Detonacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #46
    LovEco Pro (koliko je meni poznato) kad je jednom "nashtelovan" (preko interface-a sa laptopa) ne mozhe da se "rashteluje", ali mozhe da radi u nekom poremecenom modu zbog loshih povratnih informacija, pre svega sa lambda sonde.

    Kachenje kleme, tj. reset mislim da ne mozhe da ga "poremeti", on ima definisan mod rada koji se mozhe promeniti jedino preko novog shtelovanja sa laptopa. Tako bar ja mislim...

    Ja sam do sada imao 3 detonacije, prvu zato shto nisam zamenio kablove i svecice kad je trebalo (pre instalacije LPG-a), drugu zbog kriminalno losheg plina koji sam jednom (ne)prilikom sipao ovde na jednoj pumpi u KM, a trecu zato shto sam prevideo da sam sa tadashnjim svecicama vec bio preshao skoro 20 k km Znachi, za svaki sluchaj postoji tachan uzrok tj. razlog. Osim toga nishta, a uskoro ce 25 k km od konverzije...

    I u tvom sluchaju (@ djukic) mora da postoji neki vrlo prost razlog, struja, usis vazduha i ispravnost instalacije, eventualno (ne)kvalitet plina. Ne verujem da je razlog tvoja "greshka" u vozhnji, tim pre shto vec imash odredjenog iskustva u vozhnji sa LPG-om.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #47
      Da li usled praznog akumulatora (otkacila se klema) moze doci do gubljenja podesenih parametara u LovEcoPro sistemu?
      Moze da se desi, tj. fabrika kaze da ne moze, ali iskustvo kaze da se desilo vise puta kada je klema bila skinuta sa akumulatora vise sati.



      @Djukic
      Ajde svrati da pogledam taj auto....
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • wrc
        CBC Član
        • 26.02.2007
        • 20
        • Serbia

        #48
        Probaj ovo

        Imao sam par slucajeva ucestalog detoniranja kod vozila sa direktnim paljenjem, svi uspesno reseni- imao sam iskljucivo dve vrste kvara :

        1. Preskace neka od bobina
        2. Neispravan senzor polozaja gasa
        Zato pravac servis- osciloskop itd

        WRC

        Comment

        • Majstor BOB
          CBC Senator XXL
          • 27.04.2006
          • 340
          • Zemun

          #49
          E da ... jel ti neko rekao da treba da odeš do servisa?

          Javi mi se na PM
          Astra GSI

          Comment

          • danmar
            CBC Član
            • 18.03.2007
            • 17
            • Srbija-SO

