Auto gas na novim automobilima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    Signal mozes da nemaestis da nedodje direktno na rele, vec da pomocu kondensatora nadjes vrednos koliko dugo da bude pod naponom pa da okine. Verujem da je malo experimentisanja u pitanju, ali mislim da ti to volis
    hvala na ideji. boost ja taj time delay relej vec imam fabricki, 10 sekundi, i to radi ok.
    ali pominjao si varijantu da neki dodatni relej prati broj obrtaja. ja bih hteo da kada ukljucim A/C i krene postojeci time delay relej on okine LH jedinicu i aux ventilator, onda posle 1,50 do 2 sekunde posalje signal LH a LH digne obrtaje na leru sa 875 na 975 pa se tek tada preko tog ekstra rpm releja posalje 12v na kvacilo posle jos 1 sekunde.

    sada, po ukljucenju A/C nakon 10sekundi se istovremeno ukljuci kvacilo, ventilator (povuce oko 0,5 kW struje) i posalje signal u LH. dok LH ne shvati, posalje IAC signal i pocne da dize obrtaje dogodi se da obrtaji usled opterecenja padnu na oko 800 rpm.
    hteo bih da izbegnem to naglo opterecenje i da prvo dignem preko LH rpm na leru pa tek onda aktiviram kvacilo. to onaj Saab relej ne omogucava ako sam dobro protumacio oba linka koja si dao.

    [/quote]
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #47
      Taj rele omogucava deley na liniji za magnetno kvachilo kompresora.
      Ovaj dodatni koji sam spomenuo da prati obrtaje je integrisan sa elektronikom navodjenja motora na SAAB TRIONIC jedinici.

      No i ovaj koji vidis sliku, on ce zadrzati signal za magnetno kvacilo dok LH nepodigne obrtaje

      Kod mene je taj i radi besprekorno.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • bakara
        CBC Senator XXL
        • 29.01.2005
        • 977
        • nBGd

        #48
        Jos jedno pitanje...
        Ako ugradim taj uredjaj za metalnu usisnu granu+lov eco, kako ce se vrsiti prebacivanje sa benzina na plin, putem onog prekidaca, ili automatski...Imam prijatelja koji ima neki prekidac pa ga prebaci u neki neutralan polozaj dok ne potrosi benzin, pa onda prebaci na gas, to mi tako jadno i komplikovano izgleda....
        pozdrav

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Ovaj dodatni koji sam spomenuo da prati obrtaje je integrisan sa elektronikom navodjenja motora na SAAB TRIONIC jedinici
          e to mi treba.

          No i ovaj koji vidis sliku, on ce zadrzati signal za magnetno kvacilo dok LH nepodigne obrtaje

          na benzinu je ok i kod mene, hocu da povecam zadrsku pri radu na gas a to taj na slici ne moze. dakle hocu bolje resenje.
          nista, dao si mi ideju, moje je da primenim i ponesto i sam poradim
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            to mi tako jadno i komplikovano izgleda....
            to je za karburatorski sistem koji mora tako da radi zbog praznjenja lonceta sa benzinom u karburatoru sto je cista mehanika pa treba vreme da se to rucno kontrolise.

            kod ubrizgavanja sve se radi strujom i servo komandama pa se to odnosi i na upotrebu koja je potpunbo automatska. vozac nema potrebe ni da pipa ni da zna gde se nalazi taj prekidac benzin-plin kada je sve ispravno.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Originally posted by brick
              to mi tako jadno i komplikovano izgleda....
              kod ubrizgavanja sve se radi strujom i servo komandama pa se to odnosi i na upotrebu koja je potpunbo automatska. vozac nema potrebe ni da pipa ni da zna gde se nalazi taj prekidac benzin-plin kada je sve ispravno.
              Tačno, sem u slučaju da izričito želi vožnju na benzin ili kad mu nestane gasa pa onda mora da prebaci na benzin. U oba slučaja je dovoljan jedan pritisak na taster i sve radi odmah u vožnji ili na mestu, nebitno.
              Prekidač pamti stanje u kom je ostavljen i tako pali sledeći put. Samo benzin ili automatski režim sa prebacivanjem, dakle, samo dva položaja.
              Znam da znaš, samo da ne pišem dve poruke
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                pisi koliko treba, tu smo da ucimo )
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • bakara
                  CBC Senator XXL
                  • 29.01.2005
                  • 977
                  • nBGd

