Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pilot
    Banovan
    • 23.12.2006
    • 13
    • Beograd
    • fiat punto classic 2010

    Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

    Na jednom od domaćih foruma sam video sledeće pa se pitam da li je to moguće!


    Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

    Moguće je ako je takav stigao direktno iz fabrike, to svi rade nije ništa čudno. Fabrička ugradnja kod nas je rastegljiv pojam pa je tako sve što se kupi u salonu a ugradjeno je u omiljenom servisu ispada fabrička ugradnja.
    Fabrička ugradnja je ona i samo ona koja se odvija na traci dok se sklapa auto.

    Usput, ako još jenom napišeš ovu poruku bilo gde opet ću te banovati ali ovaj put trajno.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • pilot
      Banovan
      • 23.12.2006
      • 13
      • Beograd
      • fiat punto classic 2010

      #3
      Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

      Ok za poruku!
      Ali zar nije bezveze da Delta ugradjuje autogas sisteme i priča da je fabrička ugradnja?
      Ajde da platim 1100eura za sistem ali i da ima izmene na motoru za te pare, a u Delti BRC ugradju za taj novac. Po tome ta ugradnja nebi trebalo da predje 650 eura ili grešim?
      Kod punta je predvidjeno da se filter gasa menja na 15000km ili godinu dana, a u Delti kažu da ne mora na 15000km nego kasnije ,ako treba!
      Mišljenja sam da forumi pored razmene iskustva treba da služe i za razbijanje zabluda i obmana!!!!

      Comment

      • Saša
        CBC Senator
        • 05.11.2006
        • 277
        • NS

        #4
        Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

        Vlasnik sam Punta Classic sa fabrički ugrađenim gasnim uređajem - kupljen je u martu prošle godine preko jednog autosalona u Novom Sadu a sve, naravno, opet preko pomenutog glavnog distributera. Obzirom da sam video/imao u rukama svu dokumentaciju automobila pre registracije (većinu toga su mi uzeli u MUP-U) - atest gasnog uređaja izvršio je mašinski fakultet u Kragujevcu, tako da nema sumnje da je tom automobilu zaista tamo (na fabričkoj traci) i ugrađen uređaj, a ne naknadno u Beogradu ili gde već... Prvi servis sam napravio na 14308 km i tada je zamenjen i filter gasa.
        Inače, uređaj je Landi Renzo, tipski baš za Punta 1.2 8V jer to piše i na ECU uređaja, a i svi ostali elementi instalacije su original Landi Renzo. Prezadovoljan sam kako to radi (do sada sam sa njim prešao 17.800 km bez ikakvih problema), nema razlike u vožnji na benzin ili gas, čak mi se čini da je malo življi kada se vozi na gas. Potrošnja mi se kreće otprilike oko 7.5 l gasa + benzin (mešovit režim, više otvoreno nego grad). Na čisto otvorenom - lagana vožnja po ograničenjima - spusti i ispod 7, a u gradu zna da ode i na preko 9, zavisi kako ga "gazim" i kolike su gužve...
        Last edited by Saša; 21.01.2012, 13:24.

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #5
          Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

          Bas na protiv, ako je fabricki ugradjen gas ne treba da se atestira jer je to model sa pogonom na gas, to sto je u kragujevcu uradjen atest ti kaze da je tebi na "nultom servisu" ugradjen gas.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

            Džaba pričaš, bajke nisu izumrele davno, vole ljudi i dalje I to je lepo, surova realnost iza matrixa ne prija
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Saša
              CBC Senator
              • 05.11.2006
              • 277
              • NS

              #7
              Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

              Ne bih rekao... Punto ustvari i ne postoji u pravoj fabričkoj verziji sa pogonom na gas gde su rezervoari za gas smešteni u podu (ili gde ih već stavljaju kod takvih automobila), odnosno nisu ubačeni nauštrb mesta rezervnog točka, nego je u ovom slučaju Fiat naknadno napravio konverziju za pogon na tečni naftni gas, poručio tipski uređaj od Landi Renza i modifikovao već postojeći benzinski motor. Naravno, nisu to odradili ovi iz Kragujevca već Italijani, mnogo ranije (Punto mk2 se proizvodi od 2003.) i dosta se takvih Puntića odavno kotrlja italijanskim putevima i ostatkom Evrope. Osim toga, ne bi me čudilo ni da je taj atest na mašincu u Kragujevcu napravljen čisto da bi se zadovoljio neki naš idiotski zakonski propis i da bi se auto mogao registrovati...

              Evo i sličice ECU gasnog uređaja iz mog auta...

              Last edited by Saša; 21.01.2012, 14:57.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                Ma da... Kod fabrički ugradjenih nema rezervoara, mislim ima ga negde oko zadnjih stubova i trepnama, ne vidi se uopšte.

                Karikiram naravno, ali da stvar bude gora Audi je pravio šasiju gde su rezervoar šasija, šuplja naravno.
                To što si ti načuo je Multipla na CNG ima boce ispod poda...

                Od svega je istina da je to posebno podešen uredjaj za baš taj auto da bi se izbeglo tandrkanje raznih majstora što ih u principu baš zabole dok na konto toga uzimaju 200-300 evra a ni luk jeli ni mirisali dok ovako imaju lep monopol i šišaju li šišaju....

