BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Ne, original Lovato koleno od gume, ima uliven znak i nije od plastike, izdržava sve uslove, košta 180 din. komad sa šelnom pride. Posle pitaju zašto je skuplja ugradnja Ne u stvari ne pitaju, nego se posle pitaju
    U pakovanju ide 10 kom i kad namontirash ne razmishljash o posledici pucanja plastichnih delova.

    Kad smo vec kod plastike, napomenuo bih da BRC isparivachi imaju na sebi plastichno koleno za vodu. Da li to treba smatrati prednoshcu ili manom?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • galileo5
      CBC Veteran
      • 31.03.2005
      • 131
      • Leskovac, South Serbi

      #17
      Originally posted by Dora
      Ne, original Lovato koleno od gume, ima uliven znak i nije od plastike, izdržava sve uslove, košta 180 din. komad sa šelnom pride. Posle pitaju zašto je skuplja ugradnja Ne u stvari ne pitaju, nego se posle pitaju )
      Ma ni ja ne koristim te guma-plastika vec one aluminijumske koji imaju logo utisnut na celu.
      A ako vi imate od titanijuma, eee to je vec druga stvar, on je skuplji od Al
      Pozdrav

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Rankov BRC post
        Originally posted by Dora
        Da vidimo gde smo stali, kod isparivača, za sada imamo da je mana što ima membranu umesto metalnog dela u vodenoj komori za zagrevanja.

        To nije mana već konstrukcijska prednost jer je time isparivač lakši i manji po gabaritima, pa je time omogućeno lakše montiranje u savremena vozila koja svi znamo kako izgledaju kad se digne hauba.

        Loš primer za ovo je venturi Koltek koji je omanje bure od 3 litre pa za njim po gabaritima ide BRC ili eventualno Tartarini. Najmanji je Kargas ali o njemu tek imam loše mišljenje, baš zato što je premalen.

        Pitanje glasi a nije dat odgovor, koje su još tehnološke superiornosti BRC isparivača u odnosu na Lovato isparivač.
        Vidim da su i drugi primetili a i mene zanima koji su to mehaničari koji znaju da je bilo manjih hidro udara. Malo curi malo ne curi ili kako?

        Ne bih da pišem puno poruka radi boljeg praćenaj i manjeg gubitka vremena, zato bih zamolio da se sve mane i prednosti isparivača navedu pa da odgovorimo i idemo dalje na multiventil recimo ili elektroventil gasa...
        Ako je do velicine BRC ima manji isparivac zove se techno i manji je od lovata i nov je proizvod od 2002god. Telo je od cistog aluminijuma koji nije podlozan koroziji dok je kod lovata zadnja ploca na reduktoru od lima i moze korodirati a onda se desi da probije plin pod visokim pritiskom kad probije membrana visokog pritiska jer ploca je ne pritiska uz telo. Voda curi u kapljicama kao vodena para pa se desi da karbidiraju klipovi i ventili do te mere da moraju da se kupuju samo novi, znaci osvezavanje motora ne dolazi u obzir. Postoji mana kod BRC reduktora koji imaju plasticne uvodnike jer hoce da pucaju posle 2-3god. od temp. ili od ne znanja ugradjivaca da nategnu creva da ne bi se to desavalo, BRC proizvodi reduktore koji su skuplji u proseku za 2-3 EU sa mesinganim uvosnicima pa se kod njih to ne desava. Uglavnom kod generalnog uvoznika za SCG se moze kupiti reduktor sa mesinganim uvodnicima.Nista ajde dalje na ostale stvari
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Telo je od cistog aluminijuma koji nije podlozan koroziji dok je kod lovata zadnja ploca na reduktoru od lima i moze korodirati a onda se desi da probije plin pod visokim pritiskom kad probije membrana visokog pritiska jer ploca je ne pritiska uz telo. Voda curi u kapljicama kao vodena para pa se desi da karbidiraju klipovi i ventili do te mere da moraju da se kupuju samo novi, znaci osvezavanje motora ne dolazi u obzir.
          Ovde se ne slazu neki osnovni principi funkcionisanja


