BRC plinski uredjaji?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by BOOST
    Jeno pitanje:
    Koja je normalna cena za uvodjenje autogasne instalacije na jednog Yuga Skala 1116ccm motor. Nov auto je u pitanju (6meseci star) .
    Interesuje me posto cujem da zet juri instalaciju
    Normalna cena bi bila oko 310 evra, kod mene je 270 evra a ima i za 200 evra.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by BOOST
      Hvala hvala.. no, iskustvo je primetno, nema reci o tome.

      Nadam se da cemo se iduceg leta i sresti, Vrbas je blizu a u NS sam bar jednom nedeljno (uvek nesto nema u Vrbasu )

      Imas sina na forumima??? Pozdrav i njemu, i neka nastavi tatinim stopama, nemoze da omane!!!
      Ja sam druželjubiv i gostoprimljiv čovek zato slobodno navrati kad dodješ. A što se sina tiče, pa malo sam u dogodinama pa je dete stasalo do interneta mada je od malih nogu sa komjuterima jer sam uvek voleo tehniku i sve oko toga
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Kanarinac
        CBC Senator XXL
        • 08.10.2004
        • 2870
        • BG,Weedikovac

        #18
        Evo ja da odgovorim coveku ja imam BEC doduse na yugu i lepo radi u pitanju je 1.1 samo sto su mi uredjaj stvaili onaj do 2000ccm i radi lepo mada trosi malo vise ali sta ces dakle brc je ok mada je po meni lovato malo bolji iako se prica da ih isti proizvodi.

        I love my

        Comment

        • zec
          CBC Senator XXL
          • 05.01.2005
          • 450
          • bgd

          #19
          Evo ja da odgovorim coveku ja imam BEC doduse na yugu i lepo radi u pitanju je 1.1 samo sto su mi uredjaj stvaili onaj do 2000ccm i radi lepo mada trosi malo vise ali sta ces dakle brc je ok mada je po meni lovato malo bolji iako se prica da ih isti proizvodi.
          Poznat je los kvalitet zastavinih vozila i njihov radni vek.
          Da li ce voznja na plin odnosno sam plin ostetiti motor i skratiti mu vec i ovako kratak radni vek. Konkretno mislim na ventile odnosno na podmazivanje sedista ventila. Tu funkciju vrsi benzin a gas je malo losiji u podnazivanju.(ne razumem se bas mnogo a cuo sam da bi to mogao biti problem na ovim vozilima)
          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

          Comment

          • Ladislav
            CBC Senator
            • 14.12.2004
            • 223
            • Kragujevac
            • Lada Niva 1.7i

            #20
            Originally posted by zec
            Konkretno mislim na ventile odnosno na podmazivanje sedista ventila. Tu funkciju vrsi benzin a gas je malo losiji u podnazivanju.
            Pa cini mi se da nece biti bas tako...
            Funkciju podmazivanja (tj. u stvari medijuma za prenos maziva) benzin obavlja samo kod DVOTAKTNIH motora (motocikl, motorna testera, freza), dok kod cetvorotaktnih (skoro svi automobili, pa cak i YUGO) funkciju podmazivanja vrsi ULJE, nezavisno od toga na sta motor radi.

            Nisam cuo da je neko ikad ugradjivao plin u frezu...

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Tacno Ladislave, ali ipak moze da se desi da dodje do ubrzane erozije siceva ventila kod upotrebe LPG. Zato i postoje dodatni sistemi za podmazivanje kad se koristi LPG. Pokusacu da na brzinu nadjem link pa da ga zalepim da vidis o cemu pisem.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Ja nisam mehanicar niti ekspert za automobile ali evo procitajte...

                http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... shlube.htm


                www.flashlube-europe.com/

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  Funkciju podmazivanja (tj. u stvari medijuma za prenos maziva) benzin obavlja samo kod DVOTAKTNIH motora (motocikl, motorna testera, freza), dok kod cetvorotaktnih (skoro svi automobili, pa cak i YUGO) funkciju podmazivanja vrsi ULJE, nezavisno od toga na sta motor radi.
                  netacno, ulje iz motora NE sme da dodje u kompresioni prostor i NE podmazuje ventile. uzgred, kod dvotaktnih i nema ventila pa ne postoji nikakvo podmazivanje istih.

                  kod 4taktnih benzin je taj koji "podmazuje" ventile, odnosno sedista ventila- tipican primer je bas Jugo i njegov motor.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by dranix
                    Ja nisam mehanicar niti ekspert za automobile ali evo procitajte...

                    http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... shlube.htm


                    www.flashlube-europe.com/

                    Ima toga i kod nas da se nabavi ali nisam siguran u svrsishodnost sprave. U principu ako se ljudi pridržavaju uputstva da povremeno voze na benzin onda je višak sigurno. Sa druge strane upotreba gasa u vozilima baš tog tipa, znači starijih generacija, pokazuje da to sve ide bez posledica.

