Originally posted by TAZZZBOY

Već smo vodili ovu raspravu ali pošto niko ništa ne čita da ponovim za ove nove.
Ukratko, daj mi tvoj auto na dva minuta i nećeš imati makar interkuler. izem ti auto gde ne smeš stisnuti gas kad zatreba.
Svrha prerade auta na gas je ušteda. Zarad te uštede mora se nešto i pretrpeti u stilu vožnje recimo i nekog održavanja. Na stil vožnje su najneotporniji auti sa turbinom pa K glava, pa Boš L Džetronik pa ostali...
Stil vožnje se ogleda u tome da se iz niskih obrtaja u višem stepenu prenosa naglije doda gas, pukne mali topčić.
Kod turba šteta velika, kod K glave kako kad, kod Boša kako kad, kod ostali eventualno kućište filtera.
Sad ako Srki zna da ugradi neku osigurač od ljudske greške ja bih voleo da me nauči.
Bez da ikog vredjam ali sumnjam da je Srki video više od mene razbijenih kućišta i plastičnih grana gde su majstori stavili antidetonatorske klapne kao na jelku samo je mana što izbije sve sa klapnom zajedno.
Najgori scenario ide ovako, obilaziš kamion i neko iskrsne sa sporednog puta, nisi pripremljen i refleksno dodaješ gas, dešava se topčić i ostaješ na sred puta

Ok, ti znaš da voziš ali žena recimo ne zna ili ima tremu.
Zbog toga i što posle ovog "ma može to" dobijem 30 majlova a kako to može, moram ovo da napišem. Ti i bilo ko drugi može da stavi u svoj auto šta hoće i kako hoće. Ali zbog 300 do 400 evra ja se ne bi zezao.
Mislim Srki stoji iza svega... Kako stoji? Ima pancir i brani grudima?
Mislim zašto bacati pare, najftinije rešenje je kupiti opremu za oko 200 evra. Ja ću svakom pomoći savetom kako da ugradi i to ono prstom pokažem, u ponudu uključen i alat ali neću staviti prst na auto. Eto sve što treba za taj turbo je 200 evra i to može da radi 100%
Dokle, vile znaju...
Comment