Plin, za i protiv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    BTW: Netreba BOOSTu nista da se kaze, ima chika NOS pa namiriso da se Auto-gas poceo osecati svuda po forumu pomalo, rekoh, daj da saniram ovo dok nije puklo negde

    Shala o saniranju, nemam nista protiv, cak mislim da je bolje imati uvid u sve i dobiti pomoc da bas nebi puklo negde jer se bojim da kako je krenulo da ce se uskoro pojaviti KIT za ugradnju po pijacama pravljeni u SKLJ zemljama za ugradnju po principu "uradi sam " sto mi se definitivno nebi nimalo dopalo .
    Znas ono pravilo, ako nesto moze poci pogresnim putem, poci ce
    Zato sto bolja kompetencija , to manji rizik. A tu ste Vi koji znate sta radite da pomognete ili odgovorite od suludih ideja
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      Originally posted by BOOST
      Shala o saniranju, nemam nista protiv, cak mislim da je bolje imati uvid u sve i dobiti pomoc da bas nebi puklo negde jer se bojim da kako je krenulo da ce se uskoro pojaviti KIT za ugradnju po pijacama pravljeni u SKLJ zemljama za ugradnju po principu "uradi sam " sto mi se definitivno nebi nimalo dopalo .
      U prilog tome: sinoć sam na pumpi video dva automobila kojima je izvod za punjenje gasa u gepeku Od ta dva jedan je taxi
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        Originally posted by Heinz
        Originally posted by BOOST
        Shala o saniranju, nemam nista protiv, cak mislim da je bolje imati uvid u sve i dobiti pomoc da bas nebi puklo negde jer se bojim da kako je krenulo da ce se uskoro pojaviti KIT za ugradnju po pijacama pravljeni u SKLJ zemljama za ugradnju po principu "uradi sam " sto mi se definitivno nebi nimalo dopalo .
        U prilog tome: sinoć sam na pumpi video dva automobila kojima je izvod za punjenje gasa u gepeku Od ta dva jedan je taxi
        Šta misliš šta tek ja vidjam svaki dan Zahvaljujući taxistima ovaj deo autozanata je spao na niske grane. Što je oprema bezvrednija to je bolja a majstor koji to hoće da ugradi ili popravi je najbolji na svetu.
        Uvek ponavljam da su oni najbolji primer da je gas u kolima bezbedan jer bi inače da je onako kako ljudi u većini misle svaki dan bar jedan taxista odleteo u vazduh. Pripremam na sajtu jedan deo na tu temu da pokažem šta ljudi voze.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          Originally posted by BOOST

          jer se bojim da kako je krenulo da ce se uskoro pojaviti KIT za ugradnju po pijacama pravljeni u SKLJ zemljama za ugradnju po principu "uradi sam " sto mi se definitivno nebi nimalo dopalo .
          Znas ono pravilo, ako nesto moze poci pogresnim putem, poci ce
          Ne moras da se bois to vec moze da se kupi i to verovali ili ne bas na pijacama a dokle ce tako to niko ne zna

          Pozdrav

          P.S. ja sam jedan od onih koji gledaju i citaju sve teme o gasu
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            Imam jedno pitanjce za Doru kakva ti je ono crna lista mislim zbog cega i sta radis sa njima

            Automobili na crnoj listi:
            Pežo 605 V6 3000 24V,
            Volvo 244 K Jetronic
            Citroen XM3000

            Pozdrav
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Originally posted by Ivvan
              Imam jedno pitanjce za Doru kakva ti je ono crna lista mislim zbog cega i sta radis sa njima

              Automobili na crnoj listi:
              Pežo 605 V6 3000 24V,
              Volvo 244 K Jetronic
              Citroen XM3000

              Pozdrav
              Ubijem ih po vidjenju To su automobili u koje da bi ugradio gas treba da rodiš mečku. Pošto su prvi i poslednji isti motor tako ispada da je to jedan isti, onaj Volvo je zeznut zbog mesta za mikser a ostalo i nije tako. Uglavnom, pripremam ljude da je ugradnja u njihov auto zeznuta stvar i da se ne iznenade zbog veće cene. Da ne bi pucao treba staviti dva odgovarajuća miksera sa po tri cevi na sebi a isparivač negde oko ABS-a, ko je video to ispod haube znaće o čemu pričam. Za tu ikebanu treba vremena i strpljenja.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Hmm.. zar nema druga izduvna grana za ove stare volvose?

