Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Originally posted by b_samardzic
Da ja sad nebi mnogo filozofirao moj ti je savet da
ispred karburatora stavis restriktor koji je za 2-3 mm manjeg precnika od precnika leptira.
Posle svega zakljucujem da ce ipak izgleda trebati takozvani "restriktor". Mozda on ili nesto drugo da bi mi resilo problem. Ler gas nemam. Sa svim mogucim stelovanjima nisam uspeo da ostvarim kada pustim gas da lepo radi na leru. Ne treba mu mnogo ali ipak se gasi. Kada vozim motor relativno lepo povlaci, medjutim cim smanjim gas, hoce da se gasi na manjim obrtajima.
Naj verovatnije je mali venturi efekat predpostavljam.
Da li ovaj "restriktor" moze da resi problem i da li je dovoljno 2-3 mm. Trebalo bi da napravim presten na ulazu u difuzor.
Da li bi bilo bolje da probam da stavim mikser.
Sto se tice dizne umesto otpornika, stavio sam i radi za sada super.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
a jel moze na sajli negde da dobije ? to malo jos ler gasa.. kao da pipa rucicu gasa da namesti ?
restriktor isto moze da bude igranka od pocetka.. da namesti ler gas ,a da pre-obogati smesu na visokim obrtajima.
u svakom slucaju ako mu malo fali za ler,lako ce da namesti.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Kako ono kazu - to sto curi malo fali to joj srecu puno kvari. Tako i meni. Fali malo venturi efekta. Evo namestih restriktor kojim nisam dobio skoro nista, ili vrlo malo. To izgleda ovako kao na slici.
Mislim da vise ne bih trebao da suzavam rupu jer bi dobio losu smesu na benzinu i kao da prakticno uvek vozim pod saugom.
Problem je sto je ovo ipak skuter . Menjac je ustvari varijator koji zahteva idealan ler gas. Ako je samo malo veci nego sto treba motor ima tendenciju da krene. A da ga stalno drzim pod kocnicom nije resenje. Znaci moram da ostvarim odgovarajuci nizak i stabilan ler gas.
Da li bi vredelo da umesto ove cevi na koju je navuceno crevo u difuzoru stavim malo sire. Momentalno je 10 mm spoljna mera, 8 mm unutrasnja.
Ili mozda da probusim jos jednu rupu na difuzoru i stavim jos jednu cev.
Ili da stavim ipak neki mikser (mozda onaj sa dve cevi)slican ko ovaj. Ustvari onaj koji se navlaci na difuzor.
Koja opcija od ove tri moze da resi problem? Ili mozda nesto cetvrto.
Znam da ovde ima iskusnih ljudi zato se tako cesto i obracam. Vasa celokupna pomoc mi je u svakom slucaju puno znacila do sada.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Originally posted by lakyb
Ako je leptir skroz zatvoren a na slici izgleda da jeste, neće ti pomoći ništa sa diznom je je iza onih rupa za ler, opet ako su za ler jer ne poznajem taj sistem ali bih po konstrukciji rekao da jesu.
Jednostavno ne dolazi gas u motor na leru. Mikser bi pomogao u tom slučaju jer bi rupe bila iza gasa a ne ispred kao što je sad slučaj. Isto tako mi nije jasno zašto nisi višlje bušio karburator, bliže filteru i stavio dužu cev kojoj je vrh na sredini. Vidim da je tamo najmanji presek gde si bušio ali je preblizu leptira.
Ako imaš mogućnosti da natakneš neki mikser odgore a da ostane funkcija filtera ja bih to stavio. Ako nije problem da se probuši ta guma do filtera može i unutar nje da se stavi mikser tako ostaje ista distanca za gumu do filtera.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Hvala Dora probacu kako si rekao. Da li da zapusim ovu postojecu cev pa da gas ide samo kroz mikser ili da ostavim cev pa da gas dobija uporedo i kroz cev i kroz mikser. Ako stavljam samo mikser da li moram da nadjem takav da je precnik miksera isti kao difuzor ili da bude mozda nesto manji.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Nemam stvarno iskustva sa motociklima, mislim ne znam koliko će se odraziti na rad samog motora. U svakom slučaju ne treba ti oba, ako imaš mikser zatvori cev.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Ako sam dobro shvatio, naj bitnije je da mikser bude montiran pre difuzora, a drugacije i ne moze. Na sam kraj difuzora gde se stavlja guma izmedju filtera i difuzora ili u samoj gumi (tesno unutra) a da izbusim gumu za cev za dovod gasa u mikser.
A te rupe sto pominjes jesu za ler.
Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Evo najzad sam namestio da sve radi radi kako treba, ili bar ono naj osnovnije. Ubacio sam mikser sa dva izvoda (slican kao na slici gore). Ima ler gas prilicno stabilan, ide solidno, sto znaci ne bas kao na benzin ali ide.
Juce sam ga probao sa samo jednim ulazom zato sto mi se na drugom ostetio navoj pa cev ispada napolje. Rupu sam zacepio i provozao se desetak kilometara da isprobam, ali sa samo jednom cevi koja mikser snabdeva gasom.
Mikser sa dva izvoda (ili bolje receno uvoda) sam stavio bojeci se da ce opet biti mali pod pritisak (venturi) pa da cu ponovo imati problem. Medjutim pokazalo se da radi lepo i sa jednim. Razlika je sto na benzinu povuce bez problema do 150 km/h dok na gasu vec na 110 nema volje da nastavi dalje.
Opet bih da pitam nesto. Sta da radim. Da li da ostavim zaceplenu ovu jednu rupu od cevi gde mi je ostecen navoj ili da popravim i stavim i drugu cev pa da imam dve. Da li cu dobiti nesto ili ne. Da li bi bolje isao. Da li bi vise trosio. Nisam ga probao sa dve cevi.
E da jos nesto. Tesko pali na plinu. I kada je vruc. Imam onu vrstu prekidaca Gas-Benzin koji kada se da kontakt pusta automatski gas 3 sekunde i stane, pa nastavi da pusta kad se pocne sa anlasovanjem. Bojim se da ga pre****va u startu pa mora puno da se vergla pod punim gasom da bi izbacio visak gasa i upalio. Sta da radim da bi palio i na gasu kako treba jer na benzinu pali ko mina.
Odg: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora
Zainteresovan sam da saznam gde i kako mogu da ugradim plin u Suzuki Burgmana 400 2009g.
Ako može neki fon ili adresa kome da se javim,a imam i Hondu CBR 600f2,na kojoj bi isto ugradio plin.Pozz
Comment