Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #76
    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

    Originally posted by acabayk
    ja sam ugradio na kawu radi bez problema pogledajte-
    http://www.youtube.com/watch?v=rpdb5eXDYWU
    Nisam mogao da vidim sa snimka gde si to bušio, posle ili pre leptira ali si svakako ako ne nakaradno izbušio ono bar zavrnuo, one kosine na kraju dizne nisu tu za džabe...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • lakyb
      CBC Član
      • 21.05.2007
      • 57
      • Novi Becej

      #77
      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

      Dora, ako covek kaze da Kawa radi kako treba ne vidim u cemu je problem. Ako ga nije mrzelo da sve ovo snimi ne bi bilo lose i da napise koju rec. Nadam se da ce i to da uradi na zadovoljstvo svih nas koji ovo citaju. acabayk javi se !!!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #78
        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

        Izvini što sam se mešao, neću više
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #79
          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

          Buseno je ispred leptira i sibera, malo se razumem u konstrukciju karba za motocikle...u svakom slucaju tako ce da radi samo ako mu se redukuje usis ili ne menja filter vazduha jedno od kad je napravljen. Nema venturi efekta, nema manjih i vecih precnika nema vise nicega, snega po dolinama, sve se pokvarilo sve se to promenilo...
          Voleo bih da me demantuje ali ja sam hondu sa takim istim usisom i karburatorima skoro istim (honda mi je imala keihin a ovo je mikuni ako se ne varam) busio na istom mestu i ne mere tako. To jeste jedino mesto na kom mogu da se buse ti karburatori ali nije dobro mesto. Mora plocice da bi radilo kako treba na oba goriva.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • acabayk
            CBC Početnik
            • 22.12.2010
            • 5
            • barajevo

            #80
            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

            prijatelji ja sam ovo licno uradio a prekosutra bi trebalo da ugradim nekom liku sa novog beograda na LTD 450 tako da cu da snimim detaljno kako to radim inace sam ugradjivao plin na vise motora izmedju oatalih i na kawi 600 staroj nindji sa 4 karbona i to bre ljudi radi sve normalno... sad sam narucio i stigle su mi 4 boce iz bugarske zapremine 7 l to je oko 9 litara plina staje u normalan kofer...na mojoj kawi nisam snimio kad sam povezao creva od vode pa se zato nevidi a drugar koji me je snimao nije ukljucio ton . karburatori se buse na izlazu tj tamo gde ulaze u filter to znaci posle leptira,netreba vam za vodene motore nista drugacije od kola. ko ima vazdusara-uljaru onda vam treba umanjivac pritiska i da se okrene cev u boci na gore da bi isao plin u gasovitom stanju a ne u tecnom jer onda brze ledi ....to je ukratko pitajte sta va interesuje

            Comment

            • acabayk
              CBC Početnik
              • 22.12.2010
              • 5
              • barajevo

              #81
              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

              i samo da kazem netrebaju plocice niti ista da se redukuje radi i na plin i na benzin,jedino sto je ler gas za nijansu veci na benzinu nego na plinu,a posto ja stalno vozim na plin nastelovao sam da prede na plinu,inace sam presao oko 13000 sa plinom potrosnja mi je od cetri ipo do pet litara plina zavisi kako vozim i de sipam.pet neprelazi .ako se vozi oko 100na sat na otvorenom trosi oko 4.to vam je moje iskustvo i nemam zasto da vas lazem.ko je bajker od proleca mozemo da se vozimo i da se uverite u ovu moju pricu,,,pozdrav svima

              Comment

              • lakyb
                CBC Član
                • 21.05.2007
                • 57
                • Novi Becej

                #82
                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                Ja sam moju Hondu isprobao. Isla je preko 200 km/h na plin. Imao sam malo problema sa ler gasom. U medjuvremenu sam resio Hondu da prodam te sam uredjaj skinuo u kompletu. Tek kada sam skinuo sam provalio da membrana na isparivacu nije fabricki bila dobro montirana te je zato motor dobijao fals vazduh koji je pravio problem kada je trebalo da radi na leru. Sve se tako zavrsilo te je sada Honda na prodaju - naravno bez plinskog uredjaja.
                Nego ja sam hteo da pitam nesto drugo. Resio sam da kupim jedan sasvim drugaciji motor. To je Suzuki Burgman 400. Skuter inace. On ima agregat sa jednim cilindrom i direktnim ubrizgavanjem (modeli od 2003 god). Predpostavljam da je montaza plinskog uredjaja u ovom slucaju mnogo jednostavnija. Upravo zato sto ovde ne postoji siber vec samo leptir ispred kojeg treba dovesti plin sa diznom ili mesacem. Pojava detonacije u usisnoj grani, ne znam da li je moguca kod ovakve koncepcije motora. Treba li i ovde stavljati klapnu za vazduh u cilju zastite protokomera ako uopste postoji. Kada se vozi na gas treba iskljuciti pumpu i diznu za benzin i to je to u osnovi.
                Da li sam u pravu oko ove moje procene o buducoj ugradnji gasa u ovaj motor i da li bih mogao da iskoristim postojeci uredjaj iz Honde.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #83
                  Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                  Ja nisam rekao da to ne radi, bušio si pod kontra uglom i nisi dobro stavio dizne, da li je posle ispravljeno ne znam ali na snimku je tako.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • acabayk
                    CBC Početnik
                    • 22.12.2010
                    • 5
                    • barajevo

                    #84
                    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                    pa naravno znase gde ide kosina vidis da na snimku nisu ni zavrnute do kraja to je snimano iz delova

                    Comment

                    • lakyb
                      CBC Član
                      • 21.05.2007
                      • 57
                      • Novi Becej

                      #85
                      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                      Hvala ti acabayk sto si se javio. Da li si ugradjivao plin u malo savremenije motore sa direktnim ubrizgavanjem koji prakticno nemaju karburator vec samo nesto sto na karburator lici, i imaju samo leptir. Da li u isti motor moze da se ugradi isparivac sa vodenim grejanjem i isti taj eventualno bez vodenog grejanja a sa umanjivacem pritiska. Kako je bolje od ove dve varijante.

