Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Kako kad i kako ko ali otprilike ide 2 za jedan, 2 tečne i jedan gasne faze mada ja preporučujem oba u isto vreme jer je to otprilike jednom godišnje kod većine vlasnika.
    Ako je prešao 60+k bez zamene malog filtera onda je to čudo (možda su menjali ali nisu pisali) a takodje je i čudo da još uvek radi, mislim na dizne...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Saša
      CBC Senator
      • 05.11.2006
      • 277
      • NS

      #47
      Pregledao sam malopre ponovo račune od Stojanova i na svima piše "1x filter gasa sekvent". Na prvom servisu (2011.) taj filter je naplaćen 1.100 din, na drugom (2012.) 1.300 din, na trećem (2013.) 740 din. Poslednji servis radio sam pre dva meseca u Beogradu u drugom ovlašćenom servisu ("AK Kole") i na njihovom računu piše samo "set filtera Punto", dakle nema detalja koji su sve filteri menjani, no primetio sam odmah po dolasku kući da su očigledno "preskočili" da zamene filter gasa (odnosno deluje mi kao onaj stari, prašnjav je bio i dalje posle zamene) pa sam zato zabrinut za dizne i ostalo odlučio ipak da odem čim budem mogao negde van tih servisa i da mi pre vremena zamene komplet oba filtera. Šta su tačno menjali u tim ovlašćenim mogu da naslutim samo preko tih računa. Moguće je zaista i da su oba (mada mi po računu ne deluje tako). Inače Punto radi i dalje besprekorno, nisam imao nikakvih problema do sada sa gasnim uređajem (da kucnem u drvo).

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Ok, neka tako i ostane, mislim da adi dobro. Čudi me da taj manji filter nije betoniran posle toliko kilometara.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Saša
          CBC Senator
          • 05.11.2006
          • 277
          • NS

          #49
          Hvala, i ja se nadam da će me nastaviti ovako lepo služiti.

          Comment

          • Saša
            CBC Senator
            • 05.11.2006
            • 277
            • NS

            #50
            Prvi problem nakon skoro 4 godine i 65.000 bezbrižno pređenih kilometara: pre nekih sat vremena (posle više od 100 km pređenih u komadu, 200 i nešto tog dana) natočio sam gas do vrha, krenuo kući (prešao sam nekih 1.5 km) i na nekih 100 m od zgrade pri skretanju i malom broju obrtaja motor je samo trznuo, gasni uređaj je prebacio na benzin i počeo da ritmički pišti kao da nema gasa (iako su gorele sve lampice pokazivača nivoa) i više nije uopšte hteo da se vrati na gas. Motor je nastavio da radi na benzin, nije se ugasio. Stao sam, ugasio motor, upalio ga ponovo - gasni uređaj se automatski isključio i gorela je samo žuta lampica od benzina, a kada sam pritisnuo dugme da ga uključim - upalile su se opet sve lampice, ona zelena od gasa dole je blinkala, prekidač uporno pištao i nije prestajao dok opet nisam pritisnuo dugme i isključio ga. Koji mu je đavo? Kasno je da tražim majstora, treba li da se zabrinem? Gledao sam pod haubom da nije spala neka žica ili izgoreo kakav osigurač, ali ne vidim ništa (kao ni i pozadi na boci/multiventilu). Još nešto, tog dana i prethodnog takođe su (dugo) bile upaljene sve lampice pokazivača iako sam (sa takođe punim rezervoarom) bio prešao nekih 170 km... Tek kada sam prešao dodatnih 100 km počele su da se gase jedna po jedna. Da se nije nešto zaglupelo (crklo) pa ne zna koliko ima u rezervoaru, tj. misli da je prazan?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              On sirotan ne zna koliko ima u rezervoaru i ne misli ništa. Uredjaj koji meri pritisak u sistemu zna da li ima pritiskai to javlja gasnom kompjuteru koji na taj način zna da li ima goriva ili ne.
              U prevodu ako imaš 300 litara u rezervoarua pritisak je mali ili nikakav sistem "zna" da nema goriva....


