BRC plinski uredjaji?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    Kakv je to savet da vozi dok ne primetiš da se membrana muči.
    takav savet niko nije ni dao, ajde procitaj poruku jos jednom

    receno je da je PROCENA kada kontorlisati filter pogresna ako se vec dodje do faze da ne moze da se vozi.

    naravno da za 400 ili 1000 dinara onaj ko smatra da nema pososbnosti da sam zameni filter i ne zna sta tacno radi tako nesto i ne treba da pokusava.
    kao i sve druge servisne radnje oko auta.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #47
      Dintel evo bas sad od Ranka dolazim i pitao sam za filter oko 7-10EU je i menja se po pravilu na 20.000 a revizija na 40.000 ali obicno uvek ide revizija.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Originally posted by brick
        Kakv je to savet da vozi dok ne primetiš da se membrana muči.
        takav savet niko nije ni dao, ajde procitaj poruku jos jednom

        receno je da je PROCENA kada kontorlisati filter pogresna ako se vec dodje do faze da ne moze da se vozi.

        naravno da za 400 ili 1000 dinara onaj ko smatra da nema pososbnosti da sam zameni filter i ne zna sta tacno radi tako nesto i ne treba da pokusava.
        kao i sve druge servisne radnje oko auta.
        Kako god, takva intercencija se ne radi u kućnoj radinosti i tačka. Svako može da je radi na svoju odgvornost ali sam antiprotivan da se tako nešto preporučuje.

        Da preformulišem, ko je dovoljno stručan da po boji ulja proceni da li da ga menja ili ne?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          ni gumu kada se probusi na putu ne treba sam menjati, moze da padne auto sa dizalice )

          a ni svecie se ne smeju ni dotaci rukom, zamisli da te udari struja

          sto od jednostavnih stvari praviti magiju, ako se radi po napisanoj proceduri nema ama bas nikakvog rizika, nista veceg od tocenja gasa na pumpi svojerucno.
          a gas se po Evropi toci od starne vlasnika i nesto nema vesti o silnim povredama i smrzotinama iako je mnogo veci rizik.

          naravno, ko nista ne ume da radi, ni da ukuca ekser, ne treba da se bavi bilo cime na autu i za takve je jedino resenje dubok novcanik za svaku sitnicu. a takvih u ovim krajevima je rekao bih vrlo malo.

          a sta sa ulje, kakve veze ima boja ulja sa filterom gasa ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #50
            Brick,
            Sto se tice ulja to je Dora karikirao da kad je gas filter vec pun onda moze da bude kasno jer vec postoji rizik od detonacija.
            Gas na zapadu toce ljudi sami, zene, svi brate. Retko kad vlasnik i to ne zbog gasa nego sto to tako ide (da bi opravdao svoje postojanje). Ja se ne bakcem tehnikom samo zato sto nemam para vec zbog zakazivanja, cekanja itd. Zamena filtra je posao od 10 minuta na licu mesta i bilo gde (na ulici) i to zbog toga sto treba cekati da izadje ono malo gasa iz sistema. Trajalo bi inace 5 minuta. Ja ne preporucujem nikome da bilo sta radi sam. Zasto onda dajemo odgovore kad postoji samo jedan. IDITE KOD MAJSTORA REDOVNO po knjizici da vas ne boli glava. Samo, na osnovu svega sto sam procitao na ovom forumu, video i cuo do sada tesko da bi imao poverenja u veliki broj majstora. Ja veoma lako dajem pare majstorima kad sam za to spreman i nije potrebno da mi se neko muva 3 sata da bi opravdao trazen novac. Neka uradi kako treba i za nekoliko minuta ako zna i ima carobni stapic. To cenim jos mnogo vise. Znanje je znanje i to pre svega treba platiti. Sam rad ionako niko nigde i ne ceni. Ima armija neznalica koji ce da rade repetitivne poslove za malu kintu. To bar nikada nije nedostajalo niti ce.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #51
              Dora pita za ulje u motoru kako oceniti po boji da je vreme za zamenu ne zavisno od LPG.
              A filter jeste teoretski lako zameniti ali ne znam brick dal si to radio ali kad menjas filter menjas i sve ostalo u pakovanju a to je barem 10-tak raznoraznih delica koji idu u kompletu i vrlo je lako da obican vozac koji zna da kuca eksere i to vrlo dobro, pogresi pri postavljanju o-ring gumica i pretegne ih i tako ostetiti. Zato bolje platiti tih 2-300 din za zamenu i imati koga kriviti ako nesto nije u redu.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #52
                Sta imas od toga da imas koga da krivis? Moralnu satisfakciju? Ljudi su skloni da nadju krivca uvek samo da sebe opravdaju. Svi su krivi samo ja nisam. Samo jedna gumica bi mogla da se okrene naopako a i to tesko. Ko ima bas takvu srecu a ni malo pameti da vidi dve proste stvari sam je kriv. Mozda par stotina dinara nisu previse. Koliko dugo se ceka na red za servis? Vise kosta telefonski razgovor da se zakaze nego sam servis. Majstori mogu biti daleko itd. Ja menjam sam, a vi kako hocete. Kad pukne javice moja zena

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #53
                  Ma ajde sta tu plasite ljude,te ce ovo da im se desi te ono.normalno ko je totalni duduk i smotanko,ili nece da prlja ruke,nemoj da dira nista.
                  A -43 i nije neka temperatura,rusi zive na toliko po par meseci
                  Kome crkne gumica na slavini za vodu u kupatilu,nemoj slucajno da menja.voda je pod velikim pritiskom a i ima puno elektricnih uredjaja,tako da je smrt neminovna.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #54
                    Originally posted by zoranbg
                    Ma ajde sta tu plasite ljude,te ce ovo da im se desi te ono.normalno ko je totalni duduk i smotanko,ili nece da prlja ruke,nemoj da dira nista.
                    A -43 i nije neka temperatura,rusi zive na toliko po par meseci
                    Kome crkne gumica na slavini za vodu u kupatilu,nemoj slucajno da menja.voda je pod velikim pritiskom a i ima puno elektricnih uredjaja,tako da je smrt neminovna.
                    Pa koji moj onda ne vadite zube sami? Što otići zubaru?