            #50
            ?itao sam ovaj post dva puta, da ne bih negde omanuo, mada, za ono što ja ho?u da kažem je dovoljno i preleteti okom preko njega da bi se shvatila srž problema. Odmah da Vam kažem jednu stvar. Ja li?no, prakti?ni deo plinske instalacije poznajem ( koliko-toliko ), usudio bih se i uraditi instalaciju iste ( samo i isklju?ivo na svom autu ) mada teoriju dosta slabo poznajem ( nisam iz elektrostruke ). Znam da je OK da se poveri instaliranje gasnog uredjaja proverenim stru?njacima i ja to rado prepuštam njima i na svom autu. Problem je me?utim prona?i dobrog i stru?nog majstora jer svi se kunu kako znaju šta rade. Ja, laik za sve to, ponekad vidim da majstor radi onako kako ne bi trebalo da radi ( naopako ) i upitam da li bi to možda trebalo da ide ovako a on mi odbrusi "valjda ja znam kako se to radi". Taj deo me najviše smeta jer to što je taj stru?njak tada uradio mora da se otkloni, naravno sada kod drugog majstora a ovaj drugi ?e ti kao iz topa "koja ****** ti je ovo radila". Majstorska posla. Na žalost, mišljenja sam da ni ovaj forum nije idealan. Idealan bi bio kada se na njemu ne bi pojavljivali uz dužno poštovanje istih Dora, Ivan,.... Mislim da bi u takvim uslovima mi laici više dobili. Dobili bi bar upute gde i kod koga i?i i za koji problem. Neka se ne ljute svi majstori struke, prisutni ovde, ja mislim da u današnjim uslovima mene najviše poga?a uput ( ne zdravstveni ) idi u servis. Kada se i ode u servis a problem ostane prisutan i dalje e onda ti isti kažu pa nisi bio u pravom servisu. Nemojte ljudi tako. Kada upu?ujete u servis e onda brate i recite : idi kod toga i toga. I sami ste skloni ovde re?i kako se i baba i prababa bave ovim poslom pa ispadne ko nam je kriv što smo bili tamo a ne kod pravih majstora. Ja sam recimo u svom okruženju ?uo za Peru iz Tavankuta i smatrao ?oveka za uvaženog majstora a ovde sam nalazio za istog re?i pogrde. Ne branim ja njega niti bilo koga nego dajte: kada se upu?uje negde recite tu i tu. Ja recimo imam trenutni problem ATEST-a. Imam dve plinske instalacije sa elementima, relativno svežeg datuma, no za iste ne posedujem nikakvu dokumentaciju. Šaram netom i tražim nekakvu kombinaciju da ne uzimam pored postoje?a dva ure?aja još jedan novi te sam tako i nabasao na ovaj forum. Evo ni ovde gde bi ?ovek pomislio da se može prona?i sve o gasnim ure?ajima, ?ovek ne može prona?i najbanalnije detalje. Niko bre da kaže šta je danas potrebno od dokumentacije ( ili nije potrebno ) da bi se uradio famozni ATEST. Nemojte mi re?i sada, kako se bre ne zna. Ne zna se jer, ja ovde ne dobijam uopšte ( bar ga do sada nisam dobio ) konkretne odgovore da je potrebno to i to. Ono što se zna jeste: jedni kažu, treba ovo, drugi kažu, treba ono. Pa po meni, ovakvi detalji na ovakvom forumu bi trebali da stoje u uzglavlju TOP-u. Sigurno je da se mi laici rukovodimo time kako se pojedinci ovde reklamiraju, normalno, kada se ?ita samo ovaj post evidentno je da je ?ovek vozio auto 20 000 km. bez problema i da je sada kod njega nastao problem. Takav problem je on ovde izložio u nameri da dobije bar uputstva za otklanjanje istog, ukoliko to nije sam u stanju da uradi i šta se dešava, ovde se sada beži od problema i skre?e sa teme te ste sada skloni danima prepri?avati o tome kako je ispravno voziti auto na gas. I normalno, u duhu toga dolazi i do ovoga što ja ovde sada pišem a pišem o ne?emu što nema nikakve veze sa temom. Neko ?e se sada nadovezati na nešto tre?e i tako u krug bez da se i dotakao srž postavljenog problema.
            Nadam se da nisam bio baš toliko dosadan.
            Pozdrav

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Nisi bio dosadan ali si Koštunica...
              Nazoveš lepo AMS i pitaš, alo vi tamo bre šta mi treba za atest, ne lutaš danima netom...
              Ako ti ja kažem da treba to i to, oni ?e re?i druga?ije, ako ne danas onda sutra. Isto ?e re?i druga?ije oni na mašincu ili oni u Vin?i.
              Kako onda ovde o?ekuješ odgovor tipa okreneš klju? otklju?aš vrata, sedneš u auto, upališ motor pa redom u Ljermontovu...
              Napisano ti je šta ti treba samo ne ?itaš. Telefon je još uvek mo?na stvar, internet je ovde još uvek keretov rep ako ti je hitno...

              I na kraju nisi stru?njak na tom polju kako sam kažeš ali bi voleo da se ne pojavljuju stru?njaci pa da laici upu?uju. Kako laik zna da je nešto dobro ili ne ako je laik, po ose?aju, indijanskom metodom ili šta?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #52
                Mogu samo da se slozim s navedenim... Sto se atesta tice (prodjoh isti s dva auta) tu je prica uvek konfuzna. Od celog drustva nema dva coveka s istim iskustvom. Pa i moja dva iskustva su razlicita jer su atesti radjeni na razlicitim mestima. A kazu da cak i kad se ode na isto mesto zavisi od coveka koji pregledava?!
                Najgore je sto jedni traze ono zbog cega te drugi vracaju s pregleda i teraju da ispravis...
                Ima na forumu opisan slucaj kad su coveka hteli da vrate iz Vince jer je imao razlicite matice na trakama za zatezanje boce u gepeku iako su obe bile predimenzionira i mogu da drze pola solitera.. razlicite su za broj..

