Problemi s jutarnjim paljenjem kod PUNTA?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #31
    brick:
    jedino ako se posle kratkog roka po gasenju motora opet pokusa paljenje pa ta isparenja jos nisu stigla da napuste usisnu granu, mislim da posle 10tak sati parkiranja nema tog LPGa koji nece ispariti.

    osim, dakako sifonske usisne grane, ako tako nesto postoji (kako li tada tek radi na benzin, koji te efekte ima jos gore nego LPG ?)
    upravo tako. Najcesci uzrok detoniranja kod "velikih" usisnih grana je paljenje auta odmah nakon gasenja. Problem "sifona" uglavnom predstavljaju rezonantne kutije koje se sve cesce srecu na samoj usisnoj grani. Ostanu napunjene sa gasom, jer su obicno nisko postavljene u donosu na granu. Kod prvog sledeceg paljenja eto ga boooom.

    Mozda bi nam bilo jasnije kad bi znali za koje automobile se tajmeri preporucuju pa kad bi onda videli kako izgleda usisna grana i sve u vezi nje.
    Timer 2 je uredjaj koji se moze koristiti samo na automobilima koji imaju jednu bobinu. Znaci to je vec generacija "zastarelih" automobila. Najcesci takvi su stariji BMW automobili (80-89 god).Imaju veliku usisnu granu i postoji opasnost od detoniranja kod paljenja, odmah nakon gasenja.
    Medjutim i takvi slucajevi mogu varirati od auta do auta. Jedan te isti model automobila razlicito podnosi plin, pa se odredjeni uredjaj mora koristiti na nekom automobilu iako po fabrickoj shemi nije predvidjen.
    To vec zavisi od iskustva i sposobnosti instalatera da prepozna takav problem.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Zmaj KV
      CBC Senator
      • 05.10.2005
      • 202
      • Kraljevo

      #32
      Nasao sam:
      Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

      Comment

      • Zmaj KV
        CBC Senator
        • 05.10.2005
        • 202
        • Kraljevo

        #33
        Ja sto ne znam pitam (jeb..a volim da znam)
        E sad pitanje brick koja je temperatura potrebna za gasifikaciju LPG-a?

        Jel se ove temperature pominju "(ideal temperature: 70 degrees centigrade)"?

        A zasto su NTC temperaturni senzori (koje mi koristimo za TERMOTRONIC sisteme) konstukcijski reseni da reaguju na 30 stepeni?
        Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          Code:
          E sad pitanje brick koja je temperatura potrebna za gasifikaciju LPG-a? 
          [quote]
          
          u tabeli koju si dao pise minus 43C.
          
          [/quote]A zasto su NTC temperaturni senzori (koje mi koristimo za TERMOTRONIC sisteme) konstukcijski reseni da reaguju na 30 stepeni?
          [quote]
          
          zbog A membrane isparivaca koja ne trpi hladnocu (veoma je hladno na mestu gde ispari LPG) odnosno ima ubrzani zamor materijala.
          zbog B preventivne zastite da se u nekim specificinim okolnostima ne dogodi da LPG kolicinski ne moze dovoljno brzo da ispari, odnosno da oduzme toplotu okolnom vazduhu ispod haube pa da kao tecan uleti u motor i napravo hidro lock, tj havariju i haos.
          
          sto se A tice, ja sam membranu prezalio onog trena kada sam ugradio plin, i uopste me nije briga koliko ce izdrzati (s obzirom na cenu).
          
          ja i na ovim sadasnjim temperaturama ne cekam vise od 15 sekundi da se motor zagreje, prakticno odmah vozim na plin s tim da prvi minut rada ne prelazim sa obrtajima vise od 5.000, odnosno oko 120 konja snage motora.
          
          tako vozim vec jedno skoro 50.000km i za sada nisam uocio nikakav problem sa membranom ili radom.
          
          tako ne treba, ali eto ne zelim da brinem o tome previse.[/quote]
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Zmaj KV
            CBC Senator
            • 05.10.2005
            • 202
            • Kraljevo

