BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane

    Vidim da se mnogi pitaju kako i zasto ugraditi neki od ovih sistema pa je moja prva tema diskutovanje u vezi toga.
    Pocnimo od isparivaca tj.gasnog reduktora.
    BRC isparivac je konstruktivno,tehnoloski bolji od Lovata. Osnovna razlika kod BRC isparivaca je taj da je tok vode grejanja reduktora fizicki na telu odvojen od gasne faze, pa se kod reduktora vrsi revizija gasne membrane na 80000 redovno preporucena od fabrike. Time je mana kod LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Znaci ako sam dobro razumeo, BRC isparivac nema problema sa radom, 80.000 Km?

    Ili?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane

      Originally posted by RankoBRC
      Vidim da se mnogi pitaju kako i zasto ugraditi neki od ovih sistema pa je moja prva tema diskutovanje u vezi toga.
      Pocnimo od isparivaca tj.gasnog reduktora.

      LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.
      Ja ću posle prigovoriti ili odgvoriti na ovo pitanje, zanima me da li je to ta kapitalna prednost u konstrukciji ili ima još neka, pošto ovo svi spominju kao manu Lovata.
      Svi = Konkurencija.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        BRC isparivac je konstruktivno,tehnoloski bolji od Lovata. Osnovna razlika kod BRC isparivaca je taj da je tok vode grejanja reduktora fizicki na telu odvojen od gasne faze, pa se kod reduktora vrsi revizija gasne membrane na 80000 redovno preporucena od fabrike. Time je mana kod LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.

        Tachno je da je kod Lovato isparivacha zajdnichka membrana za vodeni i gasni prostor ali ostatak poruke nije. Membrana koja deli ova dva prostora je troslojna i duplo impregnirana i ne moze da pukne. Fabrichka garancija na membrane je 100000 km, a ne retko se deshava da predju i trostruko vishe.
        Revizija svake godine nije tachna, vec se vrshi na osnovu predjene kilometraze.

        Smatram da ste toliko struchni da znate ta je plin u boci u technom stanju, pa ako bi kao shto kazete zbog bilo kog razloga doshlo do pucanja membrane i meshanja sa rashladnom technoshcu skoro trenutno doshlo do "smrzavanja" isparivacha i nemogucnosti dolaska technog gasa do membrane niskog pritiska.

        BTW
        Lovato je konstrukciju isparivacha sa odvojenim vodenim prostorom izbacio pre 30-ak godina iz proizvodnje

        Pozdrav
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment


        • #5
          Originally posted by BOOST
          Znaci ako sam dobro razumeo, BRC isparivac nema problema sa radom, 80.000 Km?

          Ili?
          Problemi startovanja motora na gas u zimskim uslovima cine da se membrane stvrdnjavaju i dolazi do njihovih deformacija. Kod brc reduktora moze da se desi da se na hladnom startu deformise membrana ali nikada ne moze doci do hidroudara u motoru iz gore navedenih razloga. Zbog toga tvrdim da brc reduktor u normalnoj eksplataciji moze da izdrzi bez revizije i do 150.000km. kakvi nam dolaze na servis automobili uvezeni iz Italije pa onda u servisnoj knjizici nije vrsena revizija od datuma ugradnje i po 5 god.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            a jeli vidjeno to pucanje membrane, hidrolokovanje motora i njegova havarija u toj normalnoj upotrebi ?

            ja do sada nisam naisao na takve podatke a verujem da bi se vrlo brzo to proculo ako ne ovde a ono sigurno u recimo Poljskoj gde ima podosta Lovato isparivac u upotrebi vec godinama i stotinama hiljada km po jednom autu.
            a pratim relevantne forume i nemacko poljksa iskustva pa cenim da bi neko od mnogobrojnih vlasnika do sada vec naleteo na tu havariju i ne bi cutao o tome.

            ima li marketing tu neku ulogu ?
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment


            • #7
              prilikom rada generalnih opravki na motorima,automehanicari su dali primedbu na istrosenost i ostecenja stublina,klipova i ventila na mototima sa ugradjenim gasnum sistemima,koji su posledica manjih hidro udara.trebalo bi o tom problemu pitati i njih za komentar. Marketing ne verujem da tuvrsi bitnu ulogu.

              Comment

              • galileo5
                CBC Veteran
                • 31.03.2005
                • 131
                • Leskovac, South Serbi

                #8
                E, tek sad vidim koliko sam srecan sto mogu da ugradjujem i BRC i LOVATO i LANDIRENZO i VOLTRAN i LOGAS (kopija lovata, za godinu dana sam ugradio i prodao da ne kazem hiljade, i dalje imam pun podrum, a do sada nisam imao ni jednu reklamaciju)

                Poenta je u tome da svaki uredjaj ima svoju prednost i po neku manu, ako nekom autu ne "stoji" neki isparivac npr. Lovato, stavicu BRC, ako i on ne odgovara stavicu ...

                NE ZELIM da me neko pogresno razume, pogotovo ovlasceni serviseri koji takoreci imaju obavezu propagirati svoj brand, ali mislim da ni jedan uredjaj nije savrsen i ne odskace od onog drugog narocito.

