I jeste i nije.
Fiat punto classic sa fabričkim autogasom
Collapse
X
-
Šta bi mogao biti razlog što mi poslednja dva točenja staje malo manje TNG-a u rezervoar nego ranije? Obično staje oko 31.5 l gasa, a sada stalo 28.97? Vozio sam dok nije zapištalo da nema gasa, pa nastavio na benzinu do pumpe i natočio do vrha. Relativno nedavno zamenjen mi je senzor pritiska gasa (krajem januara). Od tada prešao oko 16.000 km.
Comment
-
-
To mi se desilo na dve različite pumpe u razmaku nedelju dana (Petrol i Avia). Prvi put sam dopunjavao rezervoar i očekivao sam sam će stati oko 1500 din do punog, no stalo samo 1000. Bio sam malo začuđen ali nisam tome tada dao velik značaj, no pređena kilometraža sa tim rezervoarom je na kraju bila dosta manja, tako da mi je posle bilo definitivno jasno da je sipano manje. I evo sada ovo sinoć, od potpuno praznog do punog, oko 2.5 litre manje nego inače. Pratiću dalje šta se dešava.
Comment
-
-
Originally posted by speedplus View PostDakle,s obzirom da sam u poslednjih godinu dana imao dosta posla sa uredjajima koji su "fabricka ugradnja",objasnicu neke pojmove za koje neki tvrde da su nazvanim pravim imenom.
Tako da se dosadasnje ugradnje "fabrickog uredjaja" dele na:
1-Ugradnja uredjaja, u auto kuci,koji Fiat distribuira sa zakljucanom ECU.
2-Ugradnja na montaznoj traci??? sa takodje zakljucanom ECU.
.
Comment
-
-
Ja bih recimo stavio jedan znak pitanja manje...
Objasniće valjda...
Comment
-
Comment