Pretpostavimo cak da je u boci i cist propan pa opet nista.
Mozda neko izadje negde gde se toci propan na pumpama.
Ja se ne secam kad sam natocio gorivo pa i gas i ostavio auto odmah posle toga. Zasto bi to neko radio? Valjda kad se negde krene svrati se na pumpu provere gume, ulje, antifriz ako treba, natoci gorivo i ide dalje.
Pisete ovde o nedostatku sigurnosnog ventila. Pogledajte samo danasnji datum i godinu. Pa nismo mi valjda Indijci da punimo CNG u kucne boce i letimo u vazduh? Diskusija poprima komican karakter.
Ako bi smo pisali o tome "sta ako?" znaci da je voznja auta ogroman rizik daleko veci nego bilo sta vezano za eksplozije ili paljevine vozila.
Naravno da su sigurnosne i vatrogasne norme predvidjene sa faktorom sigurnosti cak i vise puta.
Da je onaj kafic, restoran, sta vec, u NS bio sav od mermera i betona ne bi niko izgoreo ali takav ne postoji ni jedan na svetu.
Dileme zato nema. Ventil tj. plovak odredjuje kad treba da prestane utakanje i kraj price. Kome se to ne svidja ima i drugih goriva ali i vecih boca.
Mozda neko izadje negde gde se toci propan na pumpama.

Ja se ne secam kad sam natocio gorivo pa i gas i ostavio auto odmah posle toga. Zasto bi to neko radio? Valjda kad se negde krene svrati se na pumpu provere gume, ulje, antifriz ako treba, natoci gorivo i ide dalje.
Pisete ovde o nedostatku sigurnosnog ventila. Pogledajte samo danasnji datum i godinu. Pa nismo mi valjda Indijci da punimo CNG u kucne boce i letimo u vazduh? Diskusija poprima komican karakter.
Ako bi smo pisali o tome "sta ako?" znaci da je voznja auta ogroman rizik daleko veci nego bilo sta vezano za eksplozije ili paljevine vozila.
Naravno da su sigurnosne i vatrogasne norme predvidjene sa faktorom sigurnosti cak i vise puta.
Da je onaj kafic, restoran, sta vec, u NS bio sav od mermera i betona ne bi niko izgoreo ali takav ne postoji ni jedan na svetu.

Dileme zato nema. Ventil tj. plovak odredjuje kad treba da prestane utakanje i kraj price. Kome se to ne svidja ima i drugih goriva ali i vecih boca.
Comment