Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Ti siberi su jedan od nacina kako da se ogranici usis tj odrzi vakum u njemu na nizim obrtajima kad se doda pun gas na niskim obrtajima.
Kod VW su na karburatorima stavljali drugo grlo vakumsko pa tek kad bi vakum bio dovoljan otvaralo se drugo grlo bez obzira na pun gas.
U praksi recimo vozis tvoj motor uzbrdo petom brzinom na 2000 obrtaja i dodajes naglo pun gas ali siber se otvara samo malo jer nema podpritiska.
Sta bi se desilo u ovoj situaciji da nema sibera? Pa 4 otvorena karburatora sa 32mm na 600 kubika i pun gas! doslo bi do nestanka vakuma i do totalnog gubitka snage kao da si ugasio motor.
Ti karbovi su 32mm da bi motor mogao da se vrti na tih 12-13 hilj.obrtaja ali zato na nizim obrtajima imaju zastitu siberima.
Plin stavi ispred leptira gasa sa 4 miksera za par mm manjim precnikom od difuzora u karburatoru kako ti rece 32mm onda stavi 26-28mm.
Cetri cevcice sa unutrasnjim promerom od 6mm daju povrsinu kao jedna cev od 12mm. Tih 6mm ti je dovoljno kad bi vozio do 5000 obrtaja.
Znaci samo 4 miksera dolaze u obzir. Znaci od isparivaca crevo pa jedan ventil za stelovanje pa racva sa 4 izlaza pa 4 crevca jednake duzine. Ventil sto blize mikserima a 4 crevca sto kraca.
Sto se tice plina i visokih obrtaja evo zasto ti ljudi skrecu paznju ali ih mrzi da pisu.
Plin ima vecu oktansku vrednost od benzina pa samim tim sporije gori i trazi ranije paljenje da bi stigo da izgori. To je narocito izrazeno u visokim obrtajima. Tako ti se moze desiti da ti se otvore izduvni ventili a da smesa jos nije izgorela. Pored toga sto ce iskoriscenost plina biti manja moze doci i do nagorevanja izduvnih ventila a opet mislim da ce motor preko 7-8000 obrtaja biti bez snage.
Dirati paljenje na tom motoru tj pomeranje na ranije ti nebi savetovao nikako jer na benzinu bi se javile detonacije koje bi ti ostetile motor.
Vidim da neces odustati zato pitaj sta te interesuje.
Znaci plin obavezno pre leptira a sto blize leptiru gasa.
Ti siberi su jedan od nacina kako da se ogranici usis tj odrzi vakum u njemu na nizim obrtajima kad se doda pun gas na niskim obrtajima.
Kod VW su na karburatorima stavljali drugo grlo vakumsko pa tek kad bi vakum bio dovoljan otvaralo se drugo grlo bez obzira na pun gas.
U praksi recimo vozis tvoj motor uzbrdo petom brzinom na 2000 obrtaja i dodajes naglo pun gas ali siber se otvara samo malo jer nema podpritiska.
Sta bi se desilo u ovoj situaciji da nema sibera? Pa 4 otvorena karburatora sa 32mm na 600 kubika i pun gas! doslo bi do nestanka vakuma i do totalnog gubitka snage kao da si ugasio motor.
Ti karbovi su 32mm da bi motor mogao da se vrti na tih 12-13 hilj.obrtaja ali zato na nizim obrtajima imaju zastitu siberima.
Plin stavi ispred leptira gasa sa 4 miksera za par mm manjim precnikom od difuzora u karburatoru kako ti rece 32mm onda stavi 26-28mm.
Cetri cevcice sa unutrasnjim promerom od 6mm daju povrsinu kao jedna cev od 12mm. Tih 6mm ti je dovoljno kad bi vozio do 5000 obrtaja.
Znaci samo 4 miksera dolaze u obzir. Znaci od isparivaca crevo pa jedan ventil za stelovanje pa racva sa 4 izlaza pa 4 crevca jednake duzine. Ventil sto blize mikserima a 4 crevca sto kraca.
Sto se tice plina i visokih obrtaja evo zasto ti ljudi skrecu paznju ali ih mrzi da pisu.
Plin ima vecu oktansku vrednost od benzina pa samim tim sporije gori i trazi ranije paljenje da bi stigo da izgori. To je narocito izrazeno u visokim obrtajima. Tako ti se moze desiti da ti se otvore izduvni ventili a da smesa jos nije izgorela. Pored toga sto ce iskoriscenost plina biti manja moze doci i do nagorevanja izduvnih ventila a opet mislim da ce motor preko 7-8000 obrtaja biti bez snage.
Dirati paljenje na tom motoru tj pomeranje na ranije ti nebi savetovao nikako jer na benzinu bi se javile detonacije koje bi ti ostetile motor.
Vidim da neces odustati zato pitaj sta te interesuje.
Znaci plin obavezno pre leptira a sto blize leptiru gasa.
Comment