                    U svakom slučaju mislim da ne škodi ali je ekonomska situacija takva kakva je.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • dintel011
                      CBC Senator XXL
                      • 12.03.2005
                      • 348
                      • Beograd, Vidikovac

                      #25
                      Da li neko zna nekog majstora KOJI UME da nasteluje BRC uredjaj sa Lamda modulom marke BLITZ?
                      Bio sam na par mesta u gradu koji su "ovlasceni BRC" zastupnici i serviseri, ali i pored dobre volje, nisu umeli da mi pomognu.

                      Comment

                      • dintel011
                        CBC Senator XXL
                        • 12.03.2005
                        • 348
                        • Beograd, Vidikovac

                        #26
                        Problem stelovanja sam resio u servisu
                        R & R Electronic Beograd - Zemun, Dragana Rakića br. 10b, tel. 011 3075-225 i 064 2184-012.
                        cisto ako nekog interesuje, covek je EXPERT za BRC i nije prevarant.

                        Comment

                        • SreckoBG
                          CBC Član
                          • 23.02.2005
                          • 79
                          • Novi Beograd

                          #27
                          Usudicu se da dodam da je taj Ranko sav u fazonu "avioni, kamioni". Kad sam otisao kod njega na ugradnju uredjaja, hvalio se u vezi sa ugradnjom u Jaguara: kako se ugradjuje, gde koji deo ide... Za moj auto je NAGADJAO gde bi postavio isparivac, pa bi mi sekao crevo od u****, pokazivao mi je sheme... Uveravao me je da je dobar majstor. Dao sam mu da mi ugradi uredjaj, ali me je posle dva sata zvao da dodjem po auto, jer nije imao neki deo i da treba da ga poruci. Vise me nije zvao.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Danas sam bio kod njega,Srecko sto mi ne rece ranije da ga iskritikujem i prebijem sto tako postupa sa musterijama. Dintel, rekao mi je da si bio i sta ti je zamenio
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • dintel011
                              CBC Senator XXL
                              • 12.03.2005
                              • 348
                              • Beograd, Vidikovac

                              #29
                              Originally posted by SreckoBG
                              Usudicu se da dodam da je taj Ranko sav u fazonu "avioni, kamioni". Kad sam otisao kod njega na ugradnju uredjaja, hvalio se u vezi sa ugradnjom u Jaguara: kako se ugradjuje, gde koji deo ide... Za moj auto je NAGADJAO gde bi postavio isparivac, pa bi mi sekao crevo od u****, pokazivao mi je sheme... Uveravao me je da je dobar majstor. Dao sam mu da mi ugradi uredjaj, ali me je posle dva sata zvao da dodjem po auto, jer nije imao neki deo i da treba da ga poruci. Vise me nije zvao.
                              OK uvek trba cuti i drugu stranu tj i ne zadovoljne musterije doticnog majstora.
                              Sto se mene tice, problem je bio u reduktoru, ponudio mi je dve opcije, remont ili postavka novog.
                              Odabrao sam postavku novog, nije ga imao u radnji, okrenuo je BRC zastupnika, reduktor je stigao u orginalnom pakovanju sa pratecom dokumentacijom.
                              Sto se tice tvrdnje Ivana T, da su reduktori stari par godina, moj koji sam kupio je star par meseci, tako pise u pratecoj dokumentaciji, garancija je na 12 meseci.
                              Proslo je cetiri dana, nikakvih problemna nisam imao.

                              Comment

                              • Ladislav
                                CBC Senator
                                • 14.12.2004
                                • 223
                                • Kragujevac
                                • Lada Niva 1.7i

                                #30
                                Kad su mi pre godinu dana ugradili uredjaj (BRC), rekose mi da posle 10.000 Km dodjem na kontrolu i ciscenje (ili bese zamenu, ne secam se) filtera za plin.

                                Odem ja pre neki dan, u servisu neki novi likovi i kaze jedan: "Ako lepo ide, ne zeza, ne trosi mnogo, onda nema potrebe da se cacka filter, kod Lovata se cisti na 10.000 Km, a kod BRC-a tek na 30.000"

                                Zna li neko pouzdaniji da mi odgovori na ovo?

                                Comment

                                Working...
                                X