Problem sa plinom u SAAB-u

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #46
    Da bi motor radio na gas struja mora da je u perfektnom stanju.
    Benzin tolerise ali gas ne.
    Sta to znaci?
    Svecice trebaju biti nove NGK standardne ili jos bolje v-power NGK.
    Ako su standardne smanjiti zazor na 0.60mm preventivno.
    Visokonaponski kablovi moraju biti u dobrom stanju. Razvodna ruka, kapa i sam razvodnik da ne klima i radice super.
    Poseban problem kod gasa je turbo motor i jedino dobro radi sekvencijalni sistem.
    Da li motor i dalje radi dobro na benzin?
    Ako su jos uvek originalni kablovi i da motor nije uopste radio oni su STARI. Imaj to u vidu. Odavno je bila 88. godina.
    Ako mislis duze da vozis taj auto pripremi jos sada dihtung glave motora i nove srafove za stezanje glave. Trebace ti SIGURNO a ne zna se kada.
    Po pravilu se menja dihtung na 180k a tvoj je jos jako star ako je originalni pa se nadaj da ce mozda uskoro popustiti.
    Proveri ulje u menjacu i sipaj odgovarajuce. Trebalo bi da se sipa mineralno MONOGRADE w30. Naravno da nema tek tako lako da se nadje iako je jevtino.
    Probaj da nadjes ulje za cetvorotaktne kosacice i slicne masine mada su ona obicno sinteticka ali su zato w30. Uzmi jevtiniju varijantu takvog ulja. Nema svrhe da se placa bolje ulje sa deterdzentima jer se ne koristi u motoru.

    Comment

    Working...
    X