Detonacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    @Ivan TE bre sto ste na kraju srca. Prvo nisi ti radio na laguni kada je poslednji put bila u servisu vec neki od momaka. Nisam licno tada bio pa nemogu da ti kazem koji. Rekli su promeni svecice i kablove i ja sam to ucinio. Nisam od onih koji dzangrizaju pa nemoj da ovaj post shvatis tako. E sad znam ja da je najbolje da kupim novu lagunu ali..... Hebiga nekukam ja sto sam promenio i kablove i svecice al bre brate ti predlazes da promenim motor?
    Naravno ovaj savet za svecice dosao je BEZ pregleda osciloskopom, znaci vise mi je delovao preventivno...

    @BOOST
    Ovo vec ima smisla, da naravno ima MAP senzor i jos sutra cu pogledati kako stvari stoje s crevom do mapa. Posto je ranije bilo detonacija moguce je da je neka napravila rupicu ili pukotinu u crevu koja se nevidi golim okom. Super hvala na savetu.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      al bre brate ti predlazes da promenim motor?
      Da Djuka, po mogucstvu diesel!

      Odustajem od igre gluvih telefona. Ako nadjes vremena da svratis do servisa, mislim da ces problem brze resiti. U cetvrtak ne radim.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • nikolapanic
        CBC Senator XXL
        • 16.10.2005
        • 657
        • Petrovac

        #18
        Ako auto nema LCS i dobro je nastelovan,da li postoji veca mogucnost za detonacije zbog nemanja LCS-a ili ne?Znaci,opet kazem ako je smesa dobro nastelovana(onako rucno na sraf),posto sa LCS-om mora da bude OK.
        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

        Comment

        • Bane
          CBC Senator XXL
          • 30.05.2006
          • 344
          • Konjarnik Bg

          #19
          [/quote]
          Ako nadjes vremena da svratis do servisa, mislim da ces problem brze resiti. U cetvrtak ne radim. [/quote]

          covek je lepo rekao ovde se nece resiti problem.
          pravac servis

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by djukic
            Znaci detonacije nastaju npr. u drugoj kada ides sporo i krenes da ubrzavas (das jaci gas). Dobro u svakom slucaju nebezim od servisa samo mi je zence u 9 mesecu pa nemogu da se svrckam. Cim uhvatim vreme idem kod Ivana da ga davim
            Piše u lepljivim porukama, na mom sajtu a i svakoj stranci objasnim da je to što navodiš uobičajeno za izazivanje detonacije.
            Tako ne sme da se vozi auto na plin. Neki mogu i neće nikad da se dogodi a neki ne, zato svima savetujem da izbegavaju davljenje motora. Naglo dodavanje gasa kad obrtaji idu prema dole izaziva nagli "pad" potpritiska i u tom trenutku siromašnu smešu jer nema šta da uvuče dovoljno gasa ili bar ne dovoljnom brzinom.

            Jednostavno taj motor koji je injection nije konstruisan da bude karburator. U tom trenutku on može da detonira i na benzinu ali se to ne oseti ili ne čuje pa se niko ne zabrinjava. Usisna grana je puna eksplozivne smeše kad se vozi na gas pa je detonacija tada mnogo glasnija i destruktivnija.

            Ukratko tako ne sme da se vozi auto na plin. Onaj ko ne želi da menja navike il ishvatanja ne treba da preradjuje auto, to jest ne treba da ga degradira. Zato potenciram sekvencijalni uredjaj jer ne treba menjati navike.
            Cena diktira tempo ali se mora praviti kompromis. Menajč služi da se ona ručica drma levo desno i napred nazad, zato je napravljena.
            Osnovno pravilo kod vožnje na plin je NIKAD ne dodavati gas kad su obrtaji u padu. Mislim na naglo dodavanje gasa.
            Drugim rečima nikad ne puštati prvo kvaćilo pa onda dodati gas, UVEK obrnuto.
            Da se ne upuštam u to da u trenutku kočenja motorom ili kod "davljenja" motora on ide u kontra smeru, lanc (kaiš) ide unatrag, ventili idu kontra, bregasta ne prati radilicu kako treba itd... Nemam volje da objašnajvam ovo jer će shvatiti onaj ko razume kako motor radi.
            Razlika izmedju onih što im tada detonira i onih kojima ne je u tome što su drugima naštelovani ventili, ispravni kablovi i ostalo, pravilno zategnut remen-lanac i još koješta. Njima ne promaši varnica ranije ili kasnije, ne ostane ventil otvoren u pogrešnom trenutku itd...
            Objasniti nekom da mu je motor neispravan i da zato detonira je mukotrpan i uzaludan posao jer je zlatna rečenica " pa na benzinu radi kao violina" da, ali malko raštimovana, samo malkic. To malkic devojci sreću kvari, samo malko nije nevina....

