Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Put-in
    Banovan
    • 28.01.2009
    • 189
    • Beograd

    #16
    Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

    Ako majstor koji ugrađuje plin hoće, može sakriti sve da se NIŠTA od instalacije ne vidi. A normalno je da u fabrici imaju neki standard gde šta ide i kako ide. Ali opet, nije to fabrički ugrađen plin. U svakom slučaju, ako si ti zadovoljan, ne vidim šta je tu onda problem.

    Comment

    • Saša
      CBC Senator
      • 05.11.2006
      • 277
      • NS

      #17
      Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

      Nije mi nikakav interes, nemam apsolutno ništa od toga. Kupio sam Puntića na kredu kao i mnogi drugi. No dobro, kako vi kažete. Over and out...

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #18
        Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

        Druze, ti ocigledno koristis pogresnu terminologiju - fabricka ugadnja, bar ja mislim, je kada se inzenjerski nesto projektuje unapred, a zatim se to realizuje na traci. Ja samo dobronamerno pisem, obzirom da zivim u Kragujevcu, Punto se sklapa na jednom mestu, a auto-gas se ugradjuje 6-7 km od tog mesta, u servisu koji izgleda kao i svaki drugi privatni servis za ugradnu auto-gasa. Dakle, nema ugradnje plina na traci, pa tako se to ne moze nazvati fabrickom ugradnjom.
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • Dzoni_mkv
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2007
          • 875
          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

          #19
          Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

          Originally posted by Saša View Post
          Nije mi nikakav interes, nemam apsolutno ništa od toga. Kupio sam Puntića na kredu kao i mnogi drugi. No dobro, kako vi kažete. Over and out...
          Daj fotke. Znam kako izgleda ta "fabricka ugradnja" ko nogama da su trpali pod haubu delove plinskog sistema. Ja sam gledao da kupim sa "fabrickom ugradnjom" i kada sam video kako su ugradili, odustao sam. Ugradili su mi u autokuci gde sam kupio auto. Cena je bila 400 eur niza. Kod mene se tek nista ne vidi, samo filter plina cisto da bude koliko toliko pristupacan radi zamene. Ako ti je tebi fabricka ugradnja odnosno "pedantnost" kao ono sto sam ja video, onda nisi video pedantnu ugradnju. Meni je ovo 3 auto na gas i umem pa prepoznam koji su koji elementi i da li se neko makar malo potrudio da to uradi kako treba.
          Ili su se naprasno popravili pa poceli da rade kako treba
          Last edited by Dzoni_mkv; 23.01.2012, 11:48.
          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

          Comment

          • pilot
            Banovan
            • 23.12.2006
            • 13
            • Beograd
            • fiat punto classic 2010

            #20
            Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

            A,HA! EVO GA!!!
            "Motor 1.2 8v TNG
            Na sledećim stranama su opisane i prikazane mehaničke karakteristike motora 1.2 8v sa dvostrukim
            napajanjem na benzin/ TNG
            Glava cilindara
            Glava cilindara potiče od glave benzinskog motora 1.2 8v; jedina uvedena varijanta se odnosi na ležišta
            usisnih i izduvnih ventila pošto su napravljeni od otpornijeg materijala. Osim toga uglovi obrade su
            smanjeni sa 3 na 2 sa oslonim uglom ventila povećanim na 600
            Ventili
            Usisni i izduvni ventili su specifični po materijalu i obradi uglova opsega zaptivanja.
            Katalizator
            Novi katalizator sa većim procentom plemenitih metala.
            "

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

              a,ha! Evo ga!!!
              a,ha! Gde je!!!
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #22
                Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                Dakle,s obzirom da sam u poslednjih godinu dana imao dosta posla sa uredjajima koji su "fabricka ugradnja",objasnicu neke pojmove za koje neki tvrde da su nazvanim pravim imenom.
                Tako da se dosadasnje ugradnje "fabrickog uredjaja" dele na:
                1-Ugradnja uredjaja, u auto kuci,koji Fiat distribuira sa zakljucanom ECU.
                2-Ugradnja na montaznoj traci??? sa takodje zakljucanom ECU.
                3-Ugradnja u auto kuci sa uredjajem koji je identican "fabrickom",ali je kuciste dizni druge boje i u tom slucaju Fiat nije odgovoran za garanciju(ali vam auto kuca to nece reci prilikom kupovine).

