Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #46
    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

    Takav neće moći bez restrikcije vazduha zato što mu je na dnu cevi protok gasa smanjen.Kao što sam već napisao,na difuzor od 32 mm neophodno je da cev kojom se uvodi gas bude unutrašnjeg prečnika bar 9,5 mm ako hoćete da se to čudo zavrti do 13000 obrtaja( sumnjam u povoljan ishod ).
    I mali osvrt,ako može: da li onda drugom ide dvesta,trećom trista... i šta označava oznaka F a šta oznaka R ? Zarad forumaša a i mene kojima objašnjavate kako ide ova "Aždaja". Ja sam je vozio početkom devedesetih,tako da sam zaboravio.A možda nije ostavila neki utisak..ko zna... možda se izlapelo od tada .

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

      Pa neće moći nikakav da radi kako treba na benzinu i na plinu, pošto je zapeo onda bar neka radi bolje na plinu (mislim što može bolje) ali teško da će to ikad raditi baš kako treba.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • lakyb
        CBC Član
        • 21.05.2007
        • 57
        • Novi Becej

        #48
        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

        Stratos bas me interesuje da li se ti bavis ugradnjom gasa u automobile, jer prilicno profesionalno prilazis diskusiji o ovim temama. Dora se izjasnio da jeste. Vidim da znas znanje a i bio si i bivsi bajker koji je ako sam dobro shvatio vozio istu masinu koju ja sada ili nesto slicno. Ceneci sav vas trud niko mi za sada nije apsolutno konkretno rekao i objasnio koji je pravi nacin za povezivanje venturi isparivaca i karburatora na motoru sa 4 vec opisana ( i slikana) karburatora da bi sve to radilo kako treba. samarzic mi je dao mislim naj realniju mogucnost. Mozda oni koji znaju nece da kazu, sto i ima neko opravdanje. Znanje nije uvek pametno dzabe davati pa ni prodavati. Narocito onima koji se bave ovim poslom i cake ljubomorno cuvaju iz ekonomskih interesa sto je OK. Znate onaj fazon - dosao nov majstor, a stari nece nista da mu pokaze.
        Sa druge strane ovi forumi i sluze za razotkrivanje (mitova), koliko toliko, tajni koje eto i mogu biti razotkrivene. Na kraju krajeva nismo svi majstori. Ja verujem da 80% vozaca sto automobila sto motora nemaju kuci ni naj obicniju busilicu. Pa i da je imaju neznaju kako se upotrebljava. Ili cak nece da je upotrebe. Tako da mislim da neki preveliki strah majstora da cemo im svi preuzeti posao, ne bi trebao da postoji. To se na tebe Stratosako si majstor i Dora ne odnosi. Jedini koji mi je izasao u susret je bokilic sa BJBikers foruma. Ostaje da isprobam sve sto mi je rekao.
        Jos jedno pitanje. Venturi isparivaci koji imaju sistem odrzavanja ler gasa preko vakuum creva koje se vezuje negde na usisnu granu za razliku ovih novijih koji nemaju to crevce nego elektronski regulisu ler gas povezujuci se na bobinu kao izvor impulsa broja obrtaja. Predpostavljam da su ovi novi bolji. Da mi neko objasni sta je glavna prednost. Sigurniji ler gas ili smanjena mogucnost eventualnih detonacija koje hoce ponekad da se desavaju. Ili nesto trece.

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #49
          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

          Hvala na oceni,međutim,sve što sam napisao i jeste predlog i to ozbiljan.Dva posta među prvima. Ali,nemem nameru da vršim obuku ni uživo ni preko interneta. Zahvat za koji si se odlučio je vrlo komplikovan i za upućene,čitaj vrsne servisere autogasnih sistema zbog same konstrukcije agregata.Ne želim da te odgovorim,nego upozorim na tvoju nameru.Možda bi bilo lakše prvo preraditi neki manje zahtevan agregat, jer intervencija na tom ne sme da se završi samo na fizičkoj ugradnji venturi gasnog sistema.Ponavljam da sam skeptik što se tiče tvoje namere u funkciji trajnosti i funkcionalnosti prerađenog agregata.
          Da li sam "majstor",hm... Upoznao sam neke hobiste koji su mnogo bolji od onih profi,ili ja to opet preterujem
          Uglavnom,teme iz ove teme su mi poznanica pa se usuđujem da postujem!

