CannonBall presents: EPOPEJA SA ATESTIRANJEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #76
    Registrirane radnje s dozvolom za djelatnost same izdaju atest, drzava samo vrsi kontrolu kvalitete povremenim inspekcijama. Radione koje fusaju dobivaju financijske "packe'.

    Odlazak na pumpu je nepotreban zato jer je instalater vec sve provjerio i atestirao. Sto oni misle, da je to Apollo xxx.

    Tezinu vozila je vec izmjerio proizvodjac i zapisao u tehnickoj dokumentaciji. Instalater plinske opreme izmjeri tezinu ugradjene opreme, proracuna tezinu plina i dade te cifre malom Ivici koji ide u drugi osnovne da ih zbroji. Eto ukupne tezine. Da ne zaboravim, Ivica vec zna procitati i broj guma.

    Koje nebuloze.

    Mjerenje medjuosovinskog razmaka !!?? Dokon pop i jarice krsti. Ne postoji li to takodjer u pripadnoj tvornickoj dokumentaciji za svako pojedinacno vozilo? Birokracija dlaku mijenja, ali ne i cud. Valjda je narod prezauzet osnovnim prezivljavanjem pa nema vremena da se bavi ovakvim stvarima. Sve vrijeme odlazi na obilaske, pecate i papirologiju.

    Da ne zaboravim, treba i porez platiti. Najprije je ubran porez na promet pri kupnji auta, zatim porez na robu i usluge pri instalaciji plinske opreme, a zatim porez od 70 E na posjedovanje plinskog uredjaja u autu.
    Sto je sljedece, porez na posjet WC-a?

    Drzava je mrtva, zivjela drzava.

    To je neki novi nacin stimulacije stednje energije i promicanja ekologije.
    Sto znaju oni Kenguri sto ljudima koji voze na plin daju tisuce popusta na poreznoj osnovi.
    http://www.ausindustry.gov.au/content/level3index.cfm?
    ObjectID=D47685C8-0B0B-459C-B07A2EFBDB3D4AF7&L2Parent=
    AEB901E5-7CB8-4143-A3BF33B2423F9DA6
    USA vraca $3000 na poreznoj osnovi ako se kupi hibrid. Njemacka vraca pare ako instaliras izolacijske prozore na kucu.

    Sve ovo evocira na Muju kad se vratio iz Svedske. Pita ga Haso kako je tamo. Ma oni su dvadeset godina iza nas, kaze Mujo. Pa kako, pita Haso.
    Pa kod njih je jos uvijek dobro, odgovara Mujo.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #77
      strašno...strašno... ORVELOVŠTINA....2000 i neke godine.

      Pa niko nekaže da to netreba nekako proveriti..ali ako su im ovlašćeni ugradjivači...koji moj ga ponovo atestiraju i muzu pare ?!?

      a taj isti auto koji prodje sve te testove,možda ima samoventilirajuće diskove koji su "ručno bušeni " u kućnoj radinosti u vrlo "neovlašćenom servisu " to jest u podrumu dotičnog vlasnika vozila. ... i ... nikom ništa.
      Jakoliko videh do sada..niko ne pogibe od tog Gasa ni sa atestom ni bez njega ... a i da se desilo.... ebiga...gine se i u kadi kad se stojeći tušira...
      SE LA VI ( što bi rekao Del iz " MUĆKI " )
      za te koji su doneli taj zakon u Hrvatskoj(a ni kod nas u Srbiji nije puno bolje..a mozda bude i gore ) : JEDU GO#NA KO BABA RATLUK !
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • supercow
        CBC Član
        • 14.08.2006
        • 98
        • Zarkovo - BG.

