Problem sa plinom u SAAB-u

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • autoe
    CBC Član
    • 31.03.2008
    • 22
    • Sarajevo

    Problem sa plinom u SAAB-u

    E šta sebi uradih sa plinom je.o me on.
    Poslušam savjete i ugradim sekvent, tražim dobrog majstora, nepitam za cijenu samo da bude uredu.
    I tako i bude,ali samo prva dva dana.
    Tada počinju belaji, obrtaji divljaju sad gore,sad dole, pali se "chek engine", pa se gasi, uglavnom od auta koje je radilo ko sat sad imam sto problema.
    Majstor koji je ugrađivao plin ga spoji na plinsku dijagnostiku i ne pokazuje mu nikakve greške, a dijagnostiku za SAAB-a nigdje da nađem u BiH.
    Inače vozilo je SAAB 9000 95g,136kw a plinski uređaj je Zavoli
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Gdje si ga ugradjivao ? Radic ? Ako je Radic, a koji od 2 koja se tako zovu u Lukavici/Kuli ??? I tu moze biti korisnih informacija, jer neki ljudi koji su mazda imali slicna iskustva sa tim servisom znaju kako su na kraju rijesili problem, a ako je problem do stednje na nekim komponentama, onda to hoce postati dobar uzorak za procjenu problema...

    Pretpostavljam da ce se javiti jos ljudi sa savjetima, a u medjuvremenu ti pokusaj da sto jasnije formulises sta primjecujes u voznji... Jedno po jedno, i faktoloski, tipa: pali check lampicu u tom i tom rezimu, a u drugom ne, gasi se npr. na leru kada ga izbacim iz brzine pri brzini od >20 km/h itd...

    Comment

    • autoe
      CBC Član
      • 31.03.2008
      • 22
      • Sarajevo

      #3
      Problem i jeste što nema pravila, sad radi kako treba, pa ga samo prenese odjednom 10minuta zeza,pa opet normala.
      Kod ovog "original"Radića sam ugradio, nisam toliko mahnit da odem kod onog drugog
      Kad skinem klemu petnaestak minuta onda barem neko vrijeme radi kako treba.

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #4
        Sad je kasno za novi pocetak...

        Ovaj dio sa skidanjem kleme bi trebao znaciti da mu se neke stvari koje ga brljaju izbrisu... Dok se ponovo ne nakupe u memoriji...

        Tu meni (a ako lupim, ispravice me iskusniji) mirise na potrebu za jos podesavanja parametara, a mozda i za jos ponesto... Ako ti nije problem, uslikaj malo "tih ruku djelo", pa "okaci" slike ovdje da te ljudi koji se bolje razumiju mogu bolje savjetovati...

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #5
          Originally posted by autoe
          Kad skinem klemu petnaestak minuta onda barem neko vrijeme radi kako treba.
          Vozis TRIONIC SISTEM...
          Da li uopste znash shta uraadish kada skinesh kleme sa akkua/??????

          SUMLJAM DA ZNASH!

          Da znash ne bi skidao tako lako i non stop...

          Kad skinesh kleme... resetujesh ceo TRIONIC(ECU). To je komp koji uchi, koji ima auto mapiranje...

          Da li si ikada kad si to uradio(skinuo kleme) uradio ADAPTACIJU???

          Mogao bih da se opkladim da nisi...
          I ETO mogucih problemaaaaaa....



          Kad skinesh kleme...


          Vratish...

          Prebacish na BENZIN i samo BENZIN...

          Startash polagano... I, II, III, IV... i na 50 km/h, Prebacish u V brzinu...

          Tad stisnesh GAS DO KRAJA ali UPRESH U PATOS... i Peglash do 170-180 km/h!

          Bez stajanja. bez prekida, bez popushtanja gasa... ukoliko popustish gas iz bilo kog razolga, aj JOVO NANOVO!!! ADAPTACIJA i AUTOMAPIRANJE mora, ALI MORA da se odradi u CUGU... bez popushtanja gasa.
          TO je adaptacija, auto-mapiranje!!!
          Znachi treba ti pravina od 2 kilometra otprilike....