            Za ostale važi pravilo koje sam napisao gore i neće biti problema to jest detonacije.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Ovaj Dorin post gore je ubedljivo najbolji post u smislu prakticne voznje na gas nasta skoro niko ne misli. Ja vec godinama pisem da se meni nista lose ne desava sa gasom nadajuci se da ce neko shvatiti zasto. Doro, al si ga nacrtao svaka ti cast. Post mozes komotno da stampas kao uputstvo za rad i da delis musterijama zajedno za racunom za ugradjenu gasnu instalaciju.
                Nazalost, ljudi retko citaju dalje od cifara.

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #23
                  1. Odlutali ste stvarno
                  2. Nije mi potrebna skola o motorima, jednu sam zavrsio (teorijska) a prakticnu sam odavno savladao.
                  3. Forum je mesto za razmenu iskustava, znaci ako ja treba da skinem remenicu, ja postavim post na forumu i neocekujem odgovor tipa idi u servis?
                  Znaci nepitam kako se operise na otvorenom srcu (mada je i to zanatski posao) samo je opasno vezbati se
                  4. Nije mi bio cilj da kritikujem servis (kome verujem) vec da pitam sta bi to jos moglo da bude mislim da uzrokuje detonacije.

                  BOOST je napisao pravu stvar koja mozda u mom slucaju i nije tacna (videcemo) ali je to ono sto ocekujem od foruma znaci razmenu iskustava (ima strucnijih koji su neki problem resili). Ovde bre kad se napise recenica o gasu u kolima odmah te preporuce da ides u servis???
                  Ja nisam hteo sam da ugradjujem auto gas (ni na jednom automobilu) otisao sam u servis i to su mi momci uradili korektno brzo i fino. Prvih 20.00km je bilo sve odlicno (znaci doro vozili smo lagunu isto kao i sada) i nije bilo detonacija, znaci nismo je davili i nagrdjivali. Meni stvarno servis netreba da bi zamenio zupcasti, svecice, glavu motora, letece, lezece, karike, lamelu pa cak i automatski menjac.... To sam savladao i to dobro radim.
                  Nedostaje mi iskustvo u dijagnostici, e ta nova znanja ocekujem od furma.

                  Ovaj forum nebi smeo da se pretvori u Male oglase i besplatan reklamni prostor. Kao takav mi sigurno (a mislim i vecini) nece biti vise interesantan.

                  P.S. Neke stvari u zivotu radim iz cistog zadovoljstva, pa tako volim da se igram sa automobilima
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Ovde bre kad se napise recenica o gasu u kolima odmah te preporuce da ides u servis
                    trudim se da te razumem, iz obimnog iskustva sa mehanikom procenjujes da mozes da se izboris i sa elektrikom.
                    servis preporucuju iz pretpostavke da ti kao pojedinac nemas (skupu) opremu potrebnu za analizu varnice, za dijagnostiku interakcije sistema kompjuter, senzori, sama varnica.

                    elektrika se za razliku od mehanike " ne vidi' golim okom i bez instrumenata /analizatora je manje vise slepo lutanje u mraku.

                    ako imas opremu, pitaj a ja cu probati ( i verujem svi drugi) da ti pomognu preko foruma da sam razresis problem.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      @Djukic

                      Ja ti uopšte nisam rekao da ideš u servis, naprotiv, pokušao sam da ti sugerišem da se auto tako ne sme voziti i da to izaziva detonaciju i kad je sve uredu.

                      Sa druge strane sam ti otpriliek opisao zašto i šta se dogadja. Ako vladaš mehanikom kako misliš dao sam ti smer za dijagnostikovanje. Ako misliš da je mehanika zamena delova (monterski posao) onda nema ništa od dijagnostike.

                      I opet ista stvar, ako ne pomogne savet kaže se idi u servis. jerbo nemaš (pretpostavljam) test mašinu, osciloskop ili druge andrmolje. Ako je problem koji može biti od puno faktora opet se kaže idi u servis jer je teško ovako dati dijagnozu.

                      I na kraju, zašto svako ko ima neki problem a ne reši ga ovde na forumu odma viče ja oću da me naučite a vi ste zli i nećete nego se sdamoreklamirate i ostale gadosti radite i propašćete.....

                      Pa jedva čekam da propadnemo, mislim na ovaj deo foruma, ali se to na moju žalost neće uskoro desiti...

                      Ovom ovde delu foruma nije cilj da svi postanu majstori jer je to nemoguće, cilj je da da se objasni čoveku šta je to LPG, da se obuči za vožnju na LPG, da se reše lako rešivi problemi, da se da savet u smislu koji je servis dobar u tvojoj okolini itd...
                      Nije cilj da se reši svaki problem koji se iznese niti je cilj da se svako obuči da postane majstor.
                      Nemam ništa ni protiv toga i sve sam do sada napisao i slepac bi znao da ugradi gas, teorijski. Praksa je drugo i to se ne može opisati.
                      Ne znam kakav savet u smislu tvoje obuke za dijagnostikovanje očekuješ kad su pobrojani svi uzroci koji dovde do detonacije.
                      Ako imaš uslove i znanja, pregledaj premeri i popravi... Ako nemaš idi u servis....

                      Ja nisam kriv što se ovde poneki majstor ubaci samo kad ga se podbode ili da bi rekao okolo koju lepu reč o sebi pa to ispadne da se nekolicina reklamira.