                Uostalom pocevsi od projekta, tehnologije izrade, preko materijala pa sve do zavrsne obrade, uredjaji sve vise lice jedan drugom.

                N.H.F. ali mislim da sad vec licite na politicare i njihove rasprave, u pocetku blagi i ok, a posle ...

                Pozdrav sa Juga

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  koga da pitam, imas li neki info kontakt ?

                  hm, ne razumem sta je to mali hidro udar- ili jeste ili nije hidro udar. a kada jeste posto tecnost ne moze da se kompresuje nesto ce ili puci ili se iskriviti- da li ventili, da li glava, da li klip ili klipnjaca. i to odmah, gotovo trenutno.

                  to sam video uzivo u praksi ali nijedan auto nije imao gas.

                  zato i pitam za praksu, hidro lokovan motor nece doziveti generalni servis, odmah ce biti neupotrebljiv.

                  ili je negde greska ?
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Originally posted by RankoBRC
                    prilikom rada generalnih opravki na motorima,automehanicari su dali primedbu na istrosenost i ostecenja stublina,klipova i ventila na mototima sa ugradjenim gasnum sistemima,koji su posledica manjih hidro udara.trebalo bi o tom problemu pitati i njih za komentar. Marketing ne verujem da tuvrsi bitnu ulogu.
                    Hm... mehanicari pricaju.. a ja bi voleo da vidim slike delova motora.
                    Licno sumnjam da nisu u stanju da uvide kako izgleda habanje motora sa visokim ekspanzionim pritiskom i niskom brzinom klipova.
                    Citaj visok obrtni momenat na niskim obrtajima.
                    Nisu svi motori jednako otporni na termicka izlaganja!

                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Hidro udar zahteva oko 0,5 dl vode po cilindru na motoru od 2000ccm.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by galileo5
                        Uostalom pocevsi od projekta, tehnologije izrade, preko materijala pa sve do zavrsne obrade, uredjaji sve vise lice jedan drugom.

                        N.H.F. ali mislim da sad vec licite na politicare i njihove rasprave, u pocetku blagi i ok, a posle ...

                        Pozdrav sa Juga
                        Ovaj put ćemo se truditi da ostane na prvom delu to jest početku
                        Rasprava je u toku a rezultate ćemo videti na kraju. Ja od skora nosim potpis ovlašćeni servis ali sam i pre zastupao Lovato program jer je po meni najboljena ovom tržištu, navodio sami neke mane koje m ise ne svidjaju konstrukcijski ali i za to ima leka. Kao to da nema pokretne uvodnike za vodu nego fiksne, zato postoje kolena koja omgućavaju da se dobije željeni pravac a sa druge strane nema pokretnog spoja gde može curiti tečnost.
                        Uglavnom ništa nema savršeno, ali ima boljei gore. Treba znati šta kad i kako. To je bitno.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Da vidimo gde smo stali, kod isparivača, za sada imamo da je mana što ima membranu umesto metalnog dela u vodenoj komori za zagrevanja.

                          To nije mana već konstrukcijska prednost jer je time isparivač lakši i manji po gabaritima, pa je time omogućeno lakše montiranje u savremena vozila koja svi znamo kako izgledaju kad se digne hauba.

                          Loš primer za ovo je venturi Koltek koji je omanje bure od 3 litre pa za njim po gabaritima ide BRC ili eventualno Tartarini. Najmanji je Kargas ali o njemu tek imam loše mišljenje, baš zato što je premalen.

                          Pitanje glasi a nije dat odgovor, koje su još tehnološke superiornosti BRC isparivača u odnosu na Lovato isparivač.
                          Vidim da su i drugi primetili a i mene zanima koji su to mehaničari koji znaju da je bilo manjih hidro udara. Malo curi malo ne curi ili kako?

                          Ne bih da pišem puno poruka radi boljeg praćenaj i manjeg gubitka vremena, zato bih zamolio da se sve mane i prednosti isparivača navedu pa da odgovorimo i idemo dalje na multiventil recimo ili elektroventil gasa...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • galileo5
                            CBC Veteran
                            • 31.03.2005
                            • 131
                            • Leskovac, South Serbi

                            #14
                            Originally posted by Dora
                            Uglavnom ništa nema savršeno, ali ima bolje i gore. Treba znati šta kad i kako. To je bitno.
                            Da, upravo tako.
                            Kom smeta pravi izlaz za vodu, imam kolena guma/plastika original "Bulgaria" majke mi

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by galileo5
                              Originally posted by Dora
                              Uglavnom ništa nema savršeno, ali ima bolje i gore. Treba znati šta kad i kako. To je bitno.
                              Da, upravo tako.
                              Kom smeta pravi izlaz za vodu, imam kolena guma/plastika original "Bulgaria" majke mi

                              Ne, original Lovato koleno od gume, ima uliven znak i nije od plastike, izdržava sve uslove, košta 180 din. komad sa šelnom pride. Posle pitaju zašto je skuplja ugradnja Ne u stvari ne pitaju, nego se posle pitaju )
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X