Interesuju me vasi razlozi za i protiv uvodjenja plina. Iako je tema puno puta razradjivana, aktuelna je opet zbog najave uvodjenja takse. I jos nesto, da li je neko naleteo na los plin, kao sto nailazimo na lose gorivo (
skoro uvek).
Plin, za i protiv
Collapse
X
-
U pitanju je neka nova taksa... Cak sam cuo da ce biti preko 10.000 dinara
Mada sumnjam...
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Ne razumem, o kakvoj taxi je rec??
10000 placa onaj ko ugradjuje ili vozi na plin, ili kako???
Comment
-
-
Eh, spominje se cena od 15000 dinara, ali bice da je to vise politicko pitanje, nego za ovde prisutne. Da li je neko primetio razliku u kvalitetu plina, recimo kod nas i inostranstvu? Cuo sam raznih prica, a neznam koliko su tacne...Da li je situacija preslikana kao u slucaju sa benzinom.
Comment
-
-
Za taxu mogu samo da me povukuOriginally posted by borisbignEh, spominje se cena od 15000 dinara, ali bice da je to vise politicko pitanje, nego za ovde prisutne. Da li je neko primetio razliku u kvalitetu plina, recimo kod nas i inostranstvu? Cuo sam raznih prica, a neznam koliko su tacne...Da li je situacija preslikana kao u slucaju sa benzinom.
Razlike izgleda da ima, vidi se ponekad po potrošnji. Slobodan je uvoz, pa zavisi ko odakle uzima. U principu najviše zavisi od udela butana i propana u smesi.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Boosta ne pitaj za plin jer grize cim se plin spomene
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Evo ti link pa procesljaj malo... ima vrlo korisnih saveta http://idata4.network.biggnet.net/pr...er=asc&start=0
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
gasnih instalacija
Comment