          Da pojasnimo,
          govorimo o membrani koja razdvaja vodeni od gasnog dela isparivacha (gore navedeno se ne moze desiti) ali ako postoji i promil verovatnoce bilo bi:


          Pritisak u sistemu za hladjenje motora (rashladne technosti) je dosta manji nego radni pritisak u plinskom rezervoaru. Ukoliko bi doshlo do toga da membrana ne dihtuje, nikada rashladna technost ne bi mogla da dodje u plinski prostor vec bi plin prodirao u rashladnu technost. To su neki od osnovnih zakona fizike i za mene su josh uvek vazeci.

          Teorija da "vodene kapljice" mogu da prodru u gasni deo pa samim tim da stignu do motora sa ovim pada u istu tu vodu
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by M-power
            Rankov BRC post
            Ako je do velicine BRC ima manji isparivac zove se techno i manji je od lovata i nov je proizvod od 2002god. Telo je od cistog aluminijuma koji nije podlozan koroziji dok je kod lovata zadnja ploca na reduktoru od lima i moze korodirati a onda se desi da probije plin pod visokim pritiskom kad probije membrana visokog pritiska jer ploca je ne pritiska uz telo. Voda curi u kapljicama kao vodena para pa se desi da karbidiraju klipovi i ventili do te mere da moraju da se kupuju samo novi, znaci osvezavanje motora ne dolazi u obzir. Postoji mana kod BRC reduktora koji imaju plasticne uvodnike jer hoce da pucaju posle 2-3god. od temp. ili od ne znanja ugradjivaca da nategnu creva da ne bi se to desavalo, BRC proizvodi reduktore koji su skuplji u proseku za 2-3 EU sa mesinganim uvosnicima pa se kod njih to ne desava. Uglavnom kod generalnog uvoznika za SCG se moze kupiti reduktor sa mesinganim uvodnicima.Nista ajde dalje na ostale stvari
            Pretpostavljam da je ovo post od Ranka samo ti prenosiš?
            Ovo nije argumentovan razgovor. "Ja sam rekao da je Lovato loš isparivač" i idemo dalje. Ja znam da BC ima nov tip isparivača no za ove dve i više godine ga nisam video nigde na kolima.
            Pošto pričamo o starom tipu koji se ovde i sada ugradjuje da nastavimo sa tim. Pazi, ja znam kako izgleda BRC isparivač i o tome ćemo posle kad dodje na red. Sad je Lovato na redu za seciranje.
            Kao gost imaš prednost Udri...

            Lim o kome pričaš ima dovoljnu debljinu da izdrži na morskoj obali bar 5 godina. Posle toga može i da se baci. Takodje taj lim služi i kao nosač isparivača. Nešto se ne sećam da je neki isparivač otpao jer je rdja pojela lim. Prema tome ovo je prizvoljna tvrdnaj i neam veze sa stvarnim stanjem.

            Pošto nije dokazano da membrana puca i da lim nestaje pa ta voda makar i u sitnim kapljicama dolazi do motora, nema ni vode u motoru.

            Sad pretpostavka, recimo da voda ipak dodje nekako do motora u tim sitnim kapljicama šta bi se dogodilo? Pošto tamo vladaju neke temperature koje nisu zdrave za vodu, verovatno bi isparila ili se na temperaturi razložila na vodonik i kiseonik u narodu poznatiji kao praskavi gas. koj ibi šta? Potpomagao sagorevanje. Iz ovog izvodim zaključak da je Lovato po ovom pitanju bolji od BRC-a.

            Raspisujem nagradu od 500 evra za svaku zadnju ploču koju je pojela rdja i tako zardjala motor. Uslov za nagradu je da vidim isparivač i taj motor u kompletu. Zaradjujte vozeći se sa Lovatom!!!

            Mislim, oćemo da pričamo ozbiljno ili da predjemo u Svaštaru?
            Par postova kako je BRC superioran tehnološki a niko ne kaže zašto?
            Očekujem mal oviše od ovlašćenog servisa za BRC u pogledu poznavanaj konkurencije.
            Svi mi na ovim prostorima imamo prilike da vidimo sve tipove isparivača.
            Ja sam sve secirao.

