imam ideju/ dilemu a rado bih ?uo iskustva ili mišljenja drugih pre probe uživo.
dakle, šta bi bilo kada bi se samo pri upotrebi LPG kao goriva pomerilo pretpaljenje za dodatna 3 stepena unapred ali pri 4000 rpm.
na leru bi ostalo isto.
zna?i u EZK ECU mogu da promenim krivu dinami?kog pretpaljenja tako da ona postane strmija, na leru ostaje istih 8 stepeni pre GMT a na 4000 rpm umesto 29 stepeni pre GMT nameštam na 32 stepena.
koliki napredak u odzivu motora se može o?ekivati, i da li se može o?ekivati.
na benzin, ostaje isto fari?ko setovanje, 8/29 stepeni.
ovo bih rešio tako što bi aktiviranjem LPG promenio i parametre rada EZK ecu jedinice aktiviranjem pinova 18 i 19 preko jednog dodatnog releja a to prebacivanje krive paljenja bi bilo automatski preko prekida?a i kontorlera samog LPG sistema.
kako da uradim sam osmislio, zanima me mogu?i pozitivni ili neigativni efekat.
benzin je 95 oktana, LPG 104 oktana pa bi trebalo da ima nešto slobodnog prostora za guranje paljenja na ranije.
negde grešim u pretpostavci, ne bi bilo napretka, bilo bi štete ??
ideja je da se maximalno iskoristi potencijal LPG goriva.
da pojasnim, EZK je digitalno paljenje, nema pomeranja razvodnika tako da imam samo opcije +3 stepena, +6 stepeni i -3 stepena u odnosu na fabri?ki default program.
dakle, šta bi bilo kada bi se samo pri upotrebi LPG kao goriva pomerilo pretpaljenje za dodatna 3 stepena unapred ali pri 4000 rpm.
na leru bi ostalo isto.
zna?i u EZK ECU mogu da promenim krivu dinami?kog pretpaljenja tako da ona postane strmija, na leru ostaje istih 8 stepeni pre GMT a na 4000 rpm umesto 29 stepeni pre GMT nameštam na 32 stepena.
koliki napredak u odzivu motora se može o?ekivati, i da li se može o?ekivati.
na benzin, ostaje isto fari?ko setovanje, 8/29 stepeni.
ovo bih rešio tako što bi aktiviranjem LPG promenio i parametre rada EZK ecu jedinice aktiviranjem pinova 18 i 19 preko jednog dodatnog releja a to prebacivanje krive paljenja bi bilo automatski preko prekida?a i kontorlera samog LPG sistema.
kako da uradim sam osmislio, zanima me mogu?i pozitivni ili neigativni efekat.
benzin je 95 oktana, LPG 104 oktana pa bi trebalo da ima nešto slobodnog prostora za guranje paljenja na ranije.
negde grešim u pretpostavci, ne bi bilo napretka, bilo bi štete ??
ideja je da se maximalno iskoristi potencijal LPG goriva.
da pojasnim, EZK je digitalno paljenje, nema pomeranja razvodnika tako da imam samo opcije +3 stepena, +6 stepeni i -3 stepena u odnosu na fabri?ki default program.
Comment