Re: astra 1,6.8v.za majstore plina-pomoc
Ivane, uz dužno poštovanje prema Vama kao majstoru i jednom od osnivača ovog foruma, moram da priznam da mi se uopšte ne dopada Vaš sarkazam. Veći deo onoga što je rečeno je upravo naučeno od Vas čitajući razne savete. Pa zar nije tačno da kad je velika količina vazduha da mora da se doda količina plina i obratno, kako bi se uspostavio pravilan odnos plina i vazduha. Čini mi se, ako se ne varam, da sam u jednom od ranijih postova pročitao da odnos vazduh-plin treba da bude 14,3:1 u korist vazduha. Pa zar onda nije logično da kad se smanji količina vazduha da se treba smanjiti i količina plina (ali da se pravilan odnos ne naruši)? Zar nije tačno da veća količina vazduha traži i veću količinu plina?-kako je rečeno u Vašem citatu. Jedino sa čime se slažem je da se ne može procentualno izraziti koliko treba da se priguši dovod vazduha. Mislim da se ipak nismo dobro razumeli i da ne treba izvlačiti samo delove iz teksta. Ako su pak navedeni pogrešni komentari u ovoj temi, dajte onda da razrešimo tu dilemu jednom za svagda i da vidimo šta je ispravno, a šta nije. Primenjujući ovo pravilo povećavanja i smanjivanja plina i vazduha (kao što je navedeno u Vašim citatima ) nastelovao sam na desetine vozila svojim prijateljima i još se niko nije požalio. Još jednom naglašavam da nisam majstor, već učitelj, ali da svaku reč pročitanu na ovom forumu upijam kao sunđer jer automobile obožavam i svaka intervencija na automobilu mi predstavlja zadovoljstvo, a ne teret. Sad ste me citatima zaista zbunili.
Ivane, uz dužno poštovanje prema Vama kao majstoru i jednom od osnivača ovog foruma, moram da priznam da mi se uopšte ne dopada Vaš sarkazam. Veći deo onoga što je rečeno je upravo naučeno od Vas čitajući razne savete. Pa zar nije tačno da kad je velika količina vazduha da mora da se doda količina plina i obratno, kako bi se uspostavio pravilan odnos plina i vazduha. Čini mi se, ako se ne varam, da sam u jednom od ranijih postova pročitao da odnos vazduh-plin treba da bude 14,3:1 u korist vazduha. Pa zar onda nije logično da kad se smanji količina vazduha da se treba smanjiti i količina plina (ali da se pravilan odnos ne naruši)? Zar nije tačno da veća količina vazduha traži i veću količinu plina?-kako je rečeno u Vašem citatu. Jedino sa čime se slažem je da se ne može procentualno izraziti koliko treba da se priguši dovod vazduha. Mislim da se ipak nismo dobro razumeli i da ne treba izvlačiti samo delove iz teksta. Ako su pak navedeni pogrešni komentari u ovoj temi, dajte onda da razrešimo tu dilemu jednom za svagda i da vidimo šta je ispravno, a šta nije. Primenjujući ovo pravilo povećavanja i smanjivanja plina i vazduha (kao što je navedeno u Vašim citatima ) nastelovao sam na desetine vozila svojim prijateljima i još se niko nije požalio. Još jednom naglašavam da nisam majstor, već učitelj, ali da svaku reč pročitanu na ovom forumu upijam kao sunđer jer automobile obožavam i svaka intervencija na automobilu mi predstavlja zadovoljstvo, a ne teret. Sad ste me citatima zaista zbunili.
Comment