bocom na mestu suvozaca, tako da mi to nije merodavno.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            Uh, spajaj te odgovore u jedan celovit, ovako ti odgovorim na jedan post a ispod tona drugih.

            a koji je problem tih injektora ?
            Pa kada nece niko drugi, onda da prodiskutujem sa tobom.

            Po tipu navodjenja, koje tipove injektora imamo?
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • nikolapanic
              CBC Senator XXL
              • 16.10.2005
              • 657
              • Petrovac

              Da se ja laicki umesam pa vi nastavite posle sa vasim "psovanjem"
              Renault motor(safrane) '93.god.2.0i 97KW 12V,nije plasticna usisna,niskoomski injectori,4 cilindra(posto je Dora pominjao za 6 cilindara),moze li sekvencijalni i da radi bez greske ili?

              Fala unapred
              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

              Comment

              • uglavnom.bezopasni
                - 42 -
                • 03.02.2005
                • 2235
                • Novi Sad

                Originally posted by *IvanT*
                Po tipu navodjenja, koje tipove injektora imamo?
                Leve i Desne?
                Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                11.04. 0:12 #2
                Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                Comment

                • galileo5
                  CBC Veteran
                  • 31.03.2005
                  • 131
                  • Leskovac, South Serbi

                  Originally posted by *IvanT*

                  Nije mi jasno sto se toliko potresate, niko nije reako da Stag ne moze da koristi pozitivan impuls, vac da mu za to treba odgovarujuci firmver i da samo softversko podesavanje to ne moze da resi.
                  Saradjujem sa firmom koja proda preko 200 AC uredjaja mesecno, tako da nam ne treba informacija iz Amerike sta je i kako je. Galileo u zadnje vreme takodje kupuje od njih, pa "distrubuira" robu dalje.
                  :
                  Pre svega znaj da ovo pisem s postovanjem, a ne ...
                  Ta firma sa kojom ti saradjujes ne prodaje ni blizu 200 uredjaja mesecno, a ako prodaje to znaci da robu uvek ima na lageru. Ako je tako onda nemaju prava da mi kazu da nemaju I u slucaju da ih tuzim ili prijavim u AC ti ces morati biti svedok jer si siguran u tu informaciju.
                  Od te firme jedino ja imam prava kupovati robu po nabavnim cenama I po uslovima dogovorenim sa g. Macarovskim. O detaljima mozes saznati vise ako pozoves AC I trazis Juliju Falkovsku.
                  A ako oni prodaju 200 mesecno, ja bih mogao reci da prodajem par hiljada.
                  Galileo vise ne uvozi vec samo ''distribuira'' robu dalje I ne postoji razlog za Tvojim navodnicima.

                  Sto se tehnicke strane tice.... ja taj posao radim, ili bolje reci 'radio' sam zadnjih 8 godina I ocekujem da I ti nekad pokazes iole postovanja prema nekom, pa makar taj neko bio sa bednog Juga gde svi misle da raste samo paprika.
                  Moj zadatak I cilj je da musterija preuzme svoj auto I da bude zadovoljan exploatacijom auta.
                  Da li je njegov auto imao signal sa invertovanom sinusoidom iz premodulatora na bobini, mene iskreno ne zanima, a nije mi na ovom forumu ni bio cilj da nikada prodajem neko znanje iz nuklearne fizike I .../
                  Sve u svemu auto u moj servis udje bez lpg-a I izadje sa lpg-om, mozda ja nagadjam kad secem zice I lemim, mozda nekad uzmem impuls sa ABS-a I povezem na dizne greskom, ali to radi I ... ako bilo ko nadje nekog musteriju iz predhodnih 8 godina da nije zadovoljan mojIm radom, odmah cu zatvoriti servis I poceti da sadim paprike I paradajz, e onda cu otvoriti temu I poceti da prodajem muda za bubrede o plastenicima I navodnjavanju.
                  Mislim da sam sad malo preterao, al ajd sad...

                  Sta na kraju reci Ivane, znam da ces sad ovo shvatiti pogresno, ali ja jednostavno neznamda napisem ono sto ponekad mislim I onda ... ali jedno stoji, radis u servisu koji ima uspesnu tradiciju I radi relativno dobro I ne vidim razloga da stalno gnjavis o nekom uredjaju koji ne ugradjujes.
                  I sam znas da I mene boli uvo da sad nekog hvalim jer nemam nista od toga, ali ako neko pita ''kakav je ''taj I taj''' uredjaj' ja cu uvek reci kakav je, bez obzira da li ja taj uredjaj koristim ili ne. I naravno ''ja'' u celoj ovoj prici nisam samo ja vec je tu I moj brat koji je zapravo vlasnik I gazda servisa, a naravno tu su momci koji sa nama rade taj posao od samog pocetka.
                  ... I sad umesto da se dogovaramo ocemo li na Havaje ili Bahame, mi sviramo k***** o stagu. jbg, takav je zivot.
                  E, kad mi dodje inspiracija sviram k***** ko neka tetka.
                  POZDRAV

