Sa softverom "LCS-Plus" ne može da se podešava LCS A1 Vo5 .Softver V05 radi u DOS-u i sa njim može da se podešava samo taj kontroler. Poslednja platforma na kojoj je swV05 radio je W98.
Svi interfejsi su rs232 samo su neku "prevedeni" na usb radi lakse konekcije sa modernim prenosivim racunarima. Pitanje je kakav ti interfejs imas. Interfejs bi trebalo da je isti kao za omegas.
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Usb interfejs nece raditi u dos-u bez obzira na kom mikro cipu je baziran. Imam interfejs koji radi sa visom u dos-u ali je kopatibilan i sa nekim softverima u xp kao opel tec vag com... Jos da se neko javi i kaze gde da nagjem taj softver?
To i ja mislim al nesmem da kazem.
Salu na stranu. Na netu sa nasao nesto od 340 kb lcs1 ubacio u stari comp sa win 98 spojio interfejs klikno na ikonicu pojavio se prozor sa dosom ne kao na visi da vrati operativni sistem na dos vec samo prozor komunikaciona dioda na intrfejsu zasvetli na delic sekunde i ispise poruku na italijanskom da nesto nije dobro. Sad ce Slavko da kaze sta nevalja???
Ps a jel moze taj stari sistem da radi na autu sa cetiri bobine posto u manualsu nema te opcije?
Ako nemoze da nemucim ni vas ni sebe?
Ja mislim da se taj Slavko pravi važan i da nije ni video taj LCS voda 5...
Khm,khm...
@viloticsabac:
Hajde da zanemarimo Vaše pitanje da li sam podešavao kontroler V05. Neka bude da nisam.
Bilo bi dobro da napišete šta software izbacuje kao poruku pri pokušaju konekcije (to što ste spomenuli da piše na italijanskom).
Ili taj software nije za taj kontroler, ili je greška u pinovima u interfejsu (pokušajte da promenite mesta pinovima 2 i 3) ili je kontroler neispravan u smislu da prebacuje na gas i radi na gas ali nije moguća konekcija i samim tim podešavanje (dešavalo se).
Kontroler može da radi na motoru sa 4 bobine.
A šta je zapravo početak cele priče, koji je automobil,koji motor, koji isparivač, zašto se javlja potreba za podešavanjem?
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Automobil je alfa 146 1.4ts 16v uredjaj je landirenzo vakumski sa slavinom i emulatorom ugradjen pre par godina. lcs a/1 v05 sam dobio sa alfe 155 boxer na kojoj je ok radio. kada probam podesavanje sa sw lcs plus na interfejsu se komunikaciona lampica upali dvadesetak puta i ispise da nije nasao ecu lpg. kada probam konekciju sa sw koju sam skinuo sa nekog foruma mislim poljskog koji radi u dosu komunikaciona lampica na interfejsu samo jednom trepne i ispise se ta poruka ( koju cu vec sutra zapisati i ovde postaviti ).
Probao samo da menjam na konektoru komunikacione linije 2 i 3 isto se desava. Po ponasanju intefejsa mislim da on radi sa LCS plus a da ovaj softver u Windovsu 98 ne radi.
Hvala na pomoci.
Bio sam odsutan par dana...
kada pokrenem program izbaci mi poruku skoro trenutno po pokretanju programa
INPOSSIBILE CONENEKTORSI... PREMERE UN TAST PER COLINOARE_
Na interfejsu komunikaciona lampica zasvetli na delic sekunde, kada pokrenem program a da interfejs nije spojen sa lap topom ispise poruku
CONNESSIONE CON LA CENTRALINA
To traje nekoliko skundi i onda ponovo ispise prvu poruku.
Dali neko ima sw koji radi sa a/1 v05 da bi mogao da mi posalje?
Tako bi eliminisao bar jedno sto moze biti problem pa ako nije to da idem dalje...
Comment