Dacia Logan sekvent plin....problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stojakovicv
    CBC Član
    • 03.12.2007
    • 27
    • Gajdobra

    #61
    Pa nije valjda do kablova,... na benzinu radi dobro i pali iz prve.

    Problem nastaje kada ga vozim na plinu i tako ga ugasim. Posle toga nece da upali iz prve!

    Isto tako ako mi je prekidac u polozaju plin, nece da upali, vec prekidac moram vratiti na benzin.

    Nasao sam u uputstvu da kontroler na kome se nalazi prekidac za prebacivanje plin-benzin, treba da pisti kad se nivo plina u tanku spusti na rezervu, takodje i poslednja LED dioda blinka. Kod mene ta dioda blinka, ali kontroler ne pishti.



    [/img]

    Comment

    • boris58
      CBC Veteran
      • 19.02.2007
      • 196
      • Cacak

      #62
      Prekidac pisti tek kad ostanes bez goriva, ne pre.

      Comment

      • stojakovicv
        CBC Član
        • 03.12.2007
        • 27
        • Gajdobra

        #63
        Kako mislis bez goriva? Mislis bez plina?

        Kod mene ne pisti kad ostanem bez plina.
        Terao sam ga jednom bas do kraja, da isprazni plinski rezervoar, cisto da vidim koliko mogu km da predjem sa plinom.

        Kontroler je poceo sam da prebacuje sa plina na benzin, jer je plina nestalo, i nekoliko puta se vracao na plin da pokusa ponovo, ali biper nije pistao!

        Da li je moguce da su se na ovom kontroleru razdrmali kontakti ili da su prljavi? Moracu to da proverim danas!


        a...da zaboravio sam reci.. u vezi Check Engine lampice: posle ciscenja benzinskih dizni ona se vise ne pali. Samo malo pocne da blinka u trenutku kad se sa benzina predje na plin i tako nastavi da blinka nekih 2-3 minuta dok se malo ne zagreje masina, al onda se ugasi. Na benzinu uopste ne svetli.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #64
          Ja sumnjam da su tu nekako mesa benzin i plin prilikom prebacivanja na plin
          naravno da se mesa, tako mora da radi svaki sistem, prosto mora da postoji gorivo koje ce da oksidise.

          niti moze benzin trenutno da "nestane" na putu od dizne do usisnog ventila niti moze gas da se niotkuda trenutno "pojavi" ispred ventila.

          dakle, uvek postoji mesanje ta dva goriva u medjufazi, u softveru sekvent sistema se to lepo isprogramira na optimalno vreme, i to sigurno nije tvoj problem jer ti pominjes prvo paljenje na benzin- sasvim deseti rezim rada motora.

          inace to vreme mesanja je vrlo kratko, kod mene je recimo podeseno na 5 milisekundi (posto je fulgrup sistem).

          i ako je podeseno na 20 milisekundi, to i je dalje dovoljno malo da je skoro nemoguce primetiti u voznji tu fazu rada motora.

          na osnovu ocitanog stanja gresaka iz ECU treba da odes kod majstora na dijagnostiku.
          znaci ne citanje kodova, jer je to beskorisno u daljem postupku dijagnoze, vec merenja i pracenje rada sklopova koji regulisu proces sagorevanja bilo da su senzori bilo izvrsni aktuatori.

          dijagnoza, kao postupak utvrdjivanja razloga pojave greske u ECU, ne puko saznavanja da postoji greska (citanje).

          ECU nije sposoban da vrsi dijagnostiku, tako da dobar majstor specijalist jedino moze da pronadje uzrok neispravnosti loseg sagorevanja.

          oni ECU kodovi su univerzalno stivo, sta bi moglo da bude kada bi bilo, manje vise bezvredno (to ponudjeno) objasnjenje znacenja kodova.


          moj predlog je da prvi korak bude povezivanje laptopa na plinski sekvent, i pracenje rada lambda sonde pri radu na benzin.

          kao i osciloskop i pracenje varnice /svecice na ekranu.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Antoaster
            CBC Senator XXL
            • 07.12.2007
            • 343
            • Beograd, Voždovac

            #65
            Originally posted by stojakovicv
            Pa nije valjda do kablova,... na benzinu radi dobro i pali iz prve.