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #50
            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

            Opet grešiš. Rekli smo ti kako se vezuje na više načina a da li je vakumski ili elektronac nije bitno...pa ti odlučuješ,naši su samo predlozi.
            Ako hoćeš da ti neko nacrta kako,onda je to druga stvar.Kako onda odlučiti ko bolje crta? Ne ljuti se na moj ton jer ne razumem da neko ko ne vlada temom želi da vodi glavnu reč. Profi ti je već rekao da je to radio na manje zahtevnom agregatu i na kraju sve to skinuo...Šta reći više?
            Ako već hoćeš gas na hondu,moj predlog je da izabereš Majstora sa dovoljno znanja i iskustva i prepustiš se uživanju.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

              Ne mogu ništa da ti kažem kad nisam ni jedna takav motor radio ali sam zato radio Honde i Alafe koje imaju više obrtaja nego drugi automobili, muka je to napraviti a tebi treba još 3 do 5 hiljada obrtaja više. Zbog sporog sagorevanja neće stići da radi kako treba na višim obrtajima.

              Isparivači ne regulišu ler, samo smešu. Onaj sa cevčicom je namenjen da se pali na plin a onaj drugi što ga zoveš elektronski je namenjen da se pali na benzin a prebaci posle na plin, što tebi ne treba. Oba su jednako sklona detonacijama a to je opet jako retko na karburatorima sem ako nastane baš velika nestašica gasa u motoru, siromašna smeša. Mikseri su bolji od dizni za rad na gas, to je to što mogu da kažem, ako staviš miksere imaš restrikciju na usisu na benzinu, ako staviš cevčice zavisi od toga koliko duboko možeš da ih strpaš ali ćeš opet morati da staviš restrikciju na usis na kraju (verovatno) ostalo nemam pojma ali koliko vidim i ovi drugi se slažu da će to loše raditi i da ćeš na kraju imati skuter na plin i na benzin.

              Nemam ništa protiv, radiš svoje i zanima me rezultat ali ne mogu nešto posebno da ti pomognem. Da je 6 do 7K obrtaja nema ništa, auto kao i svaki drugi auto (pa i motor) ali 12k je nešto drugo...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • lakyb
                CBC Član
                • 21.05.2007
                • 57
                • Novi Becej

                #52
                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                Imam mali problem ( a mozda i nije mali). Prilikom kupovine isparivaca prodavac mi kaze da uz moj model ide prekidac model K-5 koji se koristi kod isparivaca koji nemaju vakuum crevo koje se vezuje na usisnu granu. Takozvani elektronac mada ne znam sto su mu dali takvo ime kada elektronike nema nigde sem u samom prekidacu. Na slici se vidi da braon zica ide na bobinu, odnosno na kontakt koji stize sa platina u klasicnoj varijanti. Crvena je naravno obican plus koji ide sa brave direktno na +15 na bobinu.
                E sad sta je problem. Ja na Hondi imam 4 bobine. Bolje receno dve u jednom pakovanju. Iz jedne kutije idu dva kabla na svecice i iz druge isto dva na svecice. Na bobine mi dolaze 4 zice sa komutatora. 4 zice za 4 bobine. Gde da stavim braon zicu . Auuto ima jednu bobinu a ja 4. Predpostavljam da kroz moju jednu ide 4 puta manje impulsa nego kod auta. Jos nisam sve povezao al mislim da braon zica nece dobijati signal kakav dobija kao kod auta. Jedna slika je sema koju sam dobio uz prekidac a druga slika jedna moja bobina kojih imam dve a sa dva izlaza. Sta dobijam ako na jedan od ova dva ulaza (tanke zice) povezem braon zicu sa prekidaca. Da li ce biti kada se motor vrti na 4000 da ga prekidac registruje kao da radi na 1000 obrtaja u minuti.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #53
                  Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                  To što si poslao je montažna šema a treba uputstvo.

                  Imaćeš manji signal baš kako si pretpostavio, to se montira na centralni kabel koji ti nemaš. Ako u uputstvu piše da se može podešavati "jačina" signala onda nije problem, ako je signal preslab, neće otvoriti ventile.

