LovEco Pro (koliko je meni poznato) kad je jednom "nashtelovan" (preko interface-a sa laptopa) ne mozhe da se "rashteluje", ali mozhe da radi u nekom poremecenom modu zbog loshih povratnih informacija, pre svega sa lambda sonde.
Kachenje kleme, tj. reset mislim da ne mozhe da ga "poremeti", on ima definisan mod rada koji se mozhe promeniti jedino preko novog shtelovanja sa laptopa. Tako bar ja mislim...
Ja sam do sada imao 3 detonacije, prvu zato shto nisam zamenio kablove i svecice kad je trebalo (pre instalacije LPG-a), drugu zbog kriminalno losheg plina koji sam jednom (ne)prilikom sipao ovde na jednoj pumpi u KM, a trecu zato shto sam prevideo da sam sa tadashnjim svecicama vec bio preshao skoro 20 k km
Znachi, za svaki sluchaj postoji tachan uzrok tj. razlog. Osim toga nishta, a uskoro ce 25 k km od konverzije...
I u tvom sluchaju (@ djukic) mora da postoji neki vrlo prost razlog, struja, usis vazduha i ispravnost instalacije, eventualno (ne)kvalitet plina. Ne verujem da je razlog tvoja "greshka" u vozhnji, tim pre shto vec imash odredjenog iskustva u vozhnji sa LPG-om.
Kachenje kleme, tj. reset mislim da ne mozhe da ga "poremeti", on ima definisan mod rada koji se mozhe promeniti jedino preko novog shtelovanja sa laptopa. Tako bar ja mislim...

Ja sam do sada imao 3 detonacije, prvu zato shto nisam zamenio kablove i svecice kad je trebalo (pre instalacije LPG-a), drugu zbog kriminalno losheg plina koji sam jednom (ne)prilikom sipao ovde na jednoj pumpi u KM, a trecu zato shto sam prevideo da sam sa tadashnjim svecicama vec bio preshao skoro 20 k km

I u tvom sluchaju (@ djukic) mora da postoji neki vrlo prost razlog, struja, usis vazduha i ispravnost instalacije, eventualno (ne)kvalitet plina. Ne verujem da je razlog tvoja "greshka" u vozhnji, tim pre shto vec imash odredjenog iskustva u vozhnji sa LPG-om.
Comment