                E sad,sta su prednosti a sta mane:
                -Prednost ugradnje pod 1 i 2:
                - Pedantno(ne uvek) ugradjen uredjaj koji radi perfektno sve do momenta dok se nesto ne pokvari.
                -Mane/slabosti ugradnje pod 1 i 2:
                -u vecini slucajeva garancija ce vam biti od vece koristi ako je drzite u WC-u,na dohvat ruke.
                -nestrucnost osoblja u dijagnostikovanju kvarova
                -cene rezervnih delova 100% uvecane u odnosu na najskupljeg Landi Renzo dilera
                -cena rada
                -inicijalna cena uredjaja uvecana za 450eu
                -redovan servis(zamena filtera),po ceni tri puta vecoj nego u mrezi servisera Landi Renza.
                -zakljucan ECU,tako da u slucaju potrebe promene parametara ubrizgavanja vam nema pomoci.To jest ima,al za velike novce i to ne radi ovlasceni Fiat,nego morate sami traziti kod obicnog servisera iza coska.
                -nerviranje kad ukapirate da ste ispali stranka, jer vam garancija navodno ne vazi na uredjaj i sve delove placate vi,a ovlasceni servis Fiat sve to lepo naplati od Fiata.I tako zaradi 4 puta(interesantno, zar ne,mada mnogi i dalje ne kapiraju o cemu pricam.)
                -Prednost ugradnje pod 3:
                -Uredjaj(isti) placate 450eu jeftinije(ne uvek) u odnosu na "fabricki"
                -U vecini servisa u Srbiji,Balkanu,Evropi mozete dobiti pomoc u slucaju havarije,ECU otvoren/nije zakljucan
                -Garancija na opremu je dve godine ili predjenih 100.000km,uz redovan servis(zamena filtera na 10.000km
                -Cena delova duplo manja u odnosu na one koje su u Fiat-u
                -Mane/slabosti ugradnje pod 3.
                -Fiat zvanicno ne priznaje uredjaj koji nije distribuirao auto kuci.Tako da vam otpada garancija na auto,osim ako auto kuca, garanciju, ne prihvati na sebe.
                -Ponekad jako aljkava montaza.


                Eto to je ukratko ono sto vam se moze dogoditi,mada nekad stvari ispadnu bolje od tog.Sve ovo sto je izneto je na osnovu iskustva onih koji su tu "fabricku ugradnju" skupo platili,pa opet posle morali da plate.Siguran sam da ima i zadovoljnih korisnika,sve je to pitanje srece,kao i sedmica na loto-u.

                ps.
                ako nekog interesuje,ima jos materijala sto se tice Renault-Dacija "fabrickih ugradnji",samo otvorite temu.
                Last edited by speedplus; 05.02.2012, 16:38.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                  Spedplus srpski mitbuster iliti razbijač mitova

                  Samo opleti a i za Dačije, klik nova tema, naslov "Fabrička ugradnja TNG" i naprej, naći će se neko da se "brani"
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #24
                    Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                    u slucaju Dacia,sumnjam

                    Comment

                    • Plinadzija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.07.2008
                      • 1514
                      • Paracin

                      #25
                      Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                      Ajde otvorite novu temu nije red da pljujemo off topic
                      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                      Comment

                      • pilot
                        Banovan
                        • 23.12.2006
                        • 13
                        • Beograd
                        • fiat punto classic 2010

                        #26
                        Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                        Prednost fabričke ugradnje:
                        - Drugačiji sicevi ventila, ventili od kvalitetnijeg materijala, pod drugim uglom obradjeni. Rezultat: MOTOR NE TROŠI ULJE!!!!

                        PREDNOSTI NE FABRIČKE UGRADNJE GASA:
                        - Plinadžija koji je bivši portir propale firme, koji nije automehaničar!
                        - Pedantna ugranja koja ima stalne probleme
                        - Gumice ventila stradaju, pa motor za godinuipo dana ide više na ulje nego na autogas!!!!! ODPRILIKE 1l ULJA NA 1000KM!!!
                        - Dakle postajete dolivač ispod haube motora!