                  #53
                  U oba slučaja je dovoljan jedan pritisak na taster i sve radi odmah u vožnji ili na mestu, nebitno.
                  Prekidač pamti stanje u kom je ostavljen i tako pali sledeći put. Samo benzin ili automatski režim sa prebacivanjem, dakle, samo dva položaja.
                  Da li to znaci da se auto uvek pali na bezin, i podesi se da se sam prebacuje na gas kada dostigne odredjenu temperaturu, ili broj obrtaja?
                  Ja bih se Doro onda odlucio za taj sistem+pokazivac nivoa goriva a ne za fast ipak je on ipak duplo skuplji...sugestije??
                  pozdrav

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #54
                    Originally posted by bakara
                    Da li to znaci da se auto uvek pali na bezin, i podesi se da se sam prebacuje na gas kada dostigne odredjenu temperaturu, ili broj obrtaja?
                    Ja bih se Doro onda odlucio za taj sistem+pokazivac nivoa goriva a ne za fast ipak je on ipak duplo skuplji...sugestije??
                    To znači upravo tako kako si shvatio. Što se tiče sistema, otidji u neki krešten servis za Škodu neka pogledaju kakvu imaš usisnu granu da ne bude zabune. Ja ne znam sve modele na pamet.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • bakara
                      CBC Senator XXL
                      • 29.01.2005
                      • 977
                      • nBGd

                      #55
                      Da li neko moze da pogleda da li je ovo metalna usisna grana?
                      pozdrav

                      Comment

                      • bakara
                        CBC Senator XXL
                        • 29.01.2005
                        • 977
                        • nBGd

                        #56
                        ajde neka mi neko potvrdi da li je ovo sto se vidi metalna usisna grana,ili sam nesto pogresno slikao
                        pozdrav

                        Comment

                        • Nikola
                          CBC Senator XXL
                          • 29.09.2004
                          • 975
                          • Indjija/Vojvodina

                          #57
                          ja ne vidim ovde usisnu granu...
                          .:Cuore Sportivo:.
                          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Originally posted by bakara
                            ajde neka mi neko potvrdi da li je ovo sto se vidi metalna usisna grana,ili sam nesto pogresno slikao
                            Nisi pogrešno slikao ali se sa slike ne vidi jasno šta je šta. Donji deo je metalni ali direktno iznad veliki plastični "rezervoar" ako dobro vidim.

                            Nedovoljno da bih sigurno procenio šta je šta i da li je opasno staviti "običan" sistem.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • bakara
                              CBC Senator XXL
                              • 29.01.2005
                              • 977
                              • nBGd

                              #59
                              Pa od gore tek nema teorije da se nesto vidi, znaci grana je metalna, abitan je taj gornji deo...nista provericu..
                              pozdrav

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Originally posted by bakara
                                Pa od gore tek nema teorije da se nesto vidi, znaci grana je metalna, abitan je taj gornji deo...nista provericu..
                                Znam, pogledao sam sliku koju si poslao u automobili članova. Problem je što je nemoguće znati sve napamet a i to što proizvodjači menjaju u istom godištu šta im dune. Ima mnogo tipova automobila koji imaju-nemaju plastičnu ili obrnuto granua isto su godište i model. Takodje postoje oni koji imaju granu iz dva dela, nekad su oba metalna a nekad pola pola.

                                Po slici koju je poslao IvanT za Golfa peticu bih rekao da to jeste isti motor i da je to kombinacija dole metala gore puno plastike koja može se ošteti prilikom detoancije. Folksvagen je poznat po šarenim motorima, šta je jeftinije to su ugurali unutra...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X