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    ja taj posao radim, ili bolje reci 'radio' sam zadnjih 8 godina I ocekujem da I ti nekad pokazes iole postovanja prema nekom, pa makar taj neko bio sa bednog Juga gde svi misle da raste samo paprika.
                    Ovde si preterao, a ne kod paprike i paradajza, ali i dalje nevidim sto si se nasao uvredjenim. Kupujes robu od firme koju sam naveo i onda te to pogadja. Sa cifrom od 200 uredjaja sam mozda ja preterao, jer je zadnjih mesec dana mozda uvezeno i preko 300.
                    Sto se Staga tice :"TO JE NAJBOLJI KONTROLER KOJI JE IKAD NAPRAVLJEN!", jer svaki drugi komentar nece biti shvacen kako treba.

                    uglavnom_bezopasni :

                    [quote:1hujmuts]*IvanT* citat
                    Po tipu navodjenja, koje tipove injektora imamo? Mig
                    Leve i Desne?[/quote:1hujmuts]

                    Bezopasni, levo i desno su 00, a injektor je u sredini.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • uglavnom.bezopasni
                      - 42 -
                      • 03.02.2005
                      • 2235
                      • Novi Sad

                      , i ako sam bio ozbiljan, dok je bio u ponudi samo jedan tip konektora, bilo je se?enja i lemljenja, neki su to odra?ivali "prepoznavanjem" u samom ECU, a koliko se se?am samo su ovi ponudili što ja zovem leve i desne, a oni direktne i inverzne ili tako nekako...
                      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                      11.04. 0:12 #2
                      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Originally posted by *IvanT*
                        Ovde si preterao, a ne kod paprike i paradajza, ali i dalje nevidim sto si se nasao uvredjenim. Kupujes robu od firme koju sam naveo i onda te to pogadja. Sa cifrom od 200 uredjaja sam mozda ja preterao, jer je zadnjih mesec dana mozda uvezeno i preko 300.
                        Sto se Staga tice :"TO JE NAJBOLJI KONTROLER KOJI JE IKAD NAPRAVLJEN!", jer svaki drugi komentar nece biti shvacen kako treba.
                        Nije preterao jer je on bio uvoznik ali je iz nekih razloga to pravo dobila druga firma sa tim da on jedini ima pravo nabavke po istoj ceni od te firme kao da je on uvoznik. To je ustupak jer je prvi krenuo sa tim uredjajem na ovim prostorima.
                        Dakle nije "distributer". Firma i ugled su u pitanju pa se mora biti malo precizniji ako se neke stvari navode.

                        Drugo što se ti?e kontrolera. To jeste jedan od najboljih do sada koje sam video a video sam ih dosta. Ove sam li?no dosta i ugradio pa mogu re?i iz prve ruke a ne od nekih drugih koji su ih ugradili pa pri?aju o tome.

                        Sigurno ima najbolji algoritam softvera i najednostavniju kontrolu podešavanja ali zato vrlo efikasnu. Isto tako nije ta?no ta je to malo ja?a lambda kontrola koja ne radi na Euro 3 motorima nego samo na ne?emu od pre 20 godina.

                        Što se ti?e grešaka i zapisa, to može da ima svaki uredjaj koji nije dobro podešen. Neki motori pale ?ek enžin ve? na 5.5% fule trima u plusu ili minusu. Nekima ne smeta ni 40 posto. Stvar je podešavanja i vremena. Neki auto se može podesiti za 5 minuta a neki treba voziti sa opremom pola sata i namestiti kako treba.

                        Što se ti?e fabri?kih mapa i ulaska toga u cenu. Da, ali za nov auto i uslove goriva i svega ostalog što tamo vlada gde je napravljena mapa. Na autu koji je prešao 50K+ to baš i nije tako. Opet zahteva dodatno podešavanje tako da jeste korisno ali nije baš svemogu?e.

                        Uglavnom, uredjaj je od trenutno ponudjenih na našem tržištu jedan od najboljih. Cena mu je daleko niža od konkurencije.

                        U zadnjih godinu dana sam ugradjivao najmanje 5 tipova uredjaja u više komada i pratim razna vozila tako da to govorim iz iskustva. Razlog za ugradnju više tipova uredjaja leži jednim delom u traženju povoljnije ali sigurne varijante za meen i mušterije a drugi deo je u tome da neko ho?e baš onaj uredjaj za koji je ?uo da je najbolji. Pa ako ne uspe ubedjivanje uradimo kako mušterija zahteva.

