Problemi s jutarnjim paljenjem kod PUNTA?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daka
    CBC Senator
    • 15.06.2005
    • 277
    • Subotica

    Problemi s jutarnjim paljenjem kod PUNTA?!

    Kao sto rekoh u naslovu nece da pali iz prve kao nekad ,nego tek posle 15 sec kresanja a kada upali kasnije pali kao BOMBA!Uvek pali na benzin a kasnije prebacujem na gas.Bio sam kod elektricara i rekao mu da mi ocisti brizgaljke a on kaze da se to nedira i necisti pa me uputio kao da nije nesto u redu s kompjuterom?!?! E SAD MOJE PITANJE ,dali taj kompjuter mozda ima neki "reset" kao npr. skidanje klemni s akumulatora na par sati ili tako nesto,pa da probam kucnu radinost, dali je mozda prljav filter za gorivo i gde se on nalazi kod punta!??!
    Uhhh zaboravih reci da nakon 4 puta davanja kontakta i cekanja da ono odzuji sto se cuje u kolima upali 5-ti put normalno?!?!?
    MOLIM ZA SAVET ILI POMOC!!! (samo da nije komp. riknuo )!?!?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Prvi krivci (ako nisu uradili kako treba) su majstori koji su ugradili gas.
    Kod Punta se obavezno stavlja RELE COD za resetovanje memorije benzinskog ECUa.
    Ako su to uradili, drugi krivac (menjaj tog majstora) je elektrichar koji ti kaze da se brizgachi ne diraju i ne chiste.

    Evo ti shemica kako treba da izgleda reset. Relei ubrizgavanja su ti na srednjem veznom limu otprilike po sredini.

    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Daka
      CBC Senator
      • 15.06.2005
      • 277
      • Subotica

      #3
      tesko PRVO (jutarnje)paljenje i nakon izvesnog vremena nije nikako palio,navelo me da odem kod auto elektricara.Odem ja kod ANUSHA u Su (to je ovlasceni serviser za FIAT)izmere meni ljudi pritisak u pumpi za gorivo ,zamene filter za gorivo ociste neku "cauru " u rezervoaru i cacnu neke zice ispod haube na instalaciji i auto upali kao MINA!Ok ,sve u redu tek on meni za 10-tak dana opet prestane da pali.Odem ja ponovo kod majstora oni cacnu neke zice kod bombine i na instalaciji koje je ugradio GAS majstor i opet upali...i posalju me na pregled instalacije kod auto gas majstora...odem ja sa normalno upaljenim autom i jebi ga majstor ne moze da vidi sta je? oon meni zameni samo izolirku sto je ovaj iz prethodnog servisa stavio i uputio me da mi pregledaju svaki kontakt...oni zamene izolirku kad eto meni za nedelju dana ponovo "SERE" ne pali e onda ja popizdim i odem ponovo kod auto gas majstora, raskaci on to sve da ide samo na benzin i auto upali,i na kraju smo dosli do zakljcka da je izgleda RELEJ pravio problem koji on izgleda nije hteo da menja jer je ponovo proradio ali sam ja IZRICITO zahtevao da promeni sto je i ucinio tako da smo izgleda resili MISTERIJU!!!!

      Comment

      • Daka
        CBC Senator
        • 15.06.2005
        • 277
        • Subotica

        #4
        OPET problemi sa jutarnjim paljenjem....IVAN-e T molim te odgovori mi u vezi sheme, da li je ona vazeca i za PUNTA 97 izdanje 55s ,izgleda mi samo jos to preostaje da resim problem....!!

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Da, to je shema za Punta 55 i 60 mono.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Daka
            CBC Senator
            • 15.06.2005
            • 277
            • Subotica

            #6
            IVAN-e T puno ti hvala za pomoc,zamisli majstor mi nije ugradio taj reset a kada sam ga pitao zasto, rekao mi je :"pa na nekim tipovima treba a na nekim ne!?"ponudio sam mu cak i shemu ako mu zatreba....medjutim imao ju je ali sam bio licno prisutan kad je stavljao,jebo ga relej u ****(nemam lepsi komenta od .. ),napravio mi MEGA probleme...!!!Sad pali kao

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Eto vidiš, i to je jedan primer zašto je negde skuplje a negde jeftinije. Ne kažem da sam nepogrešiv i da nemamo i mi neki put da ne kažem šta. Ali se ovo uvek stavlja kod nekih čak iako nije na šemi dato da je potrebno a ja znam da jeste. I to traži vreme a vreme je skupo
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • zeljan
                CBC Član
                • 02.06.2005
                • 64
                • palic