                    Mislim ovako da skratim pametovanje. Ja nalepše obožavam kad u sred posla dodje čovek da mu menjam filter, baš mi je jako stalo da prekinem posao i uradim to a uradim odmah jer je operacija trivijalna sem ako neki majmun nije stavio filter motoru u gde nema svetla.
                    Iz tog razloga mi uopšte nije stalo da mi neko dolazi za zamenu filtera ali ljudi dolaze.

                    Sa druge strane sam hteo da kažem da je to trivijalna operacija ali za nekog ko ima afiniteta da radi i dobro se raspita šta radi. Ima samo par delova ali se nekako uvek naopako slože, kako im uspeva ne znam. Ima dve gumice koje mogu da se oštete pa ih ti nemaš kad ti odma zatrebaju. Ima burence i holender koji mogu par puta da se stegnu ili jednom krvnički, a svi imaju osećaj koliko je to jer to rade svaki dan. Mislim ja ne pratim fudbal uopšte ali ako ne sastavim najbolju reprezentaciju som sam.

                    Za razliku od drugih stvari na automobilu ja radim sa gasom. Kako ko hoće da savetuje nek savetuje za ostalo. Ja savetujem da se popravka vrši u servisu, da se servis vrši u servisu i da se ugradnja vrši u servisu.
                    Ne vidim ovaj deo foruma u smislu kako naučiti sve u tri koraka da ugrade gas i baš svaki kvar da otklone. Vidim kao propagaciju gasa, objašnjenje prednosti i mana, pomoć u izboru i jednostavno pomoć prilikom korišćenja. Za sve ostalo ima servis ili nek radi sam na sopstvenu odgovornost.

                    A tebi lično plaćam 1000 evra da držiš ruku ispred mlaza gasa tri sekunde na -43 jer to nije strašno. Uverićeš se da je to lako zaradjen novac.

                    Tolko slova za bednih 400 dinara na svakih 10000 KM. Pa to ima svaki slepac u džepu.
                    Onaj ažuri na voz i mrzi ga da zakazuje, onaj drugi se razume u sve i svašta, ali oba ne gledaju ljude koji nemaju pola pojma o čemu oni pričaju i predstavljaju da je nešto lako, jeste lako kad znaš. Takvi ljudi prate ovaj forum ali ne pišu ja pišem zbog njih ne ne zbog vas koji pišete i sve znate.

                    Pogledajte lepo broj poruka a desno broj čitanja.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Mislim smejurija. Ne znam sta se palite, kao sad ste vi sami svoj majstor i kao znate da zamenite filter i menjacete ga sami, a ostali glupaci nek cekaju u redu kod majstora. Jeste da to nije komplikovano ali vi ste to toliko pojednostavili a ja govorim ovde sa rezervom da prosecni ljudi koji su na ovom forumu citaju ovo i onda ce po vasoj majstorskoj preporuci uzeti sami da menjaju i nesto ce krenuti naopako. A bas kako Dora kaze od silnih delica uvek nesto krene naopako da se slozi.
                      Ovde se ne diskutuje o tome ko je sposoban i pametan da sam zameni filter i da kada kazem da imas koga da krivis to je zato sto mozes da odes i kazes uradi mi ponovo jer nisi dobro, a kad ti neko odrzava sistem pa si sam pokidao gumicu nemozes da dodjes i kazes "E majstore sjebao sam stvar. Ista stvar kao i sam se igrati i stelovati gasni ventil, mozes i sam al ne moj.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #56
                        Svako je nekada bio "prosecan" ali sve se uci a bogami skola se i placa tako da svako radi na spostvenu odgovornost i rizik.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #57
                          Originally posted by dranix
                          Svako je nekada bio "prosecan" ali sve se uci a bogami skola se i placa tako da svako radi na spostvenu odgovornost i rizik.
                          Ma naravno brate, al ovo mu dodje kao ono zamena ulja, filtera i svecica na kolima. Isto vecina zna sama da uradi pa opet ide kod majstora jos tamo i ne zna dal mu je sve zamenio al eto tako to ide kao i za filter.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #58
                            Poverenje je vaznije od svega. Kad toga nema....

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #59
                              Pa dobro onda.kad smo kod tolike price o profesionalizmu .Hoceli neko reci kako se postaje profesionalac za ugradnju autogasa.
                              koja srednja skola?
                              ili je dovoljan polozen kurs?
                              ko overava u Srbiji nekom ,da je profi za to?
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #60
                                Originally posted by zoranbg
                                Pa dobro onda.kad smo kod tolike price o profesionalizmu .Hoceli neko reci kako se postaje profesionalac za ugradnju autogasa.
                                koja srednja skola?
                                ili je dovoljan polozen kurs?
                                ko overava u Srbiji nekom ,da je profi za to?
                                Josh koliko sutra imash shansu da polozish kurs i postanesh profi!

                                Uslov koji morash da ispunish pre polaganja je da imash registrovan servis, min. 5 godina iskustva u radu sa LPG-om, zamenjenih min. 5.000 LPG filtera i ugradjenih min. 1.000 LPG uredjaja.

                                Kad ispunish islov mozesh na polaganje i ako polozish postajesh profi!

                                Javi kada budesh bio spreman.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X