                        I na kraju, i ja nemam pojma šta je problem sa diznama a hteo bi da znam
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          Nije preterao jer je on bio uvoznik ali je iz nekih razloga to pravo dobila druga firma sa tim da on jedini ima pravo nabavke po istoj ceni od te firme kao da je on uvoznik. To je ustupak jer je prvi krenuo sa tim uredjajem na ovim prostorima.
                          Dakle nije "distributer". Firma i ugled su u pitanju pa se mora biti malo precizniji ako se neke stvari navode.
                          Procitaj jos jednom sta si napisao i samo ce ti kasti. Niko ne glumi Crveni krst da uvozi robu, bavi se spedicijom, carinjenjem i papirologijom i onda tu istu robu prodaje nekom po ceni nabavke. Kad je u pitanju ugled drugih firmi, ne uzbudjujemo se toliko, a nigde nije pomenuto ime nijedne firme.Daj bre, nemoj da preterujemo.

                          Sigurno ima najbolji algoritam softvera i najednostavniju kontrolu podešavanja ali zato vrlo efikasnu.
                          Svako ima pravo na svoje misljenje, pa tako za mene Stag ne dolazi ni u prvih 10, a kamoli u najbolje i najjednostavnije. Jel to OK?


                          Što se ti?e grešaka i zapisa, to može da ima svaki uredjaj koji nije dobro podešen. Neki motori pale ?ek enžin ve? na 5.5% fule trima u plusu ili minusu. Nekima ne smeta ni 40 posto. Stvar je podešavanja i vremena. Neki auto se može podesiti za 5 minuta a neki treba voziti sa opremom pola sata i namestiti kako treba.

                          Što se ti?e fabri?kih mapa i ulaska toga u cenu. Da, ali za nov auto i uslove goriva i svega ostalog što tamo vlada gde je napravljena mapa. Na autu koji je prešao 50K+ to baš i nije tako. Opet zahteva dodatno podešavanje tako da jeste korisno ali nije baš svemogu?e.
                          Da ti izdvojim iz ovoga, dva detalja:

                          Neki motori pale ?ek enžin ve? na 5.5% fule trima u plusu ili minusu. Nekima ne smeta ni 40 posto
                          Da, ali za nov auto i uslove goriva i svega ostalog što tamo vlada gde je napravljena mapa. Na autu koji je prešao 50K+ to baš i nije tako.
                          Motor koji ima pogon samo na benzin, a radjen je u Euro 3 ili 4 normi, cim izadje iz zadate tolerancije, a vozi se samo na benzin, vec je u limp modu. Ispravan motor moze da ima i 500.000km za sobom , fabricki uradjena mapa za ubrizgavanje gasa ce mu biti od pomoci.
                          Diagnostikom se bavim, samo malo manje nego ugradnjom gas i dobro znam kako sta funkcionise. Ovde ne pricamo o mesacima za venturi sisteme koji su pravljeni za nov auto....


                          Ja razumem zasto ti hvalis Stag i to je sasvim normalno, ali nije normalno da nevaljaju ni BRC, ni Zavoli, ni LandiRenzo, ni E-gas, ni Tomasetto. To je isto kao kad bi Polonez bio najbolji auto na svetu, a BMW, Audi, Mercedes i ostali su dresevi.
                          Na kraju krajeva, cak je i to stvar subjektivnog misljenja a vreme i iskustvo ce pokazati kako ce stvari stajati u buducnosti.