                #8
                posto sam identifikovao vozilo da je izaslo iz mog servisa ,smatram sebe dužnim da se izvinem daki,nije u pitanju je bio nemar majstora i isti je sankcionisan,zahvaljujem dori na zaključku da smo hteli uštedeti vreme
                potpis nije po pravilima foruma

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Nemoj da se ljutiš, niti gledam ko je niti zašto je. Ovde sam napadnut da je nešto skupo bez razloga, samo sam obrazložio da i to utiče na cenu.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Daka
                    CBC Senator
                    • 15.06.2005
                    • 277
                    • Subotica

                    #10
                    JOOOJ.........opet ja ,isti problem...pitanje?!
                    Da li punto ima nekakav uredjaj koji sprecava povratak benzina slobodnim padom nazad u rezervoar?JER kada palim na gas bez obzira na ovu nisku temperaturu ,uspem da ga upalim....i jos jedna stvar kad ga upalim , posle pali bez problema na sistem benzin-gas!!
                    pomozite mi da resim ovu misteriju jer ZIMA dolazi!!!
                    imate sve informacije sta sam radio do sada u ovoj TEMI!!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      ako je ubrizgavanje benzina ne treba nikakav (poseban) mehanizam- prosto svaki put kada se da kontakt na bravi uvek se prvo ukljuci elektricna pumpa i pogura gorivo koliko treba i formira radni pritisak.

                      o tome brine elektro deo vozila, pocevsi od kompjutera koji upravlja ubrizgavanjem goriva i pratecih senzora.

                      tako radi svaki EFI auto, princip je isti a razlike su u nijanasama izvedbe.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Daka
                        CBC Senator
                        • 15.06.2005
                        • 277
                        • Subotica

                        #12
                        Pa sto onda ne pali kad ga kreshem.........cujem ja pumpu svaki put i sacekam lampicu ali DZABE nece da upali...mozda negde struja bezhi!!!???

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Probaj ovako ako to moze kod tebe.
                          Prebaci na benzin pre nego sto ugasis zadnji put uvece i neka radi tako recimo 15 sec. Ako imas LE diodu koja pokazuje na sta radi trenutno budi siguran da se upalila ona za benzin odn. ugasila ona za gas (ne znam kako je kod tebe tacno). Onda ujutru startujes na benzin normalno. Probaj ovu proceduru jer je i mene zezalo nesto slicno da na razglabam sad sta a nisam ukapirao i zasto (nije mi bitno) jer sad znam "caku".

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            struja nigde ne bezi, niti je tako nesto moguce...

                            ako cujes pumpu da zuji to jos ne znaci da radi, postavi manometar na common rail i izmeri pritisak.

                            mnogo je razloga zasto motor ne radi pravilno, 4 osnovna elementa su gorivo, varnica vazduh i kompresija u sinhronizaovanim odnosima i vremenima.

                            jedno od toga je neispravno (ili poluispravno sto dodje na isto) i motor se nece aktivirati.

                            probaj da ogranicis smetnju na jedan od ta 4 sistema- najbolje je merenjem i pracenjem osnovnih radnih parametara a ako ne moze zapazanjem i poredjenjem sa radom u ispravnom stanju.

                            doduse, tim metodom moras prvo da znas kako radi ispravan motor i kako se ponasa pa onda da poredis, bez toga je tesko zapoceti dijagnostiku tim metodom...

                            dok meris manometrom radni pritisak nije zgoreg i premeriti ampermetrom struju koju povuce pumpa pri tom prvom startovanju.

                            i to moze da ukaze na potencijalni problem.

                            dakle, sta si izmerio, i koje su vrednosti ako moze ?
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Daka
                              CBC Senator
                              • 15.06.2005
                              • 277
                              • Subotica

                              #15
                              Probaj ovako ako to moze kod tebe.
                              Prebaci na benzin pre nego sto ugasis zadnji put uvece i neka radi tako recimo 15 sec. Ako imas LE diodu koja pokazuje na sta radi trenutno budi siguran da se upalila ona za benzin odn. ugasila ona za gas (ne znam kako je kod tebe tacno). Onda ujutru startujes na benzin normalno. Probaj ovu proceduru jer je i mene zezalo nesto slicno da na razglabam sad sta a nisam ukapirao i zasto (nije mi bitno) jer sad znam "caku".
                              SVAKA cast DRANIX probao ja tako i uspeo da upalim iz cuga, ali sam osetio da mi se cuje neko zujanje na benzinu kad radi motor na leru !!!Probacu tj. testiracu jos koji put, pa javim !!!
                              Pitanje za strucnjake, da li mi mozda ovaj problem pravi automatski sauk ???

                              Comment

                              Working...
                              X