              Najviše nervirajuća rečenica, ja, nema goriva u motoru, pre onog zadnjeg "ru" on već ispali sad sam sipao ima sigurno...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Saša
                CBC Senator
                • 05.11.2006
                • 277
                • NS

                #52
                Znači ne gine poseta majstoru. Moraće da sačeka subotu, nema druge. Hvala na dijagnozi.

                Comment

                • Saša
                  CBC Senator
                  • 05.11.2006
                  • 277
                  • NS

                  #53
                  Setio sam se još nečega: pre nekih mesec i kusur dana menjali su mi u jednom servisu u Veterniku filtere tečne i gasne faze. Da nisu tom prilikom zaboravili nešto podesiti ili su "čačkali" i nešto što nije trebalo? Dalje, isparivač do sada nije remontovan ali nije pravio ni probleme. Ima li on kakve "uloge" u svemu ovome?

                  Comment

                  • Keketarac
                    CBC Senator XXL
                    • 01.09.2007
                    • 588
                    • Novi Sad
                    • Seat Ibiza 1.2 TSI

                    #54
                    Originally posted by Dora View Post
                    On sirotan ne zna koliko ima u rezervoaru i ne misli ništa. Uredjaj koji meri pritisak u sistemu zna da li ima pritiskai to javlja gasnom kompjuteru koji na taj način zna da li ima goriva ili ne.
                    U prevodu ako imaš 300 litara u rezervoarua pritisak je mali ili nikakav sistem "zna" da nema goriva....


                    Najviše nervirajuća rečenica, ja, nema goriva u motoru, pre onog zadnjeg "ru" on već ispali sad sam sipao ima sigurno...
                    Lepo ti covek kaze, idi na neku drugu pumpu i naspi pun rezervoar, pa probaj. Ako ne proradi, onda idi kod majstora.

                    Comment

                    • Saša
                      CBC Senator
                      • 05.11.2006
                      • 277
                      • NS

                      #55
                      Rado, no šta da radim sa ovim gasom koji imam u rezervoaru? Već je pun do vrha. Da ga ispustim u atmosferu?

                      Comment

                      • rados
                        CBC Senator XXL
                        • 02.03.2011
                        • 539
                        • G.Milanovac SRBIJA
                        • OPEL ASTRA G Z16XE

                        #56
                        bitan je pritisak u sistemu, to jest od reduktora do injektora-a njega meri senzor pritiska na injektorima ili na crevu.pravac na gasnu dijagnostiku i sve ce se videti

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #57
                          Originally posted by Saša View Post
                          Rado, no šta da radim sa ovim gasom koji imam u rezervoaru? Već je pun do vrha. Da ga ispustim u atmosferu?
                          Nije Keketarac dobro čitao šta sam napisao, ja sam samo objasnio kako radi merač i kako motor zna da li "ima ili nema" gasa.

                          Pištanje čim se da kontakt obično označava neki strujni kvar, crkla špulna, fali džek na dizni (spao) ili tako nešto... Ono što ti možeš je da pažljivo pregledaš celu instalaciju gde ima ventila i dizne da proveriš da li je nešto spalo. Ostalo mora u servis...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Saša
                            CBC Senator
                            • 05.11.2006
                            • 277
                            • NS

                            #58
                            Bio sam jutros u ovlašćenom Fiat servisu ovde u NS-u i konstatovano je da problem pravi senzor pritiska gasa. Osposobili su mi auto i sada prebacuje bez problema na gas (naplatili su to 1.980 din), a problematični senzor je poručen pošto ga nisu imali na stanju (preporučili su da se zameni) i to će me koštati još 4.800 din + njihova usluga/rad.

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #59
                              Znaci popravka 70L benzina ili-ti 1000km na benzinu.

                              Comment

                              • speedplus
                                RIP Bio nam je drug!
                                • 15.01.2007
                                • 2419
                                • LAZAREVAC

                                #60
                                da je vozio dizelaša,senzor pritiska goriva bi ga koštao 5000km

                                Comment

                                Working...
                                X