          Kad odradish voznju, stanesh i ostavish auto na leru nekih 5-10 minuta da odradi svoje, pa pokupi parametre. Da se oladi i turbo, i motor...
          To kad odradish, vozaj 100tinjak kilometara na benzinu, zrtvuj 15 litara benzina, i to vozaj u razlichitim rezimima rada, polagano, pa sa naglim ubrtzanjima, pa konstantnom brzinom, pa konstantnom recimo 80 km, pa opauchi po gasu do kraja, do jedno 140km/h... Znachi dozvoli da se TRIONIC prilagodi, da izmapira sebe, da nauchi jadnichakk neshto...

          Onda probaj na GAS...

          Naravno, kad vozish i to radish, prati SISTEM, tachnije CHEK lapicu...

          Ako se pojavi neshta, onda pri paljenju auta, zadrzi kontakt, i probaj da izbrojish flash-eve chekk-a... i napishi koliko je puta blicao....

          Ovo je recimo shkolski primer kako i shta odraditi sa SAABovima kad se javljaju greshkice... i problemchitji, a POGOTOVU kad je skinuto napajanje sa AKKU-a.

          POZDRAV // TAZZ

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            @autoe

            E sad si gotov, uzece te SAAB-ovci na tapet...

            Comment

            • autoe
              CBC Član
              • 31.03.2008
              • 22
              • Sarajevo

              #7
              Pa lako im je pričati kad su daleko, ovde kod nas izgleda da niko nema kablove za ovaj model, znam 80% autoelektričara i servisa za dijagnostiku u BiH ali ga niko nema. Kao da tražim dijelove za Boinga a ne za auto staro 13 godina.

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8

                Comment

                • autoe
                  CBC Član
                  • 31.03.2008
                  • 22
                  • Sarajevo

                  #9
                  Pa meni više dođe da plačem a on me još zeza.
                  Ovo za skidanje kleme nisam ja izmislio je.i ga, nego savjet od majstora koji je koliko znam dosta edukovan oko toga , pa ako je on pogriješio i ja sam.
                  Tazz, ja sam ovo auto tražio godinu i po, nakon 12 godina vožnje golfova tako da je normalno da nisam neki maher oko njega. Ako znaš ko mi može pomoći oko ovih sr.nja koja mi se dešavaju reci, a ne odmah da me ružiš
                  Nismo svi saab-isti od rođenja

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #10
                    Pa N-apisao sam ti BUKVALNO kako se radi i shta...
                    Prati navodilo na uporabo kak sam ga napiSA!

                    Nemoj mnogo da izmishljash i razmishljash...

                    DA!
                    ako iz bilo kog razloga ne odradish ADAPTACIJU kako treba(POPUSTISH GAS, KOCHISH), skidanje klema, 10-15 minuta bleja, pa ponoviti postupak!

                    Niko se ne rodi nauchen!

                    Zivot UCHI!
                    samo nemoj da te uchi na tvojim greshkama... Ja se jesam uchio na svojim, pa bolelo!

                    I DA...


                    nismo SAABisti... nego SAADisti...

                    ...
                    To su rechi moje zene...

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Ebiga, nije isto kao kod Golfa.
                      Proprati gore objasnjenu proceduru adaptacije.
                      Moze se ladno desiti da uopste i ne znas kako Saab treba da ide na benzin pre svega a i na gas ne ide lose.

                      Comment

                      • Kanarinac
                        CBC Senator XXL
                        • 08.10.2004
                        • 2870
                        • BG,Weedikovac

                        #12
                        A jel moguce npr da mu je DI kaseta crkla?

                        I love my

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #13
                          a moguce i da se otkachila crvzanclakodbugerivace i onda uz pomoc shtrucmudlovanihchombajzlaspromiclama se dodje do zakljuchka da treba da se odradi ADAPTACIJA pa onda dalje...

                          Nemoj da idemo odmah na havarije...

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Inače vozilo je SAAB 9000 95g,136kw a plinski uređaj je Zavoli
                            Daj neku fotku gasnog uređaja, pogotovo delova ispod haube.

                            Gasni ECU nije dobro kalibrisan, a Zavoli ima izuzetno laku kalibraciju koju nemože da odradi kako treba sam drvoseča, tako da neverujem da je kompletan sistem Zavoli.
                            Vrati se u servis da to "malo" poprave...
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • autoe
                              CBC Član
                              • 31.03.2008
                              • 22
                              • Sarajevo

                              #15





                              Evo slike uređaja, a za adaptaciju ću sačekati da se cesta osuši malo, jer kod nas autoput nije dobar ni kad je suh a kamoli kad podrosi

                              Comment

                              Working...
                              X