                Sta je motor u njima? B20, B21, B23 ?? Mislim da B230 kin usis odgovara i da je plenim bolji, sam sto treba u tom slucaju prilagoditi rupe za injektore, jer K-Jet i kasniji LH nemaju iste injektore. Samo razmisljam da ti olaksam ako ikako moze , naravno da izmena usisne grane ima svoju cenu tako da negubis nista ali je verujem lakse za promeniti usis nego li raditi sve duplo ili troduplo ?

                Mozda brick zna tacno kakkva je situacija sa usisima izmedju ovih motora.
                Blok je B blok i maltene isti..
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  pokusavam da ukapiram zasto nema dovoljno mesta za mikser. blok je isti, glava je prakticno ista po dimenzijama a i usisna grana je ista za B23 i B230 motore.K Jet je razlicit u sistemu goriva i K regulatoru. jedino za K regler mogu da pretpostavim problem jer je fiksiran po polozaju krutim cevima i fiksnim odnosom prema kucistu filtera vazduha.

                  ali i pretpostavljam da je neko napravio odgovarajuci kit sa delovima u**** koji se menjaju. a mozda i nije jer je K Jet relativno retko ugradjivan u Volvoe, tokom 75-81 posto je vecina posle toga presla na LH Jet.

                  i kod mene je malo vise zgusnuto ali je po meri napravljem mixer+ klapna kombinovani u jednom komadu i lepo je leglo.
                  ali. AKO Dora kaze da jeste zeznuto onda jeste tako
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Nesumnjam da je zeznuto, vec razmisljam da li ima takvih dovoljno da bi se isplatilo naci alternativnu usisnu granu.. da bi bilolakse Dori da uradi, nista vise
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      ne znam da li bi se isplatilo. K Jet je tehnologija 70tih godina a tih auta kod nas ipak nema previse/ dovoljno. nesiguran?
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Originally posted by BOOST
                        Nesumnjam da je zeznuto, vec razmisljam da li ima takvih dovoljno da bi se isplatilo naci alternativnu usisnu granu.. da bi bilolakse Dori da uradi, nista vise
                        Ovde ih je relativno malo, ili su karburatori ili novije konstrukcije kao kod Bricka. Ovo je K glava koja je negde u visini malo iznad kartera a usisna grana dolazi odgore. Problem čini guma kojom je to povezano. Specifična jer je K glava mnogo većeg prečnika u odnosu na dolazeći usis. E tu treba uglaviti jedan deo koji je minimalno 2,5 sm visine a guma ima malu ukupnu visinu i ekscentrična je. Znači da je treba sabiti jer nema mogućnosti skraćivanja i staviti u tačan položaj jer će vući falš vazduh. Pristupačno je kao kad jež opšti sa drot četkom. Pošto je to matoro, normalno je da je kruto i eto muke. Takodje doći do vodenih creva da uzmeš vodu za isparivač je... Sve u svemu isečeš ruke samo tako.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          Znaci cim ih vidis saljes sina po pusku a ja bas hteo da kupim jedan 244

                          Pozdrav
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            Pitanje za Doru u sta je po njemu bolje (isplatljivije ,lakse) ugraditi plin

                            Volvo 440 1.7 turbo 89. god. LH 2.2 jetronic
                            ili
                            Mazda 323f 1.6 16v 90.godiste i nisam siguran da li je sa ubrizgavanjem i kakvim

                            Ovo me interesuje jer ce to biti jedna od kljucnih tacaka prilikom odluke o kupovini

                            Hvala i pozdrav
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              Jeftinije na mazdu sigurno 2 puta zbog LH jetronica na volvu... no da cujemo strucnjaka
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Originally posted by Ivvan
                                Pitanje za Doru u sta je po njemu bolje (isplatljivije ,lakse) ugraditi plin

                                Volvo 440 1.7 turbo 89. god. LH 2.2 jetronic
                                ili
                                Mazda 323f 1.6 16v 90.godiste i nisam siguran da li je sa ubrizgavanjem i kakvim

                                Ovo me interesuje jer ce to biti jedna od kljucnih tacaka prilikom odluke o kupovini

                                Hvala i pozdrav
                                Ono što treba da bi taj turbo i dalje bio turbo košta 1000 evra, za Mazdu u najgoroj varijanti sa sve full opremom to košta malo više od pola a može i dosta manje a da radi sasvim kako treba. Imaš cene na sajtu.

                                Neki dan mi je bila jedna turbo Lancija ali nisam slikao, doći će za neki dan opet pa ću valjda uslikati turbo sa pravim gasom
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X