Turbo motori i gas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #76
    Originally posted by TAZZZBOY
    Ne treba ti SEKVEKT... kako rekoshe neki malo vishe uputjeni od mene u SAAB-a... kazu pravi neke probleme sa COMPOM...
    Mozda i lupam ali...

    Moze se tu ugraditi i Lambda control...

    Moze i na SLAVINU...( Nemam pojma kako se to zove...)

    Mozesh kod Srkija da ugradish... ako hotjesh... Dechklo stoji iza sveka shto uradi...
    Pritom SERVISIRA SAAB-ove....
    ako hotjesh Telefon... Cimni me na PM...

    SAMO DA SE ZNA NIJE REKLAMA...
    Ako neko misli drugachije... EDIT....
    PEACE!!!
    Pa i nije reklama, antireklama je
    Već smo vodili ovu raspravu ali pošto niko ništa ne čita da ponovim za ove nove.
    Ukratko, daj mi tvoj auto na dva minuta i nećeš imati makar interkuler. izem ti auto gde ne smeš stisnuti gas kad zatreba.
    Svrha prerade auta na gas je ušteda. Zarad te uštede mora se nešto i pretrpeti u stilu vožnje recimo i nekog održavanja. Na stil vožnje su najneotporniji auti sa turbinom pa K glava, pa Boš L Džetronik pa ostali...

    Stil vožnje se ogleda u tome da se iz niskih obrtaja u višem stepenu prenosa naglije doda gas, pukne mali topčić.

    Kod turba šteta velika, kod K glave kako kad, kod Boša kako kad, kod ostali eventualno kućište filtera.

    Sad ako Srki zna da ugradi neku osigurač od ljudske greške ja bih voleo da me nauči.
    Bez da ikog vredjam ali sumnjam da je Srki video više od mene razbijenih kućišta i plastičnih grana gde su majstori stavili antidetonatorske klapne kao na jelku samo je mana što izbije sve sa klapnom zajedno.
    Najgori scenario ide ovako, obilaziš kamion i neko iskrsne sa sporednog puta, nisi pripremljen i refleksno dodaješ gas, dešava se topčić i ostaješ na sred puta

    Ok, ti znaš da voziš ali žena recimo ne zna ili ima tremu.

    Zbog toga i što posle ovog "ma može to" dobijem 30 majlova a kako to može, moram ovo da napišem. Ti i bilo ko drugi može da stavi u svoj auto šta hoće i kako hoće. Ali zbog 300 do 400 evra ja se ne bi zezao.
    Mislim Srki stoji iza svega... Kako stoji? Ima pancir i brani grudima?

    Mislim zašto bacati pare, najftinije rešenje je kupiti opremu za oko 200 evra. Ja ću svakom pomoći savetom kako da ugradi i to ono prstom pokažem, u ponudu uključen i alat ali neću staviti prst na auto. Eto sve što treba za taj turbo je 200 evra i to može da radi 100%
    Dokle, vile znaju...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #77
      @ Dora....

      Chitao i prochitao....
      CENIM Te i POSHTUJEM isto vazi i za IvanaT.....

      Preticanje sa V brzinom ... OK... ali na 120-130 KM/h...

      U preticanje idesh samo kad si SIGURAN U ONO SHTO RADISH.. Barem ja tako gledam na stvari....... Preticanje je NAJRIZICHIJI DEO VOZNJE.....

      Imao sam Prilike da udjem u sendvich... Makazice... sa SAAB-om...
      Moja losha procena....(NIKO NIJE SAVRSHEN)... GAS... I NEMA DETONACIJE.... 100km/h... ushao u preticanje... 140 izashao.... NA PLINU...

      Toliko....

      PS
      Izvinjavam se ako sam nekog IZNERVIRAO...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #78
        Ne znam za druge ali mene nisi iznervirao sem malkic jer moram da pišem jedno isto
        Upravo o tome stalno pišem, tebi radi i nije se ništa desilo. Ali to nije pravilo, ja pišem o pravilima.
        Jednostavno tehnika je nesavršena (bilo koja) i ne radi uvek kako bi mi želeli ili kako je predvidjeno. Zbog toga se mora unapred eliminisati svaka mogućnost gde se već zna da je lako moguće da dodje do kvara.

