pumpa za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rrapaic
    CBC Senator
    • 13.02.2008
    • 225
    • Beograd
    • Fiat Stilo 1.9 JTD

    #46
    Re: pumpa za gorivo

    Imam isti problem (nemiran rad na benzinu, u leru).

    Da li tvoj auto ima fabricki filter za gorivo? Moj Renault 19 nema.
    Pa mi tako moj majstor rece: "prvo ciscenje karburatora (jer on sada filtrira), pa ciscenje dizni (singlepoint); onda da kupim filter za gorivo (kupio) i da mi ugrade na put/tok benzina".
    Da li mi je dobro rekao?

    Rajko
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    Comment

    • Keketarac
      CBC Senator XXL
      • 01.09.2007
      • 588
      • Novi Sad
      • Seat Ibiza 1.2 TSI

      #47
      Re: pumpa za gorivo

      Ako je tako rekao onda promeni majstora bez razmisljanja

      Nadji ovde svoj model pa vidi da li ima filter
      http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... 1_mdrsl=12

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #48
        Odg: pumpa za gorivo

        Dragi prijatelji, juce sam sam se ponovio elektricnom pumpom, niskog pritiska, za benzin, marke Hardi. Moje zadovoljstvo je ogromno, davno sam zeleo ovako nesto. Povezao sam je po uputstvu za montazu, koje se nalazilo u kutiji, i sve radi odlicno, posto imam regulator pritiska, ispred karburatora, sa povratnim vodom, a benzinski ventil je montiran posle povrata.

        Elem, citajuci sve teme vezane za nedoumicu iskljucivanja, ili neiskljucivanja pumpe, pri radu na plin, odavno sam doneo zakljucak da je bolje da pumpa radi. Medjutim, posto je kao glavni razlog za neiskljucivanje pumpe, uvek, hladjenje reila sa diznama, a ja iste nemam, potrebno mi je vase misljenje, da li da povezem pumpu da ne radi, dok auto radi na LPG, ili nista da ne diram. Tacnije, da li je bolje da , ipak, iz nekih razloga, kroz pumpu tece benzin, jer osim same pumpe, ja nemam sta drugo da stitim tj. hladim isl?
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #49
          Odg: pumpa za gorivo

          -Karburator je u svakom slučaju prazan dok motor radi na gas i što rekli majstori "to tako mora". Mislim da je najveća prednost električne pumpe niskog pritiska u odnosu na mehaničku zimi, kada vozač zaboravi da prebaci na benzin a ne može da upali na plin.
          -ja bih pumpu bih povezao na prekidač gasnog uređaja i ostavio isključenu dok motor radi na gas a benzinski ventil bih uklonio jer je (ako karburator napaja samo električna pumpa) apsolutno nepotreban.
          -Radi dodatne sigurnosti: dobro je dovesti preko posebnog prekidača i osigurača paralelno još jedno napajanje pumpe za gorivo da bi vozač u slučaju pregorevanja osigurača u kolu gasnog uređaja mogao iz kabine da aktivira pumpu za benzin, bez potrebe da staje i izlazi iz auta.

          Drugim rečima: kada sve normalno radi, rezervno napajanje je isključeno. U slučaju da pregori osigurač gasnog uređaja (pogase se sve lampice) vozač aktivira rezervno napajanje pumpe i nastavlja vožnju na benzin. Kod "obične" mehaničke pumpe vozač mora u slučaju pregorevanja osigurača da zaustavi vozilo, otvori haubu, nađe mehanizam za odblokiranje benzinskog ventila, vrati se u auto i vergla dok ne upali. Kad upali motor izađe iz kola, zatvori haubu i vrati se u auto. Smor najstrašniji!

          Sve u svemu, čestitke za električnu pumpu,neka lepo služi 100 godina!
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • banekg
            CBC Senator XXL
            • 06.09.2010
            • 1274
            • Nis
            • Toyota Carina e 2.0

            #50
            Odg: pumpa za gorivo

            Upravo sve ovo sto si napisao, je bila i moja ideja - dakle, izbacivanje benzinskog ventila, kao nepotrebnog, i vezivanje pumpe na vod od prekidaca za plin. Medjutim, moje pitanje je bilo - da li je za pumpu bolje da prolazi benzin kroz nju i u toku rada na plin, u smislu zastite od korodiranja unutar pumpe isl. Pumpa nije rotaciona, vec "drukalica", tako da ne znam kako izgleda unutra, ali znam da ima membranu i bas sam takvu zeleo godinama.

            Slavko, ogromno hvala sto si se javio!


            Long Live CBC!!!

            Comment

            • slavko_bgd
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2009
              • 771
              • Batajnica
              • Stilo 1.6 16V MW

              #51
              Odg: pumpa za gorivo

              Prema slici ovo je fantastična pumpica. Imaš unutra membranu i klip a spolja kućište i namotaj.Dopada mi se što je potpuno rastavljiva a to znači u slučaju ne daj Bože kvara lako popravljiva.
              Mislim da za ovu pumpu nema razlike da li benzin ostaje u njoj ili ne.Ima razlike u veku trajanja ako pumpa radi stalno ili samo dok motor radi na benzin. Ja bih je u svakom slučaju montirao na šasiju zbog manjeg uticaja toplote, pre regulatora pritiska i povratnog voda i tako da elektromagnet bude okrenut na gore. Jedina negativna stvar u slučaju montaže na šasiju može biti buka i u tom slučaju je treba postaviti na motor, što dalje od izvora toplote i visokog napona i vodeći računa o putanji creva za benzin. Ako želiš da ti benzin ostane u pumpnom kolu postavi je nisko, tako da dovodno i potisno crevo budu iznad nje. Nešto kao koleno na lavabou ili sudoperi. Ideja je da benzin ostane u pumpnom kolu i kada je pumpa isključena.
              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

              Comment

              • banekg
                CBC Senator XXL
                • 06.09.2010
                • 1274
                • Nis
                • Toyota Carina e 2.0

                #52
                Odg: pumpa za gorivo

                Upravo sam zavrsio vezivanje pumpe, bas onako kako je Slavko savetovao i prezadovoljan sam.

                Izbacio sam benzinski ventil, a strujom sa plinskog prekidaca okidam relej koji kontrolise rad pumpe i postavio sam prekidac u kabini za direktno ukljucivanje pumpe, ukoliko zakaze plinski strujni sistem.

                Pumpu sam montirao na sasiju, u najnizoj mogucoj tacki, daleko od svakog izvora toplote i VN sistema (inace, fabricki je mehanicka pumpa bila postavljena pored razvodne ruke i creva su isla iznad nje, tako da mi se to resenje nimalo nije dopadalo).

                Ispred pumpe je filter goriva, a posle pumpe je povrat sa regulatorom pritiska. U estetskom i prakticnom smislu sve izgleda mnogo bolje, nego sto je bilo fabricko resenje sa mehanickom pumpom. Sto se buke tice, nema je, pumpa se cuje samo par taktova, prilikom davanja kontakta i posle je bukvalno necujna.
                Zadovoljstvo je preveliko, moja preporuka svim ljubiteljima karburatorskih vozila.
                Slavko, hvala jos jednom, na konsultacijama, jer si mi resio mnoge nedoumice.
                Long Live CBC!!!

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #53
                  Odg: pumpa za gorivo

                  Nema na čemu, bilo mi je zadovoljstvo
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  Working...
                  X