        #78
        Pa sve su to navodni razlozi da bi nam drzava uzela pare , ukoliko bi ljudi masovno poceli farbaju branike u zuto napravili bi taksu za branike u zutoj boji , nesto tipa " taksa za upotrebu zutih branika " .
        poz
        STOP !!! Akcizama na gorivo i RTS pretplati !!! Podrzite grupu na http://www.facebook.com/group.php?v=...d=238507471828

        Comment

        • Sasa.J
          CBC Član
          • 24.09.2005
          • 24
          • Vinkovci

          #79
          @ Dora

          U Hrvatskoj pri atestiranju vozilo mora proci eko test. Nakon toga pri sljedecim registracijama on se vise ne vrsi.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #80
            Da li se vrši eko test i na vozilima sa benzinom prvi put ili uopšte kasnije.
            Imam informaciju da se uvek vrši eko test ako ide na benzin (na tehničkom) a ako ide na plin samo prvi put posle ugradnje kao što si naveo. Da li je ovo tačno? Ako neko zna?
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Sasa.J
              CBC Član
              • 24.09.2005
              • 24
              • Vinkovci

              #81
              Kod vozila sa benzinskim motorom eko test se vrši na svakom tehničkom pregledu, kod vozila prerađenih na plin samo prilikom atesta i nikad vise. Za dizele ne znam.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #82
                Onda sam u pravu, kod benzina se plaća svaka registracija eko pregled, kod plina se to ne plaća tako da je jednokratno plaćanje relativno ok i to ipak pojeftinjuje registraciju. Mislim taksa na plin ali se ne plaća eko pregled. Ne znam da li je eko test skup ili nije ali je deo kroz to vraćen vozaču.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Ji 4Tze
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 806
                  • bg
                  • Honda CR-V 4WD

                  #83
                  da se malo osvrnem na temu epopeje, u Ljermontovljevoj, u sup-u, ako trazite pechat i vidite gospoju kako iz one trafike ide s kesom crvenih seven days kroasana, nazad ka radnom mestu, sat i po vremena pred kraj radnog vremena (do 20h rade sa strankama) slobodno otidjite na pola sata do sat vremena, ja zamalo da izvalim onaj salter i udavim je cokoladnom poslasticom da da, 45 fakin minuta sam cekao na yebeni pecat da odem na atest

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #84
                    danas bio oko 14h u ruzveltovu - za one koji nisu bili, atest se radi skroz do kraja pa desno (prodje se 'garaza' za tehnicki pregled, kancelarija je pored garaze za atest s leve strane pa uz stepenice ) tip pregledao sve, imao par primedbi, nahvalio kvalitet tng opreme i pedantan gepek (ebote samo sto mi nije rekao da sam derpe ) i dok sam pogledao u stranu nalepio TNG na staklu pozadi, gore levo. Uglavnom, ceo 'atest' je trajao 15min, vise sam cekao onu raspalu juche da mi lupi pechat nego sto sam uradio i atest i tehnicki. Sto neki lik rece kad je izlazio iz AMS-a:
                    sacuvaj me Boze americke nacije, ruske okupacije i nase administracije

                    Comment

                    • Timothy Leary
                      CBC Senator XXL
                      • 23.04.2006
                      • 439
                      • Beograd

                      #85
                      kolega kaze da je stvarno bio odusevljen gepekom..... "ej duplo dno na feliciji" pa gde to ima....

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        #86
                        evo prve koristi od atestiranja, pri registraciji:
                        Taksa za ekolosku zastitu za Alfa Romeo 1.970ccm 110kW sa atestiranim gasom - samo 180din
                        .

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #87
                          Originally posted by Timothy Leary
                          kolega kaze da je stvarno bio odusevljen gepekom..... "ej duplo dno na feliciji" pa gde to ima....