                Sto se teme tice djukic uopste nije toliki laik da mora osnovna teorija da mu se objasnjava... Desi se da je kvar "trenutan" i da se ispolji samo u odredjenim situacijama, pa se sam "popravi". Takva je bila situacija s mojim autom, na pregledima i merenjima sve ok dok stvar nije dovoljno crkla!
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • danmar
                  CBC Član
                  • 18.03.2007
                  • 17
                  • Srbija-SO

                  #53
                  @Dora
                  Mislim da me nisi dobro razumeo jer navodiš ono što ja nisam hteo da kažem. Laik jesam ali sam dovoljno kompententan i stru?an da, kada mi se desi kvar ( bilo koje prirode ) i isti mi se otkloni u servisu a kasnije prilikom upotrebe se više ne pojavljuje smatram da sam stru?an re?i ljudima da odu u taj i taj servis. Pogotovo, ako se uzme u obzir da je nas više bilo u istovetnom servisu i svi zadovoljni. Komentare ( mi laici ) bi mogli dati i u sitnijim detaljima kada su u pitanju kvarovi. Evo, ?ovek je bio u servisu, nije rešio problem a ispravno ga je izložio a mi smo sada spremni diskutovati o tome kako je on prvih 20 k vozio kako treba a da sada ne zna voziti auto sa gasom.
                  Nema veze, sta?u na ovom mestu ako ništa ono bar iz razloga što ne podržavam Koštunicu.
                  I što se ti?e atesta. Zašto bih morao zvati AMSS. Ako je forum ovoga tipa ja ?u zvati AMS i javi?u šta su mi rekli. To što meni kažu možemo staviti u TOP ( ne zauzima mnogo prostora ) te ?e biti vidno svima. Na eventualne komentare da je onamo onako a ovamo ovako, odgovor je samo jedan: Ovo je po zakonu a kako ?e neko raditi ... =]

                  Comment

                  • danmar
                    CBC Član
                    • 18.03.2007
                    • 17
                    • Srbija-SO

                    #54
                    Izgleda ipak da moram biti Koštunica valjda iz razloga što je on još na vlasti.
                    Šalu na stranu, ja sam sada zvao AMSS ali sam zvao i fakultet teh.nauka N.S. i prvi utisak je :

                    VOJVODINA to nije SRBIJA

                    U AMSS (tel. 011/333-1290 ) kažu:

                    Potrebano:
                    1. Tehni?ki pregled kojim ?e se potvrditi da je u vozilo ugra?en ure?aj za pogon na te?ni gas. ( Kao oni ne mogu to na licu mesta ustanoviti ).
                    2.Oti?i u mati?ni SUP i izvaditi rešenje o testiranju vozila na te?ni gas ( valjda tu misle na UPUT za testiranje ).
                    3.Za ovo gore navedeno doneti originalna rešenja tj. potvrde ( ne može kopija ).
                    Sa svim ovim oti?i u Beograd, Ruzveltova 19. mada kažu idu i po Vojvodini da to rade ( nisam pitao koja mesta i gde ).

                    E sad, Fak.Teh.N. u Novom Sadu ( tel. 021/485-2372 ) kaže slede?e ( razgovarao sa prof. Torovi?em ?lanom komisije ) :

                    1. Ne treba tehni?ki pregled
                    2. Uput za atest od mati?nog SUP-a gde je registrovano vozilo,bez njega ne?e raditi atest
                    3. Papiri od fabri?kog atesta boce ( obavezno ), ukoliko ga nemate morate i?i na atest boce a on je ( kako kaže profesor ) skuplji od novog rezervoara
                    4. Papiri od ispariva?a ( poželjno ), mada, profesor kaže da se može pro?i i bez njega
                    Sve ovo potrebno je potkrepiti ne sa originalom ve? fotokopijom.
                    Dobio sam još info da se ovde upla?uje iznos od 3202.00 din na ra?un koji se dobije kod njih, pre izvo?enja atesta, te da, ukoliko ne pro?ete atest sa istom uplatnicom to možete da uradite neki naredni put u roku od godine dana a da se nakon isteka tog roka upla?uje ponovo odre?eni iznos.
                    Pa evo, sada je li?ni izbor gde i kod koga raditi ATEST.
                    I neka mi neko kaže da sam Koštunica a da živim u Vojvodini.

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #55
                      Eto vidis... a da si pozvao neko trece mesto saznao bi i nesto trece..
                      I to ti je sve trenutna situacija!
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • karazoki
                        CBC Veteran
                        • 25.08.2005
                        • 157
                        • Krusevac

                        #56
                        Dobro i sta sad.El postoji neki zakon koji kaze da moras da upises plin u saobracajnu.Ima li neka kazna ako se to ne uradi i kolika je.(dali je neko uopste kaznjen)
                        Neznam sta se opterecujete time pa 80% vozi a nema upisano u saobracajnu.
                        Bre kad drzava resi da sve to uredi na normalan nacin i da to bude u sklopu registracije prosto i jednostavno onda moze do tad vozi i uzivaj.