                      Comment

                      • acabayk
                        CBC Početnik
                        • 22.12.2010
                        • 5
                        • barajevo

                        #86
                        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                        pa motor sa jednim cilindrom nije nikakav problem mozes sve da iskoristis sto imas samo ti treba prekidac da gasis dotok gorova ,to je monopoint -kuciste karburatora sa centralnom diznom- prosto receno . netreba ti nikakva klapna za vazduh.bolji ti je vodeni isparivac jer tesko se nalazi pouzdan i dugotrajan umanjivac samo neko da ti donese preko a ako ga nadjes, ima da se kupi voltran suvi isparivac radi bez problema.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #87
                          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                          Originally posted by lakyb
                          Pojava detonacije u usisnoj grani, ne znam da li je moguca kod ovakve koncepcije motora. Treba li i ovde stavljati klapnu za vazduh u cilju zastite protokomera ako uopste postoji. Kada se vozi na gas treba iskljuciti pumpu i diznu za benzin i to je to u osnovi.
                          Da li sam u pravu oko ove moje procene o buducoj ugradnji gasa u ovaj motor i da li bih mogao da iskoristim postojeci uredjaj iz Honde.
                          Detonacije neces imati jer nema plenum i gde da skuplja plin vec direktno sa leptira gde savljas mesac imas 10 cm prave cevi do cilindra. Takodje nema ni protokomer nego MAP te i tu nemas brigu. Problem je hladjenje jer nemas slobodno crevo da izvuces vodu sem sa hladnjaka al to je kasno jer imas cirkulaciju tek kad otvori termostat.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • lakyb
                            CBC Član
                            • 21.05.2007
                            • 57
                            • Novi Becej

                            #88
                            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                            acabayk i M-power ova vasa zadnja dva posta su mi rekla od prilike skoro sve sto me zanima. Svaka cast. Nisam siguran da znam sta je MAP, ali nema veze. Bitno da ne moze doci do detonacije i da ne moram da smisljam zastitu za protokomer koji ustvari i nemam. Jedino problem sa grejanjem isparivaca, posto nema odakle da se izvuce izvod, koji mislim i nije mozda veliki problem.
                            Drugar ima neki stari old timer auto vazdusar. Kod njega smo usmerili vruc vazduh da duva na isparivac pa sljaka nekako. Ima samo malo pojacanu potrosnju. U mom slucaju ce nekako da izdrzi dok je hladan, a posle kada pusti vodu u hladnjak, nije problem. Isti slucaj sam imao i sa Hondom. Relativno brzo on otvori termostat, posle oko 1 kilometar.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #89
                              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                              Originally posted by lakyb
                              acabayk i M-power Nisam siguran da znam sta je MAP, ali nema veze.
                              manifold pressure sensor (MAP sensor). Meri pritisak u usisu, konstrukcija mu e takva d ne moze detonaciom da se shebe kao protokomer sa klapnom ili usijanom zicom MAF
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • lakyb
                                CBC Član
                                • 21.05.2007
                                • 57
                                • Novi Becej

                                #90
                                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                                Evo, kao sto rekoh, dosao je na red i Burgman 400 sa jednim cilindrom. Malo sam pozurio pa sam vec izbusio karburator. U stvari nije karburator, nego nazovi ga difuzor sa leptirom posto je motor sa direktnim ubrizgavanjem - monopoint. Izbusio sam na mestu gde jedino ima mesta da se busi. Na gornjoj strani leptira jel ta strana se otvara prema unutra. Malo u koso, na zalost, jel tako je moralo. Znam da bi bilo bolje da je skroz gore, ali smetao mi je deo koji tu stoji. Cev ima 10 mm spoljni precnik. Unutrasnji je oko 7-8 mm. Kraj, kao sto se vidi na slici sam zasekao ukoso pod uglom na oko 45 stepeni. Na slici stoji okrenuto da se vidi kako izgleda. Inace cu otvor da okrenem prema leptiru. Pitanje - Da li je ovako dobro. Mislio sam da stavim mikser, ali toliko malo mesta ima da bi morao da trazim novu gumu izmedju filtera i karburatora koju bi ustvari bilo problem i naci a original ne bih da secem. U obliku slova S je.
                                Bez obzira sto sam Hondu namestao i namestio da ide na gas ne mislim da sam sada pre pametan da ne bih pitao i vece znalce da li je ova varijanta, a koja je ipak drugacija od hondine, dobra.
                                Hteo sam da pitam jos nesto. Gde i na koji nacin je naj bez bolnije zaustaviti rad elekro dizne i pumpe za benzin u rezervoaru kada motor ide na gas. To bi trebalo vec da bude posao za nekog elektricara, al posto se i u struju po malo razumem, dobra ideja nece nista da skodi. Moj auto ima sekvent i namesteno je da pumpa za benzin uvek radi. Da li bi to i u ovom slucaju trebalo tako da bude. Znam da ceo sistem ne sme da se iskljuci zbog rada kompjutera. Hteo bih da izbegnem secenje zica. Trebalo bi mozda negde staviti relej.



                                Comment

                                Working...
                                X