                      Praksa je da je to pogrešan način vožnje na venturi LPG i da ti je auto ispravan.
                      A to išao je 20 ili 200K pa i ja sam imao 18 godina...
                      Ende
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Bane
                        CBC Senator XXL
                        • 30.05.2006
                        • 344
                        • Konjarnik Bg

                        #26
                        Dora sve si lepo objasnio ko ne zna da popravi sam ima ljudi koji znaju.

                        pa i ja sam imao 18 godina... e jedino mi ovo nije jasno sta zar ih nemas vise?????????????????????????

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          Sad ga bre doro stvarno pretera.

                          Pogledaj BOOST-ov post i videces sta je pravi odgovor. Nemoj bre da se strecas stalno, da pricas o gadostima i slicno.

                          Pricas bre o osciloskopu za pregled stanja svecica, test aparatima i slicno...

                          90% dijagnostike se svodi na otklanjanje problema uzrokovanih losim kontaktom, spojem, kablom i slicno. Ako imas problem ti ga izlozis na forumu i ocekujes konstruktivna resenja i predloge. Podrazumeva se da je krajnja instanca SERVIS ali ako je stvarno naprsla guma od MAP senzora? Jel i onda u servis ili mogu da pogledam to? Jel mi i za to treba Andrmolje tipa Super senzora, test aparata ili cu mozda sve ipak resiti na nekom nivou prosecnog LAPTOPA i odgovarajuceg interfejsa i softvera?

                          Uopste mi nije jasno kako to da moderatori foruma neregistruju OFF. U prvoj epizodi ove sage rekao sam: Isao sam kod Ivana sredio sam plin auto i dalje detonira. Promenio sam kablove i svecice sta dalje?
                          Boost daje konkretan predlog pogledaj MAP senzor. Ti izlazis sa vrlo dobrom pricom o stilu i nacinu voznje i slicno....

                          I da naravno za kraj

                          THE END (nevolim nemacki)
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Djukicu,
                            Nisi beba za automobile. Sa nama si ovde otpocetka. Vidi ovako.
                            Auto je vozen od strane istih ljudi na isti nacin uspesno 20k.
                            Znaci:
                            Instalacije je bila montirana i podesena kako treba. E, sad...
                            Filter gasa nije, kvalitet gasa (niko ne zna) nije, podesen protok gasa nije, nov a los filter vazduha nije, neki fals vazduh nije. Pa struja covece moze samo da bude. To i nije tema za gas. Salim se. Kreni redom i naci ces kvar tamo gde ga mozda najmanje ocekujes. Sve sto si "bez razloga" do sada zamenio nisi ustvari pogresio jer znas da je sada novo. Sto kaze Dora princip eliminacije menjanjem delova nije dijagnostika. Ako je auto vec dosta pregazio nije ni "steta" menjati ono sto se inace menja na toj kilometrazi a sto je eventualno radilo jos uvek ispravno. Sve ovo nije utesno i ne radi se tako a i ne resava direktno tvoj problem. Zato, zasuci rukave i pronadji sam gresku. Zna se kako to ide u servisu. Svi zure i na kraju je sve ok a ono nije. Da se neko zezao ceo dan i uz to vozio auto (testirao) znao bi isto kao i ti da i dalje detonira. Koliko to tako zezanje kosta u servisnim satima i ko je spreman da to ladno plati?
                            Evo ti KONKRETNI predlog. Smanji zazor na jednokrakim svecicama, kakve god da su, na 0,60 pa probaj. Ako te jos uvek bude zezalo znaj da imas ozbiljniji problem koji prevazilazi granice tolerancije izmedju starog i glanc novog a vezano je SAMO za struju.Ovde mislim da zeza bobina kad se ugreje i tako nesto "nevidljivo" a nije skroz crklo. I dijagnostika je efikasna kad se greska javlja U TRENUTKU merenja. Sta ako se javlja povremeno u voznji? To je vec "visi stepen" dijagnostike. Samo se ne nerviraj. Nista nije vredno toga a i problemi sluze da bi se resavali i da nam ne bude dosadno. Da je srece da su samo oni tehnicki.
                            Obrati paznju (vrati misli unazad) na to kako je poceo da se javlja problem. Odjednom, postepeno? Ocigledno da nije u pitanju "slomilo se" i gotovo. Cuo sam kad je puklo, i slicno. Ovde sugeriram na to da se detonacija moze javiti "iz cista mira" a da ta prva izazove neki drugi kvar pa se onda javljaju cesce. Mozda je bas na to mislio i Boost. Ajd, neka proradi na benzin kako treba da si siguran bar u to za pocetak.
                            I ja ne volem zimu.

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #29
                              IvanT:
                              Mozda je jedna od bobina (ima ih dve)
                              dranix:
                              Ovde mislim da zeza bobina kad se ugreje i tako nesto "nevidljivo" a nije skroz crklo
                              Kad se covek otrezni, javice nam sta je uradio.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Imamo mi jos bogami i da popricekamo na to

                                Comment

                                Working...
                                X