Cak i kad ventil ne odradi posao zaustavljanja na 80%, nista strasno se nece desiti. Dakle sve i da napunis bocu "do vrha" (tj. skoro do vrha) ne sekiraj se, samo je bitno da ne parkiras auto odmah posle takvog slucaja, vec treba da vozis dok ne potrosis "visak".
Kad je moj cale 80_i_neke ugradio plin, multiventil koji je imao nije ni imao opciju zaustavljanja na 80%, pa se secam da je na pumpi u Metkovicu (jedna od ukupno 4 koliko je postojalo u SFRJ u to vreme) u praznu bocu od 80 litara natocio 78 litara. Pokazivac na ventilu otis'o u crveno, ali nema veze, ionako smo odma' seli u kola i nastavili ka moru.
Pritisak je na pumpama obicno 12 bari, a boce su atestirane na 20, a novije na 30 bari. Dakle, nema sanse da eksplodira "kao balon" prilikom punjenja (ako se toga plasis).
Meni je multiventil samo jednom "omanuo" za 4 godine: dodjem ja sa skoro praznom bocom od 60 l na pumpu i ocekujem da ce da stane na 45-46 l. Medjutim prodje 46, prodje 48, prodje 50... Dignem ja gepek kad ono igla polako ali sigurno ulazi u crveno. Viknem ja "malom" da zaustavi, on zaustavi na 53 l.
Cak i kad ventil ne odradi posao zaustavljanja na 80%, nista strasno se nece desiti. Dakle sve i da napunis bocu "do vrha" (tj. skoro do vrha) ne sekiraj se, samo je bitno da ne parkiras auto odmah posle takvog slucaja, vec treba da vozis dok ne potrosis "visak".
Kad je moj cale 80_i_neke ugradio plin, multiventil koji je imao nije ni imao opciju zaustavljanja na 80%, pa se secam da je na pumpi u Metkovicu (jedna od ukupno 4 koliko je postojalo u SFRJ u to vreme) u praznu bocu od 80 litara natocio 78 litara. Pokazivac na ventilu otis'o u crveno, ali nema veze, ionako smo odma' seli u kola i nastavili ka moru.
Pritisak je na pumpama obicno 12 bari, a boce su atestirane na 20, a novije na 30 bari. Dakle, nema sanse da eksplodira "kao balon" prilikom punjenja (ako se toga plasis).
Meni je multiventil samo jednom "omanuo" za 4 godine: dodjem ja sa skoro praznom bocom od 60 l na pumpu i ocekujem da ce da stane na 45-46 l. Medjutim prodje 46, prodje 48, prodje 50... Dignem ja gepek kad ono igla polako ali sigurno ulazi u crveno. Viknem ja "malom" da zaustavi, on zaustavi na 53 l.
Naravno da ne parkiram odmah, ova pumpa mi je 20 km od kuce.
No meni MV nije zaustavio na 80%, sipa sam 51 litar i imam osjecaj da bi mogao do 60.
DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY
moj bojler je od 70l i multiventil ne zaustavlja punjenje. Uglavnom stane 67.6l kad je skroz prazan. Tako vec vozim 2,5 godina. uglavnom natočim i vozim par km i parkiram.
Djavo nikada ne spava, pa bolje nemojte to da radite stalno i bespotrebno ako necete neposredno poslije punjenja odvozati priblizno toliko kilometara da potrosite "visak" plina.
Difference between man and boys is the price of their toys
Generalno se nista nece desiti, ALI... Jednom u 100 slucajeva ce se "potrefiti" idealni uslovi za exploziju i eto belaja.
NPR, natocis "do vrha" po svezoj letnjoj noci, negde oko 4 ujutru. Temperatura bude ispod 20C. Predjes 2-3 Km i parkiras na osuncanom parking mestu. Preko dana upekne, preko 40C (tad u kolima bude i 60C!). A pritisak raste...
E onda ti zataji taj ventil, pogotovo sto je solidan broj tih ventila koji nisu pravilno ugradjeni totalni fus. Ako nemas srece
Do you feel lucky, do you?
Ovo je sustina
Djavo nikada ne spava, pa bolje nemojte to da radite stalno i bespotrebno ako necete neposredno poslije punjenja odvozati priblizno toliko kilometara da potrosite "visak" plina.
Difference between man and boys is the price of their toys
Comment