Registrirane radnje s dozvolom za djelatnost same izdaju atest, drzava samo vrsi kontrolu kvalitete povremenim inspekcijama. Radione koje fusaju dobivaju financijske "packe'.
Odlazak na pumpu je nepotreban zato jer je instalater vec sve provjerio i atestirao. Sto oni misle, da je to Apollo xxx.
Tezinu vozila je vec izmjerio proizvodjac i zapisao u tehnickoj dokumentaciji. Instalater plinske opreme izmjeri tezinu ugradjene opreme, proracuna tezinu plina i dade te cifre malom Ivici koji ide u drugi osnovne da ih zbroji. Eto ukupne tezine. Da ne zaboravim, Ivica vec zna procitati i broj guma.
Koje nebuloze.
Mjerenje medjuosovinskog razmaka !!?? Dokon pop i jarice krsti. Ne postoji li to takodjer u pripadnoj tvornickoj dokumentaciji za svako pojedinacno vozilo? Birokracija dlaku mijenja, ali ne i cud. Valjda je narod prezauzet osnovnim prezivljavanjem pa nema vremena da se bavi ovakvim stvarima. Sve vrijeme odlazi na obilaske, pecate i papirologiju.
Da ne zaboravim, treba i porez platiti. Najprije je ubran porez na promet pri kupnji auta, zatim porez na robu i usluge pri instalaciji plinske opreme, a zatim porez od 70 E na posjedovanje plinskog uredjaja u autu.
Sto je sljedece, porez na posjet WC-a?
Drzava je mrtva, zivjela drzava.
To je neki novi nacin stimulacije stednje energije i promicanja ekologije.
Sto znaju oni Kenguri sto ljudima koji voze na plin daju tisuce popusta na poreznoj osnovi.
http://www.ausindustry.gov.au/content/level3index.cfm?
ObjectID=D47685C8-0B0B-459C-B07A2EFBDB3D4AF7&L2Parent=
AEB901E5-7CB8-4143-A3BF33B2423F9DA6
USA vraca $3000 na poreznoj osnovi ako se kupi hibrid. Njemacka vraca pare ako instaliras izolacijske prozore na kucu.
Sve ovo evocira na Muju kad se vratio iz Svedske. Pita ga Haso kako je tamo. Ma oni su dvadeset godina iza nas, kaze Mujo. Pa kako, pita Haso.
Pa kod njih je jos uvijek dobro, odgovara Mujo.
Odlazak na pumpu je nepotreban zato jer je instalater vec sve provjerio i atestirao. Sto oni misle, da je to Apollo xxx.
Tezinu vozila je vec izmjerio proizvodjac i zapisao u tehnickoj dokumentaciji. Instalater plinske opreme izmjeri tezinu ugradjene opreme, proracuna tezinu plina i dade te cifre malom Ivici koji ide u drugi osnovne da ih zbroji. Eto ukupne tezine. Da ne zaboravim, Ivica vec zna procitati i broj guma.
Koje nebuloze.

Mjerenje medjuosovinskog razmaka !!?? Dokon pop i jarice krsti. Ne postoji li to takodjer u pripadnoj tvornickoj dokumentaciji za svako pojedinacno vozilo? Birokracija dlaku mijenja, ali ne i cud. Valjda je narod prezauzet osnovnim prezivljavanjem pa nema vremena da se bavi ovakvim stvarima. Sve vrijeme odlazi na obilaske, pecate i papirologiju.
Da ne zaboravim, treba i porez platiti. Najprije je ubran porez na promet pri kupnji auta, zatim porez na robu i usluge pri instalaciji plinske opreme, a zatim porez od 70 E na posjedovanje plinskog uredjaja u autu.
Sto je sljedece, porez na posjet WC-a?
Drzava je mrtva, zivjela drzava.
To je neki novi nacin stimulacije stednje energije i promicanja ekologije.
Sto znaju oni Kenguri sto ljudima koji voze na plin daju tisuce popusta na poreznoj osnovi.
http://www.ausindustry.gov.au/content/level3index.cfm?
ObjectID=D47685C8-0B0B-459C-B07A2EFBDB3D4AF7&L2Parent=
AEB901E5-7CB8-4143-A3BF33B2423F9DA6
USA vraca $3000 na poreznoj osnovi ako se kupi hibrid. Njemacka vraca pare ako instaliras izolacijske prozore na kucu.
Sve ovo evocira na Muju kad se vratio iz Svedske. Pita ga Haso kako je tamo. Ma oni su dvadeset godina iza nas, kaze Mujo. Pa kako, pita Haso.
Pa kod njih je jos uvijek dobro, odgovara Mujo.
Comment