        Pravilo kao i svako drugo je stalno na iskušenju a izuzeci su tu da iskušavaju pravilo. Stvar je izbora.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #79
          Iz mog licnog iskustva mogu da kazem da ja nisam uspeo da izazovem detonaciju ni u kom slucaju a sve sam probao osim da skidam kablove sa pojedinih svecica. Naravno, za to ima vise razloga koje ne mogu da navodim jer visoko cenim znanje i iskustvo Dore i Ivana koje neki od vas nece ozbiljno da shvate. Ako vam najbolji majstori u drzavi kazu da se to TAKO NE RADI to je amin. Eh, sta sve moze... Takodje su detonacije teoretski moguce i sa sekvencijalnim sistemom i sa benzinom takodje ali nisu opasne. Ne citate postove inace bi ste znali koji je najveci uzrok opasnih detonacija u usisnom sistemu. Ja ne bi da ucim ljude necemu sto ne valja i strogo se slazem sa majstorima. Nije to njihovo misljenje nego jednostavno iskustvo jer svakodnevno vidjaju sve i svasta. Cilj postupka instaliranja gasne opreme u auto nije velika modifikacija postojeceg vec samo minimum plus sto automobili uopste nisu isti pa je i to jedan od razloga sto se generano kaze sta se gde od opreme preporucuje a sta ne. Nama ostaje jedino da slusamo sta nam kazu oni koji to mnogo bolje znaju od nas amatera. Mi mozemo sve ali su oni profesionalci i ne smeju da stvari prepustaju slucaju a tako je svakako i najbezbednije. E sad, ako nekome bezbednost nije prioritetna stvar to je vec nesto drugo.

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #80
            OK...
            Kako god...
            REKOH I PONAVLJAM....
            DORU i IVANAT CENIM I POSHTUJEM.... Naravno zbog znanja i ostalog koje su pokazali....

            Kazem... Ma nije bitno...
            Suludo je u VOZILO KOJE VREDI 1400 evr da se stavlja SECVENT plin koji koshta oko cca 950-1200 evr...
            Skuplja TEPSIJA OD PITE...
            Taj Auto ni sa SECVENT plinom NE VREDI vishe od 1800K, U EXTRA STANJU...!!!

            TO JE CHINJENICA...

            sorry DORA shto sam te iznervirao MALCICHE....

            POZDRAV ZA Dr. Dora i Dr. IvanT

            PEACE... MAY THE FORCE BE WITH YOU...

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #81
              To stoji sto auto ne vredi toliko koliko je ugradnja sekv. plina, al ti taj sekv. plin mozes ugraditi u bilo koji drugi auto... dobro, stoji i konstatacija da je prebacivanje plina iz jednog auta u drugi dosta skuplja operacija nego li ugradnja, al kad se sve sabere, ja sam uvek za sekv. plin, manje moze da boli glava...
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #82
                @ SAABO

                DA NARAVNO!!!!

                Ali u Auto od jedno 8-9K veverica, a ne u vozilo od jedno 800-1300 evr...!!!
                Koje BTW treba da bude na TAXIJU po BGD... i da ZARADI PARE!!!
                A taj Uredjaj da se plati toliko na to vozilo...

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #83
                  Totalno ti je pogrešna matematika. Uopšte nema veze koliko vredi vozilo nego šta plaćaš ili kupuješ.
                  Ako ide na taksi onda predje najmanje 5000 mesečne ili ne treba da bude taksi.
                  Sa odokativnom potrošnjom tog auta treba da uštedi minimalno 350.000 dinara na 100.000 Km.
                  Vožnja na gas mu omogućava da to uštedi ili da uopšte radi takav posao sa kolima. Sad kako bi ko rekao ali svejedno, efekat na kraju je takav.
                  Razlika izmedju 27-8K i 70k din. je 40 i nešto hiljada dinara.
                  350 - 40 je 310. nije dosta?
                  Nemerno sam napisao do 350 evra jer nema svrhe stavljati lambda kontrolu kao ni automatski prekidač kao ni emulator recimo. ili sve ili ništa, što bacati pare, ovo pišem sasvim ozbiljno. Ili neophodno ili kako treba.

                  Dranix je u medjuvremenu napisao šta radi. Njegov auto je po meni idealan za detonaciju ali je nema, onom Bati auspufu sam namestio na KN filter i mimo svih zakona gravitacije to ide ko zver a troši ko lončić i to sa nadrndanim motorom i to pikap, znači kutija na drumu.
                  ja ću i dalje tvrditi da KN filter ne ide za gas a isto tako i da na turbo ide sekvent. Jer na većini auta neće da radi ni kad ima malo poderano kućište a kamoli sa KN filterom.

                  Razumem ja i da se nema para pa se kaže ja to sad ne mogu ili mora tako i gotovo. Onih 350K su tamo negde ali nisu sad ovde kad treba platiti instalaciju.
                  I ne sekiraj se nisam se na tebe malkic naljutio nego na ove nove jer ne čitaju ništa pa kogod pokrene neko pitanje ja sve ispočetka
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X