            Ako na temu isprarivača nema više drugih detalja oko tehnologije idemo dalje, recimo na multiventile.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              IvanT >>>

              Hm.. sad ovako: Neslazem se

              Za kratko vreme dolazi do izdizanja pritiska u rashladnom sistemu na nivo pritiska gasa, kad se pritisak izjednaci voda krece napolje .
              Mada pricamo o sitnoj potrosnji vode.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #22
                Originally posted by Dora
                Raspisujem nagradu od 500 evra za svaku zadnju ploču koju je pojela rdja i tako zardjala motor. Uslov za nagradu je da vidim isparivač i taj motor u kompletu. Zaradjujte vozeći se sa Lovatom!!!
                Bojim se da nećemo imati sreće Nemam neko iskustvo (naprotiv ) ) ali sam video kako izgleda instalacija stara ~20 godina i još uvek sve radi, a nekoliko puta je prebacivana sa vozila na vozilo.
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Dora
                  Ja znam da BC ima nov tip isparivača no za ove dve i više godine ga nisam video nigde na kolima.
                  Pošto pričamo o starom tipu koji se ovde i sada ugradjuje da nastavimo sa tim. Pazi, ja znam kako izgleda BRC isparivač i o tome ćemo posle kad dodje na red. Sad je Lovato na redu za seciranje.
                  Kao gost imaš prednost Udri...
                  Sto se tice novih isparivaca ja ih ugradjujem u moze se reci 50 % slucajeva jer uglavnom radim novija kola i musterije imaju poverenja a i para. Ovde je veoma zanimljivo al ne mogu da bijem sad, mrtav sam umoran a sutra u 8 dolaze rumuni - Dachia logan pa moram da odmorim jer sam zadnja dva dana pukao do 6 ujutro. Izvinjavam se

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Originally posted by BOOST
                    IvanT >>>

                    Hm.. sad ovako: Neslazem se

                    Za kratko vreme dolazi do izdizanja pritiska u rashladnom sistemu na nivo pritiska gasa, kad se pritisak izjednaci voda krece napolje .
                    Mada pricamo o sitnoj potrosnji vode.
                    BOOST ja josh uvek neznam da je pritisak rashladne technosti u nekom autu od 4-20 bar.

                    Ako greshim ispravi me
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Za kratko vreme dolazi do izdizanja pritiska u rashladnom sistemu na nivo pritiska gasa, kad se pritisak izjednaci voda krece napolje .
                      ne slazem se.

                      ok, izjednaci se pritisak u oba sistema pri cemu dolazi do isparavanja tecnog gasa i trenutnog oduzimanja toplote od vode koja moze i da se zaledi, a sa druge strane gotovo odmah puca hladnjak, gumeno crevo, poklopac ekspanzione posude iz razloga sto taj ravnotezni pritisak ce biti reda 10 puta veci od radnog pritiska vode.

                      ali, sve su to nagadjanja sta bi bilo kad bi bilo da se vratimo praksi.
                      u Italiji ima ohoho miliona takvih isparivaca koji se koriste zadnjih jedno 40tak godina. vec i samo statisticki tako losa konstrukcija (po pretpostavci) bi morala da izazove i statisticki adekvatan broj havarija a sto bi se svakako moralo primetiti u praksi, i naravno pre ili kasnije i saznati na jedan ili drugi nacin.

                      ako u sve to uvrstim Poljsku i Bugarsku sa takodje milionima isparivaca ja verujem da bi do sada tako krupna konstrukciona greska morala da se pokaze.

                      a proizvodjacka konkurencija jedva docekala taj fakat da se jo malo bolje pozicionira na trzistu.

                      za razliku, video sam na poljskom sajtu uputstvo kako sam kod kuce remontovati Lovato isparivac, ukljucujuci i zamenu membrane. nesto ne verujem da kod nas dolaze isparivaci namerno losiji nego oni koji se prodaju u recimo Poljskoj.

