Startash polagano... I, II, III, IV... i na 50 km/h, Prebacish u V brzinu...
Tad stisnesh GAS DO KRAJA ali UPRESH U PATOS... i Peglash do 170-180 km/h!
Bez stajanja. bez prekida, bez popushtanja gasa... ukoliko popustish gas iz bilo kog razolga, aj JOVO NANOVO!!! ADAPTACIJA i AUTOMAPIRANJE mora, ALI MORA da se odradi u CUGU... bez popushtanja gasa.
TO je adaptacija, auto-mapiranje!!!
Znachi treba ti pravina od 2 kilometra otprilike....
Kad odradish voznju, stanesh i ostavish auto na leru nekih 5-10 minuta da odradi svoje, pa pokupi parametre. Da se oladi i turbo, i motor...
To kad odradish, vozaj 100tinjak kilometara na benzinu, zrtvuj 15 litara benzina, i to vozaj u razlichitim rezimima rada, polagano, pa sa naglim ubrtzanjima, pa konstantnom brzinom, pa konstantnom recimo 80 km, pa opauchi po gasu do kraja, do jedno 140km/h... Znachi dozvoli da se TRIONIC prilagodi, da izmapira sebe, da nauchi jadnichakk neshto...
Onda probaj na GAS...
Naravno, kad vozish i to radish, prati SISTEM, tachnije CHEK lapicu...
Ako se pojavi neshta, onda pri paljenju auta, zadrzi kontakt, i probaj da izbrojish flash-eve chekk-a... i napishi koliko je puta blicao....
Ovo je recimo shkolski primer kako i shta odraditi sa SAABovima kad se javljaju greshkice... i problemchitji, a POGOTOVU kad je skinuto napajanje sa AKKU-a.
POZDRAV // TAZZ
Sve navedeno sam uradio i sad autić ide bolje nego ikad, vozim na benzin i još ću ga sutra malo provozati nekih 400tinjak kilometara takođe na benzinu, a šta sad da uradim sa plinom?
P.S Hvala TAZZ
Zbog obaveza nisam stigao da se pohvalim da je SAAB u najboljoj formi od kada sam ga kupio ide na plin bez ikakvih problema .U protekloj sedmici prešao sam preko 2000 KM bez da auto zatrza .Potrošnja plina zadovoljavajuća , juće SA-BL-SA prosjek 12l plinja sa upaljenom klimom.
Hvala svima na savjetima
Nakon uspješnog mapiranja , pa prebacivanja vožnje na plin poslije par dana upalila se lampica chek engine koja se na kontaktu upali 6 puta (problem sa sondom). Zamjenio sam sondu, ostala je i dalje lampica, nakon toga sam opet mapirao i izgasila se lampica sve dok nisam prebacio na plin.
P.S. auto normalno radi , prima gas , osim što sam primjetio da možda troši 1-2 l više.
Da odeš kod majstora koji je to ugradio i da našteluje i da šteluje dok ne našteluje i da opet šteluje i samo nek šteluje, možda jednom i našteluje kako treba.
Kad jednog dana uspe u toj raboti, možeš vratiti i staru sondu, popraviće se u medjuvremenu sama....
Sonda je merni instrument koji meri napon u zavisnosti kakva je smeša, tačnije proizvodi napon. kad je smeša loša napon je konstantno viskok ili nizak i ne menja se, ECU to prijavi kao greška lambda sonde i onda svaki lepo vaspitan majstor promeni sondu, samo ima jedna začkoljak, i nova će biti isto neispravna, i nova, i nova i tako u beskraju dok ne naidješ na nekog majstora koji ima više od dve vijuge u glavi i zna da rastumači kako radi sonda i čemu služi. Taj će podesiti gas i gle čuda, odjenom će sonda postati ispravna. To je majstor koji je u narodu poznat kao čarobnjak, nije je ni pipnuo sondu a popravila se...Problem je što je čarobnjaka malo i moraš ih tražiti svećom a sveća odavno nema, kvaka 22...
I onda na ovom forumu a i šire po vasioni kruže razne ružne i mistifikovane priče kako je plin iliti gas poguban za motore a za sonde naročito jer crkavaju dokazano a za neke motore je jeres i pomisliti ugraditi gas jer imaju baš neke opake šlajzvrce ugradjene ka ošto je promenljiva geometrija grane pa neke mrdajuće bregaste, pa trtemrte.... A u stvari, notorna činjenica je da se samo zamenjuje jedno gorivo za drugo, ostalo je isto...
Malo sam ironičan ali si nadam se shvatio šta je od ovoga ozbiljno.
Pozdrav narode, ja sam aleksandar i zivim u banjoj luci, nedavno sam kupio saaba 900 turbo iz 88 godine, u odlicnom je stanju, presao samo 140000KM, ali imam jedan problem... juce sam ugradio sekvent plin, i vozio sam 50at kilometara bez ikakvih problema, kada je auto odjednom stalo , i nema sanse da ga upalim. Dosao je majstor pregledao i rekao da nije do plina, izvadio je svjecice (koje izgledaju staro) nisam ekspert malo ocistio, kvrcno i auto upali, malo je neki ventil klepetao ali poslije par turaza je prestao i sve normalno ... i ja krenem kuci nakon 200 metara kada sam podigao obrtaje preko 4000, opet isti problem, ne prihvata gas i samo se ugasi! interesuju me vasa misljenja, jer je auto prije ugradjivanja plina radio kao satic. Da li su stvarno svjecice ili ima nekih problema sa plinom! veliki pozdrav
Comment