                Posebnost se ogleda u tome da ni serviseri ne mogu da čačkaju po njemu negoima se lepo šifra pa kad ej znaš možeš je potrošiti jednom dva puta ne znam baš tačno i slikaj se onda.... Zovi fabriku i kukaj..

                A ti ako veruješ da je neki poseban motor stigao baš za tvoj auto ili da je neko tamo skidao glavu da bi promenio siceve ventila, lepo je to....

                Bilo koji Landi Rencista će ti isti takav uredjaj ugraditi za znatno manje para.

                Smrdibube debelo koriste to što moraš.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Saša
                  CBC Senator
                  • 05.11.2006
                  • 277
                  • NS

                  #9
                  Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                  Ma, meni je jedino bitno da to radi kako treba. A do sada - bez greške... Troši malo, ne pale se nikakve lampice, ne zeza, ide lepo... Kud ćeš više?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                    Ne smeta mi, nemam ništa protiv i drago mi je da si zadovoljan, to je uvek bitno kad se plati a često se na to zaboravlja.

                    Pišem samo da ne bi nagadjali, od fabričke ugradnje smo daleko 100 svetlosnih godina a izraz je baš uobičajen jer tako svi tome daju na značaju i težini a ustvari lažu i obmanjuju narod.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • banekg
                      CBC Senator XXL
                      • 06.09.2010
                      • 1274
                      • Nis
                      • Toyota Carina e 2.0

                      #11
                      Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                      atest gasnog uređaja izvršio je mašinski fakultet u Kragujevcu, tako da nema sumnje da je tom automobilu zaista tamo (na fabričkoj traci) i ugrađen uređaj, a ne naknadno u Beogradu ili gde već...
                      Samo radi istine - nema fabricke ugradnje u Kragujevcu, vec Zastava ima svoj servis za ugradnju auto gasa, i nisu bas na dobrom glasu, kao ni ekipa sa Masinskog fakulteta, iako ih licno poznajem, imam taj problem da ni o ocu ne pricam (pisem) hvalospeve, ako ih ne zasluzuje.

                      No, ko sto rekose ljudi, najvaznije je da si ti zadovoljan.
                      Long Live CBC!!!

                      Comment

                      • pilot
                        Banovan
                        • 23.12.2006
                        • 13
                        • Beograd
                        • fiat punto classic 2010

                        #12
                        Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                        Ja sam gledao Rovera 45, 1.8L, sa fabričkim plinom, uvoz iz Belgije. Kod njega je isto boca na mestu rezervnog točka, nema rezervni točak nego kao i punto kit za reparaciju! ECU je isto Landirenzo!

                        Comment

                        • Plinadzija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.07.2008
                          • 1514
                          • Paracin

                          #13
                          Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                          Ama ljudi, u zastavi nema fabricke ugradnje gasa! Sve se to uradi naknadno. Ima ovde ljudi koji su u materiji ovlascenih servisa neka se jave...
                          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                          Comment

                          • Saša
                            CBC Senator
                            • 05.11.2006
                            • 277
                            • NS

                            #14
                            Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                            Naravno da sam zadovoljan. Pogotovo što radi besprekorno i auto ide odlično. Ja do sada nisam video bolju i pedantniju ugradnju, a vi pričajte šta hoćete. Ovde svaki elemenat pod haubom ima originalni nosač, svako crevo/kabal ima elemenat na kojem leži, nema dodirivanja ni sa čim, vidi se iz aviona da je sve fabrički projektovano i postavljeno na predviđena mesta. Kada bih ponovo kupovao auto - odabrao bih bez ikakve sumnje opet ovu varijantu, pa koliko košta nek košta...

                            Ili, hajde nek neko od vas slika vašu ugradnju u Punta, a ja ću okačiti fotke ove ugradnje, pa ćemo lepo da uporedimo. Može?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                              Ti si neki glasnogovornik zastupnika ili koga već ili šta?
                              Par nosača i malo pedanterije košta skoro duplo od "normalne" ugradnje? Ako su ti to svi argumenti, slabi su
                              Lakše ti je?

                              Nije problem ali nemoj ubedjivati druge da je to ok i da je fabrička ugradnja i da je.... Nije samo je još jedna način da se napravi monopol i da se uzme narodu novac kojeg ionako nema.
                              Uslovljeno je da uzmeš zbog garancije, to razumem jer ako stvarno garantuju za motor za očekivati ej da se zna št je uradjeno.
                              Predstavnici Landi Renzo grupaciej su ovde pa mogu odgovoriti zašto je taj uredjaj za baš tog Punta skuplji dva puta od isto takvog uredjaja koji nije za baš tog Punta.

                              Vrlo me zanima kad nekom crkne auto kako će ispoštovati garanciju.

                              Što se tiče žica, za 500 extra evra, ima da ti vučem žicu po žicu tačno gde hoćeš, biće boje baš koje hoćeš a nosače ću praviti baš kako hoćeš.. uopšte nije problem
                              Pitanje je bilo da li je auto pripremljen za autogas kako je to uobičajeno u svetu kad se kaže fabrička ugradnja, odgovor je nije, lažu, a ostalo je šminka na koju ti padaš jer ili ti je interes da se piše o tome ili ti je tako lakše da preboliš...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X