                      ako motor hidrolokuje kod venturi sistema sta se desava sa LPI sistemom gde se bukvalno tecnost ubacuje i gde je po logici stvari daleko veca sansa za havariju motora. opet, nesto se ne cuje da Vialle ima problem takve prirode a ni vlasnici se nesto ne zale.


                      sto se mene tice, potencijalni problem je prenaduvan. kako, zasto nije bitno.
                      poznajem taksiste, a ako se kod njih nije tako nesto dogadjalo onda mi ostali mozemo mirno da spavamo, bar dok ne zardja da li isparivac da li karoserija auta, sta se prvo desi
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Pa koliki je Vama pritisak na isparivacu?

                        Zar nemate redukciju nigde pre nego terate 8-9 Bara na isparivac?

                        Ajde dobro neznam nista o gasu pa se necu mesati.

                        A kad je u pitanju pritisak vode u sistemu, pa na npr 130 stepeni je 3 bara.

                        Tu je npr tacka kljucanja za moj auto a creva i sistem drze do 4 bara.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Originally posted by BOOST
                          Pa koliki je Vama pritisak na isparivacu?

                          Zar nemate redukciju nigde pre nego terate 8-9 Bara na isparivac?

                          Ajde dobro neznam nista o gasu pa se necu mesati.

                          A kad je u pitanju pritisak vode u sistemu, pa na npr 130 stepeni je 3 bara.

                          Tu je npr tacka kljucanja za moj auto a creva i sistem drze do 4 bara.
                          Nema redukcije do te sporne membrane, koliko ima u boci toliko se gura ) Pazi sad, ako je sigurnosni ventil predvidjen da reaguje na 30 bara onda i ta membrana mora da izdrži minimum 30 bara.
                          Sad me jako zanima gde su te koje pucaju ko kokice pa uleće voda u motor, pa pravi štetu na sve strane. Miaslim bilo bi smešno da nije tužno...

                          Sa druge strane, što reče Brick ledi u momentu i to nema ledi oće-neće, na plus 40 i 100 stepeni motora ima da zaledi isparivač momentalno kao kocku leda. Dobro za hladjenej piva
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #28
                            Pa koliki je Vama pritisak na isparivacu?

                            Zar nemate redukciju nigde pre nego terate 8-9 Bara na isparivac?

                            Ajde dobro neznam nista o gasu pa se necu mesati.

                            A kad je u pitanju pritisak vode u sistemu, pa na npr 130 stepeni je 3 bara.

                            Tu je npr tacka kljucanja za moj auto a creva i sistem drze do 4 bara.
                            Radni pritisak na isparivachu je pritisak iz plinskog rezervoara.
                            Minimalni je 4 bara pa do nekih 25 bara.

                            Iz tog razloga ne moze da dodje do situacije da rashladna technost udje u motor, s obzirom da je pritisak gasa veci nego pritisak u sistemu za hladjenje.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #29
                              Nema redukcije do te sporne membrane, koliko ima u boci toliko se gura Pazi sad, ako je sigurnosni ventil predvidjen da reaguje na 30 bara onda i ta membrana mora da izdrži minimum 30 bara.
                              Svaki isparivach testiran na pritisak od 100 bar
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Originally posted by brick

                                ako u sve to uvrstim Poljsku i Bugarsku sa takodje milionima isparivaca ja verujem da bi do sada tako krupna konstrukciona greska morala da se pokaze.

                                a proizvodjacka konkurencija jedva docekala taj fakat da se jo malo bolje pozicionira na trzistu.


                                sto se mene tice, potencijalni problem je prenaduvan. kako, zasto nije bitno.
                                poznajem taksiste, a ako se kod njih nije tako nesto dogadjalo onda mi ostali mozemo mirno da spavamo, bar dok ne zardja da li isparivac da li karoserija auta, sta se prvo desi
                                Proizvodjačka konkurencija očigledno nema šta da kaže pa mora da izmišlja toplu vodu. Ne znam koji bi to taksista kad si napomenuo pristao da mu se stavi Lovato kad bi imao takvu manu.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X