            Problem nastaje kada ga vozim na plinu i tako ga ugasim. Posle toga nece da upali iz prve!
            Ma mogu da budu i kablovi i svecice i nesto od gasne instalacije zato idi ti tamo da ti oni to lepo procesljaju (ako su te oni iz beogradskog brc-a iz Cvijiceve 40 tamo poslali)

            Comment

            • Antoaster
              CBC Senator XXL
              • 07.12.2007
              • 343
              • Beograd, Voždovac

              #66
              Drugar sta si uradio kod gasdzija, cekamo povratnu informaciju, izgoreh od radoznalosti.

              Comment

              • stojakovicv
                CBC Član
                • 03.12.2007
                • 27
                • Gajdobra

                #67
                Evo me opet.... posle duzeg vremena...

                Srecna Vam svima NG i Bozic. Hristos se rodi!

                resenje mog problema je:
                Bio sam kod plinskog majstora. Filter tecne faze je bio zabetoniran. Promenio je oba filtera. Sad auto vuce mnogo bolje, tj. normalno, kao sto bi trebalo.

                Sto se tice teskog paljenja problem je u jednoj plinskoj dizni koja ostane otvorena posto se motor ugasi. Kroz tu diznu cilindar se napuni plinom i pri novom startu na benzin motor nece da startuje sve dok se taj plin ne istera na auspuh!

                Ta dizna u voznji radi dobro, tj ona odrajuje posao ubrizgavanja, ali pri samom iskljucenju motora ostane zaglavljena u otvorenom polozaju.

                Majstor je pokusao da ocisti sve dizne, prskajuci ih nekim sprejom.
                Koliko sam video dizna je zalivena u plastiku i majstor rece da tu nema pomoci i da mora da se ugradi nova (100Eur).

                Ima li ko iskustva sa tim diznama, da li je moguce to ocistiti, popraviti...

                Ona verovatno radi na nekom piezo efektu. Da li neko ima poprecni presek te skupe spravice, cisto da vidim o cemu se radi?

                Ili je najbezbolnije da ipak dam tih bednih 100E

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  #68
                  A mozdaje signal pobude problematican za diznu, ne moze ona da ostane kako je njoj palo napamet...

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #69
                    može da ostane otvorena ukoliko zaglavljuje,problem sa diznom je sigurno nastao zbog zaprljanog filtera,dizne se vrlo lepo mogu testirati upotrebom originalne dijagnostike,ukoliko je oštećena na bilo koji način nema popravke moraš je zameniti to je oranž dizna i cena joj je oko 95 eura,menjaj redovno filtere i nećeš imati više takvih problema

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #70
                      Gorky, jedna informacija za tebe, a i za ostale koji voze BRC sekvencijalne sisteme. Originalne BRC dizne ili Keihen koje je BRC koristio, mogu biti zamenjene sa Valtek ili Rail diznama i samo je potrebno uraditi novu kalibraciju sistema. Ceo set od 4 dizne Valtek ili Rail ima cenu od 50-70€ i takođe se menja svaka zasebno. Uvoznik vas "dere" sa tom cenom dizni, jer je cena u Italiji oko 30-35€ po komadu.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • gorky
                        CBC Senator XXL
                        • 08.06.2007
                        • 860
                        • Vojvodina,Kikinda

                        #71
                        hvala na informaciji,znam već...
                        znam za rail,jednom sam radio kalibraciju,te 1 omske su skoro bešumne,samo što nisu dugovečne kao keihen,opet cena sama za sebe govori

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #72
                          Deklarisani vek Valtek i Rail brizgača jeste nešto niži od deklarisanog za Keihen ali nemaju probleme koje Keihen ima , tipa puštanje gasa na spoju plastike i metala, , tako da cena baš i negovori u ovom slučaju. Neka traju i 50% kraće od Keihena, jeftinije su 50% 4 nove, od Keihenove jedne.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • stojakovicv
                            CBC Član
                            • 03.12.2007
                            • 27
                            • Gajdobra

                            #73
                            jel imate oznaku tih Valtek i Rail dizni?

                            nasao sam na Valtek sajtu zastupnika za Srbiju:

                            http://www.flowserve.com/eim/SalesLocat ... rror=false

                            Evo ga poprecni presek BRC dizne:

                            Comment

                            Working...
                            X