                        Molim da se ovaj tekst ne obriše, a radi prepoznavanja zadovoljnih korisnika autogasa!
                        Usput, pitam se što beogradski taxisti ne voze više na auto gas!
                        Last edited by pilot; 07.02.2012, 17:34.

                        Comment

                        • bmiillan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.04.2005
                          • 393
                          • beograd
                          • clk 200k

                          #27
                          Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                          beogradski taxisti bi najvise voleli da im auto ide na vazduh a i to bi im bilo skupo

                          ako nesto pises pisi argumentovano, ovako o sebi stvaras vrlo losu sliku

                          nije sramota ne znati ali je glupo hvaliti se time
                          nemoj na silu uzmi veci cekic

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                            Originally posted by pilot View Post
                            Prednost fabričke ugradnje:
                            - Drugačiji sicevi ventila, ventili od kvalitetnijeg materijala, pod drugim uglom obradjeni. Rezultat: MOTOR NE TROŠI ULJE!!!!

                            PREDNOSTI NE FABRIČKE UGRADNJE GASA:
                            - Plinadžija koji je bivši portir propale firme, koji nije automehaničar!
                            - Pedantna ugranja koja ima stalne probleme
                            - Gumice ventila stradaju, pa motor za godinuipo dana ide više na ulje nego na autogas!!!!! ODPRILIKE 1l ULJA NA 1000KM!!!
                            - Dakle postajete dolivač ispod haube motora!

                            Molim da se ovaj tekst ne obriše, a radi prepoznavanja zadovoljnih korisnika autogasa!
                            Usput, pitam se što beogradski taxisti ne voze više na auto gas!
                            Pilot ne lupetaj više i ne vredjaj.

                            Ako imaš nekog interesa ili da reklamiraš nešto, lepo se predstaviš i kažeš " meni je jako bitno da ljudi koje smo prevarili da imaju fabričku ugradnju to ne saznaju i ne linčuju nas" a ako si prevarena osoba za to postoji drugi način da se kaže.

                            Ove floskule što pišeš možeš na nekom poslastičarskom forumu da pišeš a ne verujem ni tamo da će ti verovati.
                            Da se razumemo, to što pišeš je tačno ali to ne postoji u zemlji SRBIJI, kraj i ende.

                            Pošto si krenuo da prozivaš a to je znak da imaš neka saznanja i skrivne namere, odustani. 100 godina si ovde član, nisi napisoa 3 poruke po godini a sad imaš sve lepe reči ovog sveta za fabričku ugranju na Punta. Mi smo blesavi a ti si pametan, ovo je zamka...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • banekg
                              CBC Senator XXL
                              • 06.09.2010
                              • 1274
                              • Nis
                              • Toyota Carina e 2.0

                              #29
                              Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                              Drugačiji sicevi ventila, ventili od kvalitetnijeg materijala, pod drugim uglom obradjeni. Rezultat: MOTOR NE TROŠI ULJE!!!!
                              Meni nijedan auto nije trosio ulje nakon ugradnje plina - kakve su ovo gluposti. A i ovo je super fora na novim automobilima,ugradjuju siceve ventila od stakla, pa vam onda za plin poboljsaju materijal - hebo te kakva prevarantska industrija...

                              I opet da te obavestim, ti majstori koji su tebi ugradili "fabricki plin", su upravo oni koje si opisao u gornjem postu - veruj mi, licno ih poznajem.

                              BTW - u vreme dok su se privatni servisi Rasa, Traka, Lukic, Bozanic, pa cak i Marsicanci u Kragujevcu, razbijali od posla, taj isti Zastavin servis je radio, ali nije imao posla, vec su ziveli na Drzavnoj grbaci, kao paraziti.
                              Last edited by banekg; 07.02.2012, 22:53.
                              Long Live CBC!!!

                              Comment

                              • vulkan
                                CBC Veteran
                                • 03.09.2011
                                • 151
                                • sabac
                                • mazda nisan

                                #30
                                Odg: Fiat punto classic sa fabričkim autogasom

                                Ma to Pilot samog sebe tesi sto je pukao mnogo para za ugradnju a nije morao.

                                Comment

                                Working...
                                X