            #35
            Hvala na podeljenom znanju brick

            I sad ponovo pitanje (membrane i nisu neka posebna investicija) ali da nije malo pregrubo za motor, paljenje i odmah 5000 obrtaja?
            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              Zasto pregrubo ako ulje vec stize svuda? To je inace samo uslovno receno a treba da znaci da se vozi odmah normalno. Nema zasto da se narocito pazi kad vec motor sam ne trokira nego ide normalno skoro kao da je vruc. Ima tu i semafora ne juri se odmah kao muva bez glave. Za mene je to normalno s obzirom na kakvom mestu zivim. 50km je ogranicenje i kamere na svakoj raskrsnici, kod skola 30km . 5000rpm? Ne secam se kad sam vozio na toliko. Gde pre svega?
              Sto se membrana tice ne zive svi u umerenim klimatskim zonama pa mozda i ima problema u Rusiji i Poljskoj a ako ih ima to puca kao staklo. E, zato postoje i one skuplje membrane na bazi teflona koje su po meni kvazi vecne kad nije nikada -20°C ili ispod a ne vodi se racuna o tome. Membrana nece mozda tako lako da puca ali nema svoju normalnu elasticnost na nizim temperaturama a posto te prelazne pojave traju relativno kratko ne smeta nista posebno za besprekorno funkcionisanje reduktora. Ni temperatura rashladne tecnosti od 80 i vise stepeni nije ni malo normalna za membrane a radi sa njom stalno jer je napravljena za to. Tu vec ima toliko viska toplote da bi moglo da ispari mnogo vise gasa nego sto je potrebno ali pod uslovom da postoji STALNA cirkulacija. Kad stane, eto zamrzavanja isparivaca ali se ne desava ako se vozi do recimo 80km/h nikada. Osetio sam na svojoj kozi to sve pa zato i pisem.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                mozda jeste pregrubo za motor, koliko znam taj motor je predvidjen da tako radi i da to trpi bez posledica jako mnoogo km.

                pri tome, koristim sintetiku motor je u odlicnom stanju sto se zazora/mehanike tice, ima svu potrebnu pratecu regulativnu elektroniku a i inace voli rado da se vrti.

                i mene je u pocetku malo iznenadila ta lakoca ali kada sam procitao da mu je max obrtni momenat definisan na 4800 rpm bilo mi je jasnije kako i zasto.

                ako i bude nekih problema, ne ocekujem ih bar za jos nekih 50.000 do 100.000km, mislim na prvu pojavu pinga ili povecanje radnih zazora.

                rekli su mi, i procitao sam, da je ovaj motor neka vrsta hibrida i da su ubaceni kovani klipovi (preostali od turbo motora) i uopste je motor konstruisan mehanicki za 250 konjica a moja verzija je samo 140 pa radi maltene upola snage.

                uz sintetiku mislim da sve do minus 20C ne postoji problem sa cirkulacijom ulja i da je dovoljno 5 sekundi najdalje da ulje potpuno procirkulise (koristim 5W40 ulje).

                mozda i gresim, pokazace vreme.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Daka
                  CBC Senator
                  • 15.06.2005
                  • 277
                  • Subotica

                  #38
                  Evo mene ponovo...isti problem, ali na tragu resavanja pomenute misterije u naslovu ove teme,pa bih molio BRICK-a da mi svojim odgovorom pomogne oko dijagnoze da znamo da li smo u pravu!
                  Ovako stoje stvari,krenuo ja jutros da upalim auto,kad ono nece(BENZIN-GAS),pa ga ja pocnem paliti samo na GAS i on upali,sav iznerviran odem ja do autoelektricara i OPET mu pricam staru pricu na koju on odreaguje da odem kod GASDZIJE i da mi on iskljuci na par dana kompletno instalaciju gasa kako bi oni mogli da ustanove kvar,medjutim mene gasdzija posalje kod svog elektricara tvrdeci da neveruje da je kod njega problem jer je sve odradjeno po shemi.Odemo mi do tog drugog autoelektricara,on izvukao neka mala creva i duvajuci u njih posebno radeci motor prvo na benzin a posle na gas ustanovi tj. pretpostavlja da je u pitanju MAP sensor,pa me interesuje sta kazete VI na to i koliko to kosta?!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    motor se moze pokrenuti, moze da radi (doduse lose ali radi) i potpuno bez MAPdavaca.

