Vidim da se mnogi pitaju kako i zasto ugraditi neki od ovih sistema pa je moja prva tema diskutovanje u vezi toga.
Pocnimo od isparivaca tj.gasnog reduktora.
BRC isparivac je konstruktivno,tehnoloski bolji od Lovata. Osnovna razlika kod BRC isparivaca je taj da je tok vode grejanja reduktora fizicki na telu odvojen od gasne faze, pa se kod reduktora vrsi revizija gasne membrane na 80000 redovno preporucena od fabrike. Time je mana kod LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.
Pocnimo od isparivaca tj.gasnog reduktora.
BRC isparivac je konstruktivno,tehnoloski bolji od Lovata. Osnovna razlika kod BRC isparivaca je taj da je tok vode grejanja reduktora fizicki na telu odvojen od gasne faze, pa se kod reduktora vrsi revizija gasne membrane na 80000 redovno preporucena od fabrike. Time je mana kod LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.
Comment