                          Ovo je original mikser za tu Škodu i stavljen je tamo gde treba. Nema mogućnosti da se stavi na grlo jer onda ne može hauba da se zatvori.
                          Interesuje me zašto je kolega imao primedbu na mikser ili mesto miksera, ako se ne varam baš na toj škodi?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Timothy Leary
                            CBC Senator XXL
                            • 23.04.2006
                            • 439
                            • Beograd

                            #88
                            ne znam nisam bio prisutan tamo kad se to desavalo.....ali svakako nije problem da pitam....a ne znam otkud primedba ako je decko dobio atest?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #89
                              Pa ide mi malo na kiselo to da neko dobije atest a ima kao neka tiha primedba, Ono u smislu pa nije baš, moglo je to ovako, trebalo je tako ali nije strašno može da prodje itd.... Mislim što praviti strašno ili važno ako je sve uredu.

                              Vlasnik vozila nije stručnjak i mnogi nemaju pojma o plinu, i ovako zaziru pa kad se atestiraš značajno počne češkati po glavi i kao vrti ono levo desno, ja posle treba da gubim vreme i živce da objašnjavam da je neko morao nešto reći da bi....
                              Ne pratim baš nikove ali bih rekao dasam ja ovu škodu radio a i da nisam tu svejedno...

                              Zadnji biser od pre neki dan sa našeg mašinca. Dolazi čovek kome je ugradjen sekvencijalni u novo vozilo na koje se daje garancija i kaže da ima primedbu sa atesta, reko koja je? Kaže pomerio je majstor (pregledač) žice da se ne zapale jer idu jako blizu isparivača. Vidim da mu nije svejedno a ni meni, možda smo usrali nešto mada teško može da se zapali žica od isparivača koji ima 90 stepeni. Digne čovek haubu i stvarno ide žica na oko 2 cm od isparivača...
                              Problem je što je žica ustvari bužir od sajle za haubu....

                              Mislim stvarno smo bili u gužvi ali sam hteo da odvojim malo vremena i odem tamo da nekog ispajserišem....Sina sam jedva sprečio.
                              Vlasnik je uvidom u činjenično stanje rekao da će otići tamo i ismejati ih ali se videlo da je ipak odahnuo kad je shvatio da se neće zapaliti.
                              Čemu to?
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Timothy Leary
                                CBC Senator XXL
                                • 23.04.2006
                                • 439
                                • Beograd

                                #90
                                Ja se u potpunosti slazem sa vama....problem je u tome sto nas ima raznih, da vecina se ne razume nesto posebno u automobile ili plin ali ima i onih koji misle da znaju sve....nagledali ste se i vi toga isti nam ljudi dolaze....
                                glavni problem koji mi imamo (a mislim i da nam je to zajednicki) je u tome ko se danas sve bavi ugradnjom plina....dovoljno je o tome ovde pricano ne moram ja nista posebno da dodajem....kada dodje covek sa autom koji je katastrofa mi cesto imamo problem sa onim : 'Brate ma pusti me ja se ovako vozim 656 god. i sve je ok",e sad u zavisnosti od karaktera coveka i nekog osnovnog znanja cesto je tesko ubediti coveka da to nije u redu i tu mislim na stvarno ozbiljne stvari....e onda mi cesto pribegavamo i psiholoskim trikovima ne bismo li ubedili coveka da to stvarno otkloni....koliko ljudi uzme papire i ode ljuto ko da smo ima familiju dirali, juce smo morali da zovemo obezbedjenje jer covek nije hteo da izadje sa autom na koji je instaliran obican sistem na plastiku......tako da te sitne "primedbe" su nusprodukt toga sto i mi moramo da pazimo sta pricamo....


                                uf raspisah se a nista posebno nisam napisao....ja nisam imao tu priliku da vas upoznam ali bice prilike i da se ispricamo uzivo....mi smo najmladji u ovom poslu i bez obzira sta drugi misle nama je vazno misljenje i musterija a i ugradjivaca....potpuno smo otvoreni za svaku kritiku, ljudi smo pa nam se moze desiti i da pogresimo, pogotovu ako kritika dolazi od nekog sa toliko iskustva kao sto ste vi...

                                sto da ne neka i cannon bude jedan vid komunikacije bilo koga sa nama

                                poz Milos

                                Comment

                                Working...
                                X