                    MAP nema od cega da crkne sam od sebe osim ako je postojala eksplozija (detonacija) koja je potrgala membranu u MAPu.

                    MAP se ne popravlja, baca se i ugradjuje novi.
                    mislim da je cena reda do 500 evra, da nikako nije skuplje a sve je moguce i da je jeftinije (reda 200 evra).

                    nesto ne verujem da je crkao MAP jer bi se to odmah primetilo u voznji na benzin, i to drasticno jer vise nema navodjenja dotoka goriva prema stvarnim potrebama motora.

                    jos nisam video MAP da je crkao tek tako a da nije mehanicki ostecen.

                    jel to bese auto za koji je konstatovano da nije bio ispravno ugradjen gas, u drugoj temi ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #40
                      Cije MAP sensore koristi FIAT?

                      Comment

                      • Daka
                        CBC Senator
                        • 15.06.2005
                        • 277
                        • Subotica

                        #41
                        Taj gas uredjaj je ISPRAVNO ugradjen,samo sto se sumnjalo da je to bio problem!! Uredjaj je ugradjen pre 13 meseci a problem je poceo pre mesec ipo dana otkad sam otvorio temu....NAPOMENA palim na GAS bez problema ,reset postoji za komp. sve je uradjeno po shemi....ali ako nije ni MAP senzor onda cemo otkaciti GAS uredjaj i GASDZIJA ce sve detaljno ponovo da pregleda(NEMAM NIKAKVIH PREDRASUDA PREMA INTERAUTU GAZDA JE STVARNO ODGOVORAN I ZELI DA RESI PROBLEM,SVE POHVALE)!!!!

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #42
                          Znaci li to da je gasadzija kriv i da treba on da ti popravlja auto? Daj bre Daka, smanji dozivljaj. Kakve to ima veze sa gasom u tvom autu? Dobro su jos zivi majstori kakve sve "dobre" musterije imaju. Jel ti placas nesto tom coveku ili ga samo zezas ili ste mozda prijatelji?

                          Comment

                          • Daka
                            CBC Senator
                            • 15.06.2005
                            • 277
                            • Subotica

                            #43
                            Evo sad dolazim od auto-elektricara,zamenili smo MAP senzor(mada on i dalje tvrdi da nije to problem)skinuli sa nekog drugog punta,zakacio ga na COMP. i "kresao" ga ja nekoliko 10-tina puta gaseci ga i paleci i komp. izbacio gresku.Greska je ta da dizna nedobija struju,bez obzira na sve ostavio mi MAP senzor na nekoliko dana da isprobam da li ce doci ponovo do istog problema sa jutarnjim paljenjem.Znachi do neke instalacije jeste problem pa cemo videti da li je do GASDZIJE bio problem tj. dali je nesto tamo riknulo ili je to onda posao za autoelektricara...Sta vi mislite?


                            DRANIX manje se pali, vidis da sam obisao pola SRBIJE da resim problem a loptica se odbijala od jednog majstora do drugog a tu sam ja najvise ZIVACA pojeo...i to ne jednom nego 4-5 puta idem s jednog mesta na drugo....

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #44
                              Gresku na brizgacu ce ti prikazivati sve dok auto budes vozio na gas, jer je isti svako iskljucen, sve dok je auto na gasu.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • Daka
                                CBC Senator
                                • 15.06.2005
                                • 277
                                • Subotica

                                #45
                                Originally posted by IvanT
                                Gresku na brizgacu ce ti prikazivati sve dok auto budes vozio na gas, jer je isti svako iskljucen, sve dok je auto na gasu.
                                Ali auto je proban kad je paljen i dok je radio na benzin ,nismo ga prebacivali na gas kad smo ga palili!!

                                Comment

                                Working...
                                X