                        Comment

                        • danmar
                          CBC Član
                          • 18.03.2007
                          • 17
                          • Srbija-SO

                          #57
                          Pa neki zakon verovatno postoji, samo koji i kakav baš nije jasno. Da nije tako onda ovi na tehni?kom ne bi vra?ali auta bez atesta. Mene su, tvrdim i govorim istinu, pre par godina vratili sa tehni?kog zbog ne izvršenog atesta te sam morao da uklonim instalaciju kako bih isti prošao. Tada su mi pokazali dopis koji su dobili od SUP-a da ne smeju da izdaju potvrdu tehni?kog pregleda autima koji imaju instaliran gasni ure?aj a da nisu uradili atest. Mislim da je to bilo ta?no 2000 g. ali ne tvrdim. Opet, kasnije nakon dve godine sam tako?e na tehni?kom prošao bez da su me pitali da li imam atest. Ili tada nisu primetili da imam ugra?en plin u šta ne verujem. Skoro sam ?uo od ljudi koji pominju da je atest obavezan i da je policija po?ela da napla?uje visoke kazne licima koji nemaju atest a voze se na plin. Ja li?no nisam to doživeo. Imao sam par zaustavljanja od strane policije ali mi nisu pravili probleme u vezi toga niti su proveravali da li se vozikam na plinu. Ipak, voleo bih da imam i uradi?u taj atest, zlu ne trebalo. Ono što je sigurno je to da se prilikom registracije pla?a dodatna doplata za putarinu vozilima koja imaju ugra?en ure?aj za gas. Kao, oni se više nalaze na putevima. Gluposti, ali je tako. Za eko ne daju popust ili je ve? nešto i po tome ura?eno.
                          Oti?i ?u ovih dana u SUP pa se i tamo raspitati da li u vezi s tim postoje nekakvi propisi i ovde obavestiti, ukoliko se ve? ne oglasi neko ko je ve? sa tim upoznat.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Eto sad si obavešten i jasno ti je zašto neam lepljivog uputstva oko atesta
                            Što se zakona ti?e, jasno je da postoji, bilo šta da se radi na autu što nije po homologaciji fabrike mora se atestirati. Ta?no je da se na tehni?kom ne može pro?i ako nemaš atest za plin kao iza kuku ili bilo šta što je dodano na auto.
                            Isto tako je ta?no da na tarabi piše nešto a neobavešteni lako dobiju trn na nezgodnom mestu...

                            Kad ?e se to lepo primenjivati ne zna se, isto ko Djekna...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • danmar
                              CBC Član
                              • 18.03.2007
                              • 17
                              • Srbija-SO

                              #59
                              Hehehe, dobro kažeš. Moglo bi tako biti ali tako nije jer skoro se na TV raspravljalo o automobilima gde su jasno rekli da: zakon kod nas ne postoji te se zbog toga na našim cestama mogu na?i svakakvi automobili. Tako su rekli kako postoji Yugo od 2000 ccm. Friziraju se auti i rade kojekakve prepravke,motori, limarija itd... Nisu pomenuli ure?aje na te?ni gas ali za ono što su pominjali ti ure?aji su de?ja igrica. I sve to, kažu u policiji, ne mogu kažnjavati niti intervenisati jer za takvo što ne postoji zakon. Takvi auti glatko prolaze tehni?ke preglede. Zašto su se tamo ( teh. preg. ) okomili na nas gasdžije, nemam pojma ali jesu. Doduše ne svi jer negde se ne obaziru na to da li imaš instaliran plin ili ne a opet neki ni da ?uju da te puste bez atesta. Izgleda da je to od opštine do opštine. Lokalni zakon.
                              Lepljiva bi trebala postojati svakako. U njoj bi se tretiralo i treba, gde treba tako, i ne treba gde ne treba tako. I tako u krug.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Eto vidiš jedan primer ..
                                Ja ti kažem da postoji zakon a ti kažeš da ne postoji zato što su tako rekli na TV I sad ebeš moje znanje materije i profesionalnost kad su rekli na TV da to nije ta?no, i tako možemo do sutra....
                                Pro?itaj ZOBS a i oni sa TV-a su mogli malo pro?itati...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X