                  To je sigurnosni prekidač, impuls sa bobine mu služi samo da bi "znao" da motor radi. Ako se da kontakt i ne upali motor on će posle zadatog vremena koje se podešava isključiti ventil za dotok gasa. Dok to ne uradi gas ide u motor čim daš kontakt.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • lakyb
                    CBC Član
                    • 21.05.2007
                    • 57
                    • Novi Becej

                    #54
                    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                    Sta znaci "preslab signal" kako si rekao. U svakom slucaju mi sledi proba.
                    Ako sam dobro shvatio. Dam kontakt, jedno vreme plin ide u motor i za to vreme treba anlasovati. Ako dam kontakt a ne anlasujem on zatvara ventil posle odredjenog vremena. Ako anlasujem i motor upali signal sa bobine preko "braon" zice prekidacu daje komandu da ne iskljucuje plinski ventil. Ako se desi da pocne da se gasi usled zatvaranja ventila zbog "preslabog signala" sta da radim?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                      1. namotaj mnogo više namotaja oko kabla, više od 20.
                      2. Kupi prekidač koji se nenamotava na Vn nego se spaja direktno na minus pol bobine ali mora imati podešavanje signala
                      3. Najprostije i ne znam što ti je to uvalio, kupi prekidač za karburator i nemaš problem sa obrtajima.
                      4. Da bi radilo to iz tačke 3 treba da vratiš taj "elektronac" i uzmeš običan isparivač.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • dejjan
                        CBC Član
                        • 21.07.2007
                        • 19
                        • BG
                        • Alfa Romeo 147

                        #56
                        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                        Baš sam se zainteresovao čitajući ovu temu !!!
                        Iskreno, sad prvi put čujem za gas na visokoturažnim motorima

                        Šta se dešava sa projektom???
                        Šta si uradio???

                        Comment

                        • lakyb
                          CBC Član
                          • 21.05.2007
                          • 57
                          • Novi Becej

                          #57
                          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                          Radi se. Za par dana dobijete odgovore na sva pitanja. Ostalo jos samo da montiram bocu i da pustim gas kroz sistem da vidim i ja sam sta sam uradio. dejjan jesi i ti bajker?

                          Comment

                          • dejjan
                            CBC Član
                            • 21.07.2007
                            • 19
                            • BG
                            • Alfa Romeo 147

                            #58
                            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                            Zavisi kako se uzme ... vozim klasičnu Vespu ....
                            Jel može plin na 2T mešavinu

                            Comment

                            • lakyb
                              CBC Član
                              • 21.05.2007
                              • 57
                              • Novi Becej

                              #59
                              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                              Moze ako imas sistem za podmazivanje preko specijalnog injektora. Znaci, ako nema tj ti sam pravis mesavinu jako je tesko izvesti kako da ti se podmazuje masina. Ima pokusaja da su ljudi sami pravili neke mazalice koje su stavljali u Wartburge i Trabante pa cak i MZ 250 ETZ ali ne znam kako su se zavrsili takvi poduhvati. Uglavnom sve je mnogo komplikovanije ali u sustini je izvodljivo. To ti ne bih preporucio da radis. Mnogo je jednostavnije kod skutera sa 4T motorima. Cak sta vise zgodnije za postavljanje boce. Ona rupa za kacigu ispod sedista. Izmisljeno mesto.

                              Comment

                              • lakyb
                                CBC Član
                                • 21.05.2007
                                • 57
                                • Novi Becej

                                #60
                                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                                Sve uradio, upalio, vrti do panja obrtaje bez problema. Probao sam ga. Ide ko djavo. Samo jedan problem. Nemam ler gas. Uveo sam plin od gore u difuzor sa cevi od 10 mm (unutrasnji precnik oko 8mm) do samog sibera na oko 3-4 mm od njega i odsecen ukoso pod uglom od 45 stepeni uz zid na strani gde je otvor ispod sibera. Na benzinu ima ler gas i ide sasvim normalno kao i pre. Na plinu nema ler gas sem kada mu povucem saug. A i onda ne mogu da ga spustim na nekih normalnih 1000 obrtaja u minuti vec na oko 2000 sto mi je mnogo.
                                Predpostavljam da ne moze da dobije dovoljno gasa na malim obrtajima. Razlog - mali pod pritisak u tom delu karburatora da bi vakuum bio veci i bolje povukao plin iz isparivaca. Usled siromasne smese motor se gasi na manjim obrtajima.
                                Da ne navodim da sam sve pokusao sa stel srafovima na isparivacu i crevu koja izlazi iz njega. To su dva jedina mesta gde nesto moze da se usteluje.
                                Sta da radim?
                                Da li uopste ima resenja. I dalje ne bih da busim karburator i da uvodim gas izmedju leptira i sibera sto bi mozda bilo resenje.
                                Eksperti - help !


                                Comment

                                Working...
                                X