BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Originally posted by Heinz
    Ne bi bilo loše da se svi loši uticaji pobroje negde jer o tome nema nigde ni reči (mada ima na X mesta da nije štetan ).

    Mene manje-više ne zabrinjava jer su kola stara 20 godina, ali ima ljudi koji na nova kola (ako su Yugo kola ) stavljaju LPG pa čisto da znaju...
    Odnosi se na Zetec motore i to odredjene tipove. Jugo ne spada u tu kategoriju ni kad ga bace iz aviona )

    Ja upozorim svakog ko me pita za ugradnju gasa u takav motor.
    Stvar je u hladjenju ventila.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #47
      Novost na nasem trzistu je ugradnja plina u skutere i motore do 20KW sa reduktorom koji nema vodeno grejanje nego radi na principu kapilarnog rasprskavanja GPL-a u gasnu fazu.
      Ranko ovo Lovato radi na trzishtu Evrope vec 20 godina.
      Ja sam lichno konvertovao 2 (dva) vanbrodska motora sa takvim isparivachima. Mozeh ih videti u marini na Karaburmi.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Tacno tako Ivane. Taj sistem je vec odavno rutina. Nista lakse za motore kojima je potrosnja mala (mali protok gasa). Prosto kao brener.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #49
          Ne mora da znaci da ako su razliciti imaju mnogo razlicite karakteristike. Cesto razlicita logika resavanja problema dovodi do istog rezultata. Sta je sta se verovatno vidi i na oko ali je retko ko video sve te sisteme uzivo pa je to problem. Vidi se brate sta je sigracka a sta machina. Kad uzmemo jos u obzir cenu pa da li ima sevisa sa opremom. Sve je vazno. Ne vredi vise srafciger puno. To samo znaci da dolazi kraj kucnih majstora.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #50
            Da se vratimo malo na temu.

            Danas sam na ugradnju plina primio chovu koji je doneo svoj uredjaj (prednji kit)

            Inache to ne praktikujem, ali on kaze kit je kupljen u Italiji i LOVATO je. Uglavnom to bude neka Bugarska varijanta, pa mu ja to i kazem. Medjutim iznese chovek kutiju iz auta, poprilichno staru i prashnjavu i kaze:

            "nishta ne brini! Ja sam lichno kupio uredjaj pre 25 godina u Trstu. Skoro sam ga nashao u podrumu pa ajd` da ga ugradim"

            Ovo vam kazem zbog tvrdnji kolega iz BRC-a da na Lovato isparivachima rdja zadnji poklopac na membrani visokog pritiska!

            Evo i par slichica uredjaja starog 25 godina!!! Mig



            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #51
              Jos po neka!



              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #52
                No comment!
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #53
                  gledam ,cudim se i divim se
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #54
                    Originally posted by TETAK
                    No comment!
                    gledam ,cudim se i divim se
                    Nakon ugradnje sve radi perfektno!


                    A posle neka kazu da se LOVATO membrane menjaju jednom godishnje.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #55
                      Ali kazu da se menjaju navodno na 60k. Ni to ne verujem. Nije ni neki stos da stvari traju vecno dosadi jedno te isto

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #56
                        Originally posted by dranix
                        Ali kazu da se menjaju navodno na 60k. Ni to ne verujem. Nije ni neki stos da stvari traju vecno dosadi jedno te isto
                        Naše gorivo je lošeg kvaliteta, i pored filtera uvek prodje svašta pa je isparivač poprilično prljav kad se otvori na nekih 50 do 60 hiljada Km.
                        Kad se već otvori membrane se ne vraćaju nazad. Trošak je minoran naspram uštede do tada i novog isparivača od tada
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #57
                          A evo i par slichica BRC multiventila koji se ugradjuju u "ovlashcenim" BRC servisima.

                          Gde li se zadenuo sigurnosni ventil nadpritiska?



                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #58
                            Stanje ventila je ovakvo jer je bio namontiran na toro rezervoaru ispod automobila (Aleko).

                            Problem je bio u tome shto je na slavinici koja zatvara izlaz gasa iz boce cureo plin.

                            Razlog:

                            Dihtovanje izmedju slavinice i tela multiventila je kod BRC-a izvedeno sa aluminijumskom podloshkom, koja se za period od oko 12 meseci poprilichno
                            "oshtetila" (so je uchinila svoje, ventil nije bio zashticen) i eto problema!

                            Gas nonstop curi napolje!!!
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #59
                              Originally posted by IvanT
                              A evo i par slichica BRC multiventila koji se ugradjuju u "ovlashcenim" BRC servisima.

                              Gde li se zadenuo sigurnosni ventil nadpritiska?
                              To je model koji je mom komšiji dve ulice dalje zadavao glavobolju, onaj što "glavi" ne može da sastavi mesec dan a da ga ne vadi napolje.
                              Ostao mu još jedan komad srećom po njega a....
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #60
                                Originally posted by Dora
                                Originally posted by IvanT
                                A evo i par slichica BRC multiventila koji se ugradjuju u "ovlashcenim" BRC servisima.

                                Gde li se zadenuo sigurnosni ventil nadpritiska?
                                To je model koji je mom komšiji dve ulice dalje zadavao glavobolju, onaj što "glavi" ne može da sastavi mesec dan a da ga ne vadi napolje.
                                Ostao mu još jedan komad srećom po njega a....
                                Na ovom je plovak (plutani deo) skinut!

                                Ostala samo shipka na kojoj je bio.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X