
LOSI PRIMERI UGRADNJE!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
iskreno sumljam
da je tolika ushteda
to je onda preko 50 %
ako je jeftinije od 10 % onda ljudima postane sumljivo pa nece ni tada, ali malo jeftinije i kapiraju da je to TO, kad ono klocnovanje boce je okPa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment
-
-
Izvinjavam se za pogresno postavljanje teme ovu sam skroz prevideo
Ne znam gde je ugradjen gas covek je tako kupio auto
Zao mi je sto nije dao da slikam dalje da vidite bisere, napred je montirano ko lopatom, stekao sam utisak da se "majstor" bas potrudio da montira sve kako ne treba ili nikad nije video kako izgleda gasni uredjaj u autu mislim strasnoOriginally posted by DoraBanovao me Goran
Comment
-
-
plinske bljuvotine na kvadrat
neka moderatori stave negde ovu temu mislim da bi bila jako zanimljiva i edukativna
evo ja chu prvi da podelim neke slichice koje su mi ostale u telefonu
svako sa slichnim sadrzajem neka okachi isto
shta je ovo? shto ste uvili rasprshivach u stiropor?
...pa ja sam chuo da njemu treba da je toplo...
srpska izmishljotina kako sachuvati klapnu u protokomeru klapnom
pazi kada lika nije mrzelo da od nekog lima iskroji plochu na protokomeru istu da lepo upasuje i da ugradi pucaljq
zashto ste slikali motor?
zato shto ovaj uredjaj nije odgovarajuchi za ovaj motor pa...
a da, chuo sam da tu treba onaj sqpi... skoro sam ga uzeo...
na slici se ne vidi lepo jer je slikano nochu ali cela grana je "ojachana" stakloplastikom
zao mi je shto nemam vishe gomilu slika rado bi ih podelio sa vama
jedna od interesantnijih je bila nova sedmica sa voltran seqentom gde je pored njegovog isparivacha bio montiran josh 1 elektronac najobichniji kako bi "pogurao" motor u vechim obrtajima poshto je ovaj originalni iz kompleta slab
i naravno, deto klapna sa gumicom montirana na sam ulaz u qchishte filtera (na koje se navlachi rebrasti usmerivach vazduha) na mercedesu 190
nochima sam se trudio da shvatim tu umotvorinu ali mi nikako nije poshlo za rukom (pamechu)
Comment
-
-
-
Hm, još jučer sam mislio da su mu ova crijeva od isparivača baš poduga... Sad gledam, i ne mogu baš da skontam čemu mu služi ova hobotnica/2 u donjem desnom uglu ? Na drugoj slici vidim i paučinu ? Pa ova hauba se diže rjeđe nego moja (hauba)...
S druge strane, bar na šelnama se nije štedilo...
Comment
-
-
ta hobotnica je ustvari shtel shraf tzv sinhronizator za jednaq kolichinu plina na svakom grlu. to su ipak 2 dvogrla karburatora
Comment
-
-
Re: LOSI PRIMERI UGRADNJE!
Molim za komentar ovako ugradjenog uredjaja:
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Comment
-
-
Re: LOSI PRIMERI UGRADNJE!
rezervoar za gas bi morao na podizace ili na teleskope.
dizne ne bi trebalo montirati na pozarni zid (ako su tako pricvrscene, ovako sa slike lici da jesu)
ECU za gas bi trebalo da se montira uspravno (po preporuci proizvodjaca), mada ova verzija ima
jako dobar konektor izmedju ECU-a i kablaze pa verovatno nece biti problema
creva od dizni do grane bi mogla da bucu kraca
instalacija je mogla da bude pedantnije uradjenanemoj na silu uzmi veci cekic
Comment
-
-
Re: LOSI PRIMERI UGRADNJE!
Isparivač je OK postavljen, zatvoren sistem hlađenja, nije previsoko, ali ostatak je užasno namontiran.
Comment
-
-
Re: LOSI PRIMERI UGRADNJE!
Pa, moja zamerka je prvo na rezervoar: obavezno teleskop i ventilacija je mogla sa ovom bocom da se izvede mnogo bolje a ne ovako po sred gepeka. Drugo: dizne nikako na karoseriju. Iako su ove VALTEC dizne skoro bešumne, moguća je buka u kabini.Naj-ugroženija su creva za gas i uvodnice na usisnoj grani zbog pomeranja motora napred-nazad. Ovo su dizne malih dimenzija i prelepo mogu da se spakuju ispod kućišta filtera (Ovo je LOGAN 1,4 ako se ne varam...) Mislim da ovakav rad neće proći atest zbog injektora,tražiće pomeranje,boca možda prođe, a ako je prošao atest onda OK, neko nije obratio pažnju. Ostalo "mož' da prođe", aljkavo ali ništa opasno...
Ako stignem da okačim slike da vidite šta je čovek uradio sam sebi na Subaru Impreci 2,0 pa još turbo...
On je srećan čovek, bar nije nikom ništa platio!
Pozzzz...Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
Comment