                          I na kraju, i ja nemam pojma šta je problem sa diznama a hteo bi da znam
                          Niko jos uvek nije odgovorio ni na uvodno pitanje, koje nije bas toliko tesko., ali evo pomoci. To su najcesce niskoomski injektori (brizgaci ), i mogu se sresti na vozilima iz perioda (najcesce) 1988-1993, mada su i tada bili retki.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            Ja bi stvarno voleo da cujem zasto Stag ne spada NI u deset najboljih s obzirom da ne sumnjam u Ivanove kompetencije i iskustvo.
                            Takodje sam svestan toga da to nije lako objasniti.
                            Verujem da nije slucajno da se nekome nesto jednostavno ne svidja samo nama koji nismo videli dosta toga to nikako ne moze biti jasno i zasto je to bas tako.
                            Evo. Da zanemarimo i to da je Stag duplo jevtiniji od ostalih nego cisto kako tehnicki konkurencija uspeva da ostvari zahteve koje Stag nije u stanju. Zar ne to bas tolika nauka ili je jednostavno mozda trik u podesavanju. Nisam video nikada ni jedan od ovih sistema kako izgleda unutra pa mi nije jasna razlika. Ako je vec svakom gasnom sistemu potreban benzinski ECU, sto znaci da ne moze samostalno da radi, cemu onda prica o savrsenstvu. Naravno da jos niko nije napravio univerzalni ECU koji ce raditi podjednako na svakom motoru bez veoma ozbiljnog ucesca strucnjaka za podesavanje. To je vec sasvim nesto drugo.
                            Znaci li to da bi se upotrebom nekog odlicnog nezavisnog ECU paketa dobilo savrsentvo i u upravljanju gasnim brizgacima kao sto se to normalno radi benzinskim? Cisto glasno razmisljam.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Ja razumem zasto ti hvalis Stag i to je sasvim normalno, ali nije normalno da nevaljaju ni BRC, ni Zavoli, ni LandiRenzo, ni E-gas, ni Tomasetto. To je isto kao kad bi Polonez bio najbolji auto na svetu, a BMW, Audi, Mercedes i ostali su dresevi.
                              Na kraju krajeva, cak je i to stvar subjektivnog misljenja a vreme i iskustvo ce pokazati kako ce stvari stajati u buducnosti
                              Uvek naglasim da je svaki uredjaj manje više sli?an samo su majstori seronje tako da ne stoji da je sve ostalo dreš a Stag je zvezda Danica.
                              Isto tako ne hvalim ga zato što ga ugradjujem jer uporedo ugradjujem još bar tri vrste sekventa, zavisi šta ko želi ili šta ko uvozi a to se menja kao kurva ga?e.

                              Dijagnostikom se bavim amaterski, tek po?injem, mislim na dijagnosti?ke aparate pošto u ovoj zemlji jedino rade dijagnostiku oni koji imaju šarene aparate a ne oni koji utvrdjuju kvar, ali ipak imam neka iskustva pa i mene zaniam kako Stag ne spada ni u prvih 10 kad je otprilike to bio broj pojavljenih uredjaja na ovom tržištu.
                              Ako imaš volje, zanima me konstruktivno šta mu baš toliko zameraš. Ja ?u navesti šta smatram da je dobro.
                              Dakle, šta fali Stagu?

                              Procitaj jos jednom sta si napisao i samo ce ti kasti. Niko ne glumi Crveni krst da uvozi robu, bavi se spedicijom, carinjenjem i papirologijom i onda tu istu robu prodaje nekom po ceni nabavke. Kad je u pitanju ugled drugih firmi, ne uzbudjujemo se toliko, a nigde nije pomenuto ime nijedne firme.Daj bre, nemoj da preterujemo.
                              Uopšte ne preterujemo, možda ti to tako ne vidiš ali ja to vidim tako jer znam celu pri?u od po?etka a znam i sada. Možda ti nisi dobro obavešten ovaj put.
                              Ja znam da ga kupujem po istoj ceni kao i pre a to bi onda zna?ilo da se neko prema meni ponaša kao crveni krst a sumnjam u to jako...

                              Isto tako kad ja napišem da ugradjujem taj uredja smatram da mi štetiš poslovanju ako ti napišeš da je to najgori od sve dece pa onda ja moram da objašnjavam kako nije baš najgori ali tu je negde... To si napisao u više navrata od toga da je samo malo bolji lambda kontrol do toga da ne spada u prvih 10.
                              Ja to smatram za Voltran što sam pokazao i dokazao slikom, dokumentacijom i prepiskom sa fabrikom.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                Uvek naglasim da je svaki uredjaj manje više sli?an samo su majstori seronje tako da ne stoji da je sve ostalo dreš a Stag je zvezda Danica.
                                Sigurno ima najbolji algoritam softvera i najednostavniju kontrolu podešavanja ali zato vrlo efikasnu.
                                A ujedno da odgovorim i dranixu, zasto Stag nije medju najboljim uredjajima i sta je po meni najveca mana. Ta mana je ujedno najbitniji deo svakog kontrolera, a to je kalibracija. (po mom misljenju, da se ogradim).



                                Plave tackice su snimljena vremena ubrizgavanja benzina, a zelene gasa. Treba ih poklopiti sto vise da bi kalibracija bila uspesna. Da bi se to uradilo kako treba, najbolje je izaci na auto put da bi se auto provozao u svim rezimima. Da li je to normalna kalibracija?
                                Ko zna da procita ovu mapu, moze da vidi zasto ja kazem da se kod novih tipova motora moze pojaviti greska u kvalitetu smese.

                                O detaljima i opcijama koje imaju neki drugi veliki proizvodjaci u svojim verzijama softvera, mozemo naveliko da pricamo u nekim drugim temama.
                                Sto se tice hardverskih komponenti koje dolaze uz Stag kontroler, odlicnog su kvaliteta i po